IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus e номер 1 в САЩ

Немците са по петите му.

Lexus e номер 1 в САЩ

Премиум марка номер едно в САЩ е отново Lexus. Луксозното подразделение на Toyota оглавява тази класация през последните десетина години, но немските премиум марки никога не са били толкова близо.



През 2010 година Lexus е реализирал 229,329 продажби на територията на САЩ, а главните конкуренти в сегмента BMW и Mercedes-Benz, съответно 220,113 и 216,448.

През изминалата година японците изпреварват вторият в класацията - BMW със само 9,216 продажби, докато през 2009 година, преднината на японците е била двойна - 19,473 продажби.

Третият в класацията - Mercedes-Benz също регистрира увеличено търсене през 2010 година с малко над 14%, докато при Lexus цифрите сочат - ръст от 6.2%.



"Със сигурност проблемите на Toyota са се отразили на продажбите на Lexus, както и по-агресивната маркетингова стратегия на BMW и Mercedes-Benz", коментират експерти.

Според тях и друга немска марка е успяла да "открадне" част от клиентите на Lexus. Става дума за Audi, които регистрират ръст от 23% при продажбите на нови автомобили в САЩ през 2010 година. Audi постави рекорд през измината година в САЩ, като за първи път в историята си успя да продаде повече от 100 000 нови возила оттатък океана.

0 от 500
  • #60
    2 rate up comment 3 rate down comment
    BBB ( преди 14 години )
    За качеството на пластмасите няма да говоря изобщо,а компютри на непалещи тойоти, а смяна на течащи и стащящи се фарове, а тракащи кормилни колони ,а спирачни дискове(по 2 чифта на месец),да изброявам ли още.И това на чистак нови коли-здрави, ама друг път.И хич не се напъвай да ми отговаряш, няма смисъл, това което съм видял за 2 години ме отказа завинаги от Тойота.Айде спорна на всички.
  • #59
    2 rate up comment 3 rate down comment
    BBB ( преди 14 години )
    като човек работил в сервиз на Toyota мога да ти кажа само едно, здрави са само в мокрите ти сънища.Старите може и да са били надеждни, но новите...ами съжалявам за теб ако го мислиш.Поразпитай само, и ще разбереш как на се сменят масово сегменти на 10 000 километра
  • #58
    0 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Тази нощ ще лудувам,в леглото ме чакат трима жълти.Единият е виетнамец а другите двама са монголци.Снощи ми сцепиха газа,тая вечер пак.Чао на всички,че нямям търпение;)
  • #57
    0 rate up comment 1 rate down comment
    До anonimen ( преди 14 години )
    Аз никъде не сравнявам Лексус с Голф или Фиеста, това няма как да стане. Сравнявам американския пазар с европейския, но е нужно да се мисли като четеш, а не само да пишеш и после да ти се обяснява наново, като в детската градина!
  • #56
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Do do Lexus ( преди 14 години )
    Отделно цената на Волт е много висока,ама много- около 90 000 лева,което няма да му донесе пазарен успех,защото е хибрид,а струва повече от ел.колата на Нисан-Leaf!Когато успеят да му смъкнат цената на Волт и стане конглокентоспособен на Приус, ела ми се обади.И когато започне да продава толкова,пак ми се обади,и когато е най-здравата кола като Приус пак ела да ми се обадиш,ако искаш.GM И Ford къде свиха шапката на Тойота,като Тойота на тяхна територия си разиграва коня и Камри е 1-ви по продажби
  • #55
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Do do Lexus ( преди 14 години )
    """V blizkite godini GM ste pusnat dosta modeli s tazi sistema, a taka sasto i cenata ste zapo4ne da pada."""--------------------------------------- Това "ЩЕ" стане, онова "ЩЕ" стане съм го чувал много пъти, и французите "ЩЯХА" да изкарат дизелов хибрид, говорят "ЩЕ" изкараме от 2003-ГОДИНА.нЯКОЙ,КОЙТО МИ ГОВОРИ С "ЩЕ" винаги буди съмнение доколко е в реалния живот. И комунистите говореха,че "ЩЕ" изградят светлото бъдеще, но това никога не стана и пропаднаха, така че по-полека с "ЩЕ"
  • #54
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Do do Lexus ( преди 14 години )
    Германските марки имали двойни проценти увеличение, те все уж имат, и все Лексус е 1-ви от 15 години. Лексус има по-малък процент увеличение на продажбите заради акцията изтеглени коли, която се разшумя навсякъде. Немските марки нямат увеличение,защото са по-добри, просто спечелиха проценти заради проблемите на Тойота, които се отразиха на Лексус. Всичко е психология на хората, а не по-високи обективни достойнства на немските коли.
  • #53
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До A3 ( преди 14 години )
    Защо взе точно Форд 150? Една Тойота Камри, Шевролет Малибу, Шевролет Импала, Понтиак и др. класни коли защо да не могат да се карат в Европа? Не скачай от крайност в крайност. И как може да ме наричаш ***, уникално *** човек си, добре че караш А3, та да не срамиш японските марки с чалгаджийския си характер и сръбска музика.
  • #52
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Do do Lexus ( преди 14 години )
    Ако обичаш, не ни замеряй с разни вестникарски статиийки! Грийн кар оф дъ иър е вестникарска класация. Защо институция като ЕПА не присъжда награди на Волт! А всеки път Приус е лидер:http://***.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm И за да ти напомня да правиш разлика между вестникарски карета и признание от институция като ЕПА. Колко доста хора познаваш пък точно които си сменили колите с други лускозни марки?? Ти за калиткошци ли ни взимаш, ходи си учи уроците, бе тийнейджър.
  • #51
    3 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Koe mu e po-wisokotehnologi4noto na 1 Ford pikap naprimer?Arhai4niq dwigatel li?,materialite w kupeto,koito sa ot predi 20 godini li?Imitaciqta na durwo li?