IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler

По време на автомобилния салон в Детройт, шефовете на Fiat Group разкриха, че през март в Женева, Lancia готви изненади.

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler
Италианската марка ще покаже свои версии на Chrysler 300-като Lancia Thema, флагман на марката и на Chrysler 200, най-вероятно с името Flavia.
 
 
Бъдещата Lancia Fluvia ще се предлага на пазара в Европа в две версии – седан и кабриолет, като ще замени остарелия Sebring. „Новият Chrysler 200 ще се продава в Европа (включително и като кабриолет) с марката на Lancia, като Flavia е много добра възможност за име на модела”, заяви шефът на Fiat Group, Серджо Маркионе.
 
Очаква се версията на Lancia да се различава относително малко от оригиналния Chrysler 200 (на снимката долу). Радиаторната решетка разбира се, ще бъде типична за марката Lancia. Леко променени ще бъдат и броните, за да отговарят на стандартите в Европа.
 
 
Шефът на марките Lancia и Chrysler, Оливие Франсоа (Olivier Francois), заяви пред журналисти в Детройт, че моделът на Lancia (за разлика от този на Chrysler) ще има и механична трансмисия и дизелова версия.
 
Първите модели на Chrysler, които в Европа ще се продават с марката на Lancia са мини вана Town and Country и флагмана Thema, който ще бъдат на пазара още през тази година. Lancia Flavia ще бъде в дилърските центрове през следващата година.
 
В Италианската фирма заявиха, че се надяват трите модела на базата на Chrysler да подобрят финансовото състояние на Lancia, защото и трите ще бъдат позиционирани над Delta, сега най-големият модел предлаган от фирмата.
 
И още нещо. В Женева Lancia ще направи световна премиера на новото поколение на Ypsilon, като продажбите ще започнат от юни. Този модел ще бъде предлаган за първи път и с пет врати, като от Lancia планират да продават на година по 130 000 броя от него.
 
През 2009 Lancia продаде общо 112 000 автомобила, за 2014 плановете са да се постигнат 300 000 продажби на автомобили от италианската марка.
0 от 500
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    az imam mnenie na bazata na tova che poznavam hora deto sa imali i imat taliva koli..az lichno ne sum karal, no tova ne prechi da izkazvam nenieto si, ne pluya, ne obijdam
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Селяни са защото говорят без да с пробвали и без да знаят,а изказват мнение на база комплекси. То си личи едните говорят с факти другите овъртат. Ама защо не били масови, защото не им е такава политиката да бълват *** за масовия пазар. Хич не ме интересува какво ви е некомпетентното мнение. Аз казах че харесвам и много модели на други марки,но явно вие нямате капка акъл ,да осмислите това което ви се казва.Всеки си има мнение и предпочитания,дразня се на некомпетентното плуене!BB ти си назад
  • #31
    2 rate up comment 6 rate down comment
    BB ( преди 14 години )
    Maxedikvo si, shto ne se uspokoish malko, 20 choveka tuka sa selqni shtoto ne sa na tvoeto mnenie, samo ti si karal, samo ti znaesh...i na decata im e qsno che e baq kalpava marka, ima nqkoi prilichni modeli de, no kato cqlo e dosta nazad. Sega chrysler shte gi posujivqt predpolagam
  • #30
    1 rate up comment 5 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Max Gabber pateti4nite ti slova ne promenqt faktite,a te sa-izklu4itelno nisko ka4estwo idumpingowi ceni na staro.A s istoriq ne se proizwejdat koli.Moje da imat istoriq,no nastoq6teto im e kraino nesigurno.I KATO KRAI NAU4I SE DA UWAJAWA6 MARKITE,A NE DA GI PLUE6,ZA6TOTO KOLKOTO I DA PLUE6 PO GOLF-A TOI E 1 OT AVTO IKONITE I NITO TI,NITO AZ MOJEM DA PROMENIM TOZI FAKT!
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Ами няма части на склад. Ако греша, поправете ме. Ако имаш Пасат, нито за момент няма да закъсаш поради липса на части. За Капа трябва да поръчваш, да чакаш и я стане, я не. Няма и в моргите, понеже от тая кола се намират по една две бройки във всеки средноголям град. Хубава кола е Ланча, но никога не бих си взел такава на старо поради споменатите по-горе неща. Да не говорим за цените. Ако е нова, *** дойди. Обаче на старо - категорично не в България.
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    АЗ btw провери точно модела THEMA 8.32 с какъв двигател е и ми говори за ферари и ланча колко нямат нищо общо. Просто карайте си дръгелите и плачете когато видите интеграле или ХФ-то с висящата емблема от гоуф на задната броня (Дано не се налага да обяснявам и защо виси там). Айде със здраве комплексари спирам да отговарям на лимони говорещи без факти.
  • #27
    6 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    ХаХахАх АЗ ти къв *** си ! Вземи прочети за историята на ланча и тази на ферари и ще разбереш защо може да се сравняват. Просто е смешни как разни неграмотници говорят за марка от която поянитие си нямат, дори и от историята и! Славо така е знам , имах предвид ,че може да е объркал годината човека който е писал. А относно какво е качеството на Ланча знаят хората които са я карали и точно поради тази причина THEMA 8.32 Струва от 15 000 евро запазена нагоре,а М5 много по малко същата година!
  • #26
    2 rate up comment 9 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Max Gabber ti tuka napada6 i obijda6 horata na selqni i nz si kwi o6te!6tom Lanciata e sus super niski prodajbi zna4i ima za6to.I ne q srawnqwai s Ferrari,za6toto Lancia nito se proizwejda ru4no,nito puk e s butikova cena.A i ka4estwtoto na samata marka e kraino nisko,zatowa i horata ne q kupuwat.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    Щях да забравя!!!Абе, в AUTOMEDIA.BG никой ли няма ОЧИ???Точно под първата снимка сте написали, че модела е..... Fluvia А по нататък в текста модела е..... Flavia !!!Кой модел е това???
  • #24
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    MaXx^GaBbEr, мотора 1.8 8клапана е с код 835.А3000 знам го, пак е с два разпределителни и два балансиращи вала. През 1996 година точно този мотор е заместен с 1.8VVT! и с контролер на запалването и инжекциона от "фирмичката" наречена HITACHI CORPORATION TOKIO JAPAN!Този VVT мотор е най популярния за модела Lybra! Това ми е втората LANCIA.