IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler

По време на автомобилния салон в Детройт, шефовете на Fiat Group разкриха, че през март в Женева, Lancia готви изненади.

Надеждите на Lancia са свързани с Chrysler
Италианската марка ще покаже свои версии на Chrysler 300-като Lancia Thema, флагман на марката и на Chrysler 200, най-вероятно с името Flavia.
 
 
Бъдещата Lancia Fluvia ще се предлага на пазара в Европа в две версии – седан и кабриолет, като ще замени остарелия Sebring. „Новият Chrysler 200 ще се продава в Европа (включително и като кабриолет) с марката на Lancia, като Flavia е много добра възможност за име на модела”, заяви шефът на Fiat Group, Серджо Маркионе.
 
Очаква се версията на Lancia да се различава относително малко от оригиналния Chrysler 200 (на снимката долу). Радиаторната решетка разбира се, ще бъде типична за марката Lancia. Леко променени ще бъдат и броните, за да отговарят на стандартите в Европа.
 
 
Шефът на марките Lancia и Chrysler, Оливие Франсоа (Olivier Francois), заяви пред журналисти в Детройт, че моделът на Lancia (за разлика от този на Chrysler) ще има и механична трансмисия и дизелова версия.
 
Първите модели на Chrysler, които в Европа ще се продават с марката на Lancia са мини вана Town and Country и флагмана Thema, който ще бъдат на пазара още през тази година. Lancia Flavia ще бъде в дилърските центрове през следващата година.
 
В Италианската фирма заявиха, че се надяват трите модела на базата на Chrysler да подобрят финансовото състояние на Lancia, защото и трите ще бъдат позиционирани над Delta, сега най-големият модел предлаган от фирмата.
 
И още нещо. В Женева Lancia ще направи световна премиера на новото поколение на Ypsilon, като продажбите ще започнат от юни. Този модел ще бъде предлаган за първи път и с пет врати, като от Lancia планират да продават на година по 130 000 броя от него.
 
През 2009 Lancia продаде общо 112 000 автомобила, за 2014 плановете са да се постигнат 300 000 продажби на автомобили от италианската марка.
0 от 500
  • #23
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    Г-н BGRS никакъв проблем няма с части и ремонт на Kappa. Проблема е само в Бг. Търговците на авточасти почти никога не разполагат с нещо друго освен произведеното в Турция и Китай. Като не се произвжда нищо там за дадена кола и те ти казват "В цял свят го няма!" Е как да им вярвам? На същото положение е и друга марка- Rover! Все "няма части"! Еми няма и да има! Като се търсят части, които струват до 5 долара, а после се продават по 50- така ще е...
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ето ви препратка ,има автоматични преводачи http://***.alvolante.it/news/lanciaИталианците са бесни ,в САЩ цената на новата тема е 22 000 евро а в Италия е 35 000 евро и казват ,че от сега няма да има успех .
  • #21
    7 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 14 години )
    Славо има 1.8 8v , за този мотор предполагам говори човека. Капата мн по яка естествено , пък незнам този който изказа мнение за частите явно е поредния говорещ глупости. Части за капата има много това да е проблема. Разхода е висок, понеже е тежка голяма и удобна лимузина. Все едно 520 БМВ не харчи повече. А и капата 2.0 без турбо върви много. Но пак казвам това са приказки на 90 % хора некарали и виждали Ланча,такаче няма сми.
  • #20
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Браво с голям късмет си .Аз съм в Италия и не познавам нито един чужденец да си е купил Ланчия.Имам и само един познат италианец с ланча и то я взе за жена си.Всичко друго е на шведски или немски коли .И то при положение ,че италианците са националисти и за тях всичко местно е върха.Но им е писнало от бараките на фиат.Аз лично съм имал или съм карал поне 5 коли от тази марка .Последния фиат които беше кола е Уно .После карах и новата Панда и Пунто .Страшни ***
  • #19
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 14 години )
    До ГГ!Аз имам Дедра. Този модел излиза на пазара през септември 1989г. В Бг президента се казваше Тодор Живков по това време! Тогава сигурно пасаторите с турбо са били масови коли А? През 1996 година на Дедра се монтираше вече мотор 1.8VVT- 131 к.с. Твойта как са я произвели 105- не знам!
  • #18
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ГГ ( преди 14 години )
    А ланчата не я купих защото съм фен а просто един изпаднал автотърговец я бе взел за себе си, но нещо я беше окъсал с парите и щеше да заминава да копува коли за продаване и разпродаваше телевизори перални видео всичко от дома си в една заложна къща на едни приятели, там предлагаше и колата, свалих му страшно много от цената и ми се стори супер изгодно, после обаче трудно я продадох, но както и да е не съжалявам че съм притежавал тази кола. Даже първите 7-8 месеца много и се кефех.
  • #17
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ланчия капа --страшно удобнаи лукс вътре и до тук .Разход на гориво на двигател 2литра бензин е като на камион .Цена втора ръка в Италия е по ниска отколкото на Пунто от същата година .
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Г.Г. ( преди 14 години )
    Това са неща от преди 12г. Дедрата съм я купувал щото ми хареса имаше си и доста екстри за тогава включително кожен салон. Не съм копувал колата да се състезавам а да си я карам. Пасата го купих през 2001г. също не съм го взел за състезания, наистина вървеше много, но не това имах предвид като сравнявам двете коли. Пасата просто си е по-кола от всякъде и интериор и обем,возия е сега вече и той изглежда зле. Трябва да покараш двете,за да ме разбереш. Но определено нямах предвид коя върви повече.
  • #15
    5 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 14 години )
    Явно не си е купил Капата, защото това е рядък екземпляр дори за Европа. Проблемът не е в качествата на автомобила, а в по-трудната поддръжка. Пасати под път и над път. Части за тях също. Но я да видим какво става с Капа, ако нещо се счупи? Иначе и Капата и Тезиса много ме кефиха навремето. Дори бих казал, че Тезис бе най-красивата лимузина за мен тогава. Дори и сега дизайнът не е за изхвърляна, а напротив - пак си е в моя топ10. http://***.seriouswheels.com/pics-2004/2004-Lancia-Thesis-Bicolore-FA-Top-1920x1440.jpg
  • #14
    7 rate up comment 0 rate down comment
    555 ( преди 14 години )
    До ГГ А ти многознаецо защо не си купи вместо пасата Ланчия Каппа 2.0 турбо какво ми сравняваш пасат със дедра,погледни капата и ще видиш как пасата ти ще бледнее пред нея.