IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler

По време на автомобилния салон в Детройт, шефовете на Fiat Group разкриха, че през март в Женева, Lancia готви изненади.

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler
Италианската марка ще покаже свои версии на Chrysler 300-като Lancia Thema, флагман на марката и на Chrysler 200, най-вероятно с името Flavia.
 
 
Бъдещата Lancia Fluvia ще се предлага на пазара в Европа в две версии – седан и кабриолет, като ще замени остарелия Sebring. „Новият Chrysler 200 ще се продава в Европа (включително и като кабриолет) с марката на Lancia, като Flavia е много добра възможност за име на модела”, заяви шефът на Fiat Group, Серджо Маркионе.
 
Очаква се версията на Lancia да се различава относително малко от оригиналния Chrysler 200 (на снимката долу). Радиаторната решетка разбира се, ще бъде типична за марката Lancia. Леко променени ще бъдат и броните, за да отговарят на стандартите в Европа.
 
 
Шефът на марките Lancia и Chrysler, Оливие Франсоа (Olivier Francois), заяви пред журналисти в Детройт, че моделът на Lancia (за разлика от този на Chrysler) ще има и механична трансмисия и дизелова версия.
 
Първите модели на Chrysler, които в Европа ще се продават с марката на Lancia са мини вана Town and Country и флагмана Thema, който ще бъдат на пазара още през тази година. Lancia Flavia ще бъде в дилърските центрове през следващата година.
 
В Италианската фирма заявиха, че се надяват трите модела на базата на Chrysler да подобрят финансовото състояние на Lancia, защото и трите ще бъдат позиционирани над Delta, сега най-големият модел предлаган от фирмата.
 
И още нещо. В Женева Lancia ще направи световна премиера на новото поколение на Ypsilon, като продажбите ще започнат от юни. Този модел ще бъде предлаган за първи път и с пет врати, като от Lancia планират да продават на година по 130 000 броя от него.
 
През 2009 Lancia продаде общо 112 000 автомобила, за 2014 плановете са да се постигнат 300 000 продажби на автомобили от италианската марка.
0 от 500
  • #13
    14 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Не ми се спори и не ми е тезата за 4е Ланча са най-великите , харесвам и много други модели на други марки просто се дразня когато някакви индивиди ,които не са пробвали даже подобна кола от тази марка , сядат да учат другите и да плюят. Да е някакъв оважаван ок, но във базици и в техният си стил TOP GEAR казаха коя е марката със най-много революционни и уникалн модели за всички времена,а тя е именно ланча. Жалко че масовото производство налага промени и във политиката на подобни Марки. Лек ден.
  • #12
    7 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Има всякакви кошници измъчени и разтрошени,нз какво си карал, но Thema ot 90та год. 2.0 турбо ще има повече екстри и ще е по вървяща от Пасата. Единствения проблем на марката дойде от ФИАТ груп който в продължение на 10 години и повече не даваха пари за нови модели и разработки. Но новата делта с двигателите си и стратоса просто нз с какво може да ги сравниш в класовете им. И сравни цените на 2те коли. Купи си читав тезис без да стискаш пари и пак ми кажи за разлики :)
  • #11
    3 rate up comment 11 rate down comment
    ГГ ( преди 14 години )
    MaXx^GaBbEr то пък ланчата една колаа. Купих една Дедра 1.8 105к.с. 96г. като се сетя че 2г. не можех да и намеря копувач и да я продам, Незнам за голф, но от Ланчата минах на Пасат 1.8Т 150к.с. 97г. и да ти кажа, разликата е от земята до небето и определено не е в полза на Лачата.
  • #10
    14 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Anonimen , kupil sum si i ot 3 godini nqmam nikakvi problemi s izklu4enie na normalnite konsymativi za edin avtomobil , a moi poznat s goyf dade 10 000 leva prez tezi 3 godini ?!? FAKT , no ne sum ograni4en kato teb da pluq nalqvo i nadqsno drygite marki bez da znam ni6to za tqh ? Vsqka kola iska poddrujka ,samo glupacite vqrvat slqpo na reklamite i na dymtie na "maistori" koito prosto nemogat da opravqt italianki poneje sa nekompetentni! Na kriva raketa kosmosa i e kriv da !
  • #9
    12 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBber ( преди 14 години )
    Dryg faktor e 4e Germaneca 90 % sa kato glypavi i pravolineini. Za tqh kato im pysnat v Autobild sravnenie v koeto nqma logika i izliza 4e goyfa e nai dobur otivat i si vzimat goyf . O6te pove4e 4e donqkude sa im i po evtini 4asti i vsi4ko ,a nemskiq pazar e nai golemiq v Evropa.VAG zalagat na reklama i na tova 4e horata sa zombita. Noviq Goyf bazov e kato karyca.. dokato deltata e full s extri i pi6at 4e stryva 3000 leva po malko ili 5000 e i ? kogato vzima6 ka6on kolko pari trqbva da plati6?
  • #8
    1 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Я бе умен отвори италианския сайт и виж какво пише .Какви панди те гонят да не си в гората .А и спада в продажбите им е повече отколкото на Лада .Купи си я и дано имаш познат механик.
  • #7
    13 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Za6toto Lancia ne zalagat ili pone do sega ne im be6e politikata da prodavat mnogo. Vse edno da pita6 za6to ferari ne pysnat nqkoi evtin model za da prodavat mnogo . Ideqta na Lancia e da prodava na hora koito sa im klienti i da ydovletvorqva tehnite jelaniq glavno, vupreki 4e ot Fiat mai nadrygade go podkaraha ama 6te vidim. Ti kato zadava6 vuprosi karal li si novata delta i noviq golf,4e pravi6 sravnenie.Za men mqsto za sravnenie nqma, ednoto e kato ka6on v sravnenie s drygoto!
  • #6
    1 rate up comment 13 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Dobre,kato Lancia sa tolkowa ka4estweni za6to imat tolkowa niski prodajbi?Moje bi cqla ewropa sa selqni i karat samo Golf-ove??????
  • #5
    18 rate up comment 4 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    ХаХа профани , къде си тръгнал ти да говориш за качеството бе недоразвит индивид. Хора които са с ограничено мислене и не са карали подобни коли да не говорят.Карай си дръгливия Гоуф и не говори бе шушляк, качеството на Ланча особенно в отношение интериор е много над класа винаги! Двигателите винаги са на ниво , последното поколени даже от преди 2 год. още са най-добрите на пазара.От селяни вече ми се повръща,седнал да плуе всяка друга марка за да излезе че кара кола,а не кошница! Аре на село !
  • #4
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    na PANDA be skapaniak ne6tasten, ti si otvrat