IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus e номер 1 в САЩ

Немците са по петите му.

Lexus e номер 1 в САЩ

Премиум марка номер едно в САЩ е отново Lexus. Луксозното подразделение на Toyota оглавява тази класация през последните десетина години, но немските премиум марки никога не са били толкова близо.



През 2010 година Lexus е реализирал 229,329 продажби на територията на САЩ, а главните конкуренти в сегмента BMW и Mercedes-Benz, съответно 220,113 и 216,448.

През изминалата година японците изпреварват вторият в класацията - BMW със само 9,216 продажби, докато през 2009 година, преднината на японците е била двойна - 19,473 продажби.

Третият в класацията - Mercedes-Benz също регистрира увеличено търсене през 2010 година с малко над 14%, докато при Lexus цифрите сочат - ръст от 6.2%.



"Със сигурност проблемите на Toyota са се отразили на продажбите на Lexus, както и по-агресивната маркетингова стратегия на BMW и Mercedes-Benz", коментират експерти.

Според тях и друга немска марка е успяла да "открадне" част от клиентите на Lexus. Става дума за Audi, които регистрират ръст от 23% при продажбите на нови автомобили в САЩ през 2010 година. Audi постави рекорд през измината година в САЩ, като за първи път в историята си успя да продаде повече от 100 000 нови возила оттатък океана.

0 от 500
  • #70
    2 rate up comment 1 rate down comment
    PRIEMCHIKA ( преди 14 години )
    Az syshto sam rabotil w Toyota, w iztochniq kompleks, i moga da kaja sas sigornost che Toyota ne e tova koeto beshe, tova iznasqne na injinerni bura izwyn Iaponia i polzwaneto na evropejski poddostavchici e koeto unishtojava markata, ne iskam da sporia s nikoi no fakta si e fakt. otnosno lexus moga da kaja che e izkluchitelen awtomobil celiq modelen red, jalko che v bratska america e niggermobil.
  • #69
    2 rate up comment 0 rate down comment
    СЛАВИ ( преди 14 години )
    кво ли знае фен тойота за луксозните автомобили, чакай от умрел писмо
  • #68
    2 rate up comment 1 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 14 години )
    с какъв луксозен модел ще отговори японската високотехнологична авто-индустрия на удвоените продажби на ролс-ройс
  • #67
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    http://***.manager.bg/news/neveroyatno-no-fakt-markata-toyota-oglavi-reyting-za-nadezhdnost
  • #66
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    А криви дискове и тракащи колонки от малко грес са козметични неща,а не дефекти. Много зависят и от начина на експлоатация.
  • #65
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    Проблеми с компютри при Тойота също няма.При Мерцедес-да,там сервиза не смогва от нови Е и S класи с дефектни компютри,дюзи на дизелите,турбо-компресори, дефектни окачвания,тропащи предници, ръждясващи Eкласи и М-класи,дефектни помпи и др..Ако работиш там,направо трябва да закриеш фирмата им от дефектите,които ще видиш.При Тойота и Лексус колите имат най-малко проблеми от всички сервизи на марки,в които можеш да работиш на земното кълбо.А криви дискове и тракащи колонки от малко грес са козмет
  • #64
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    И може би ти за твоите евентуални 2 години в Тойота си по-запознат от германските технически служби, които провеждат задължителните годишни и най-строги и изрчдни технически прегледи на автомобилите в Германия ТЮВ!!! От както Тойота им е в статистиката,все са първи! А в задължителните технически прегледи са преминали милиони коли и стотици хиляди от всяка марка.Цялата гама на Тойота е по първите места.Може би германците лъжат, а ние да слушаме теб-бившия от BBB.
  • #63
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    За дисковете-имаше такова явление при Авенсис 1 генерация от Англия-при пренагряване и влизане в локви някои дискове се изкривяваха.Явление, което може да се случи на всеки автомобил взависимост начина на експлоатация. Най-много се отразяваше при Авенсис 1. Но отново казвам-ключово е начина на експлоатация.Решението беше просто, лесно и евтино-престъргване.Сегменти на 10 000 км. не се сменят,това е абсолютна лъжа!Тойота именно води в индекса за най-здрави автомобили в Германия техн.прегледи
  • #62
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    След това-при Авенсис има някои проблеми с фарове,които поемат влага-доставчик Валео.Такива проблеми имат всички марки,без изклчюение-начело с 5-та серия на БМВ,Мерцедес E И S-class,които струват по 150 000лева коли.Говорим проблемът при Тойота е единствено при Авенсис 2-ра генераци,и то при някои.За тракащите кормилни колонки-единствено лек звуков ефект,ти би трябвало да го знаеш много добре,но някои"висококвалифицирани"механици сменяваха цели рейки заради недостатъчно грес в карето на волана
  • #61
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До BBB ( преди 14 години )
    Ти може да си работил във фирма за сокове по-скоро. В кой комплекс на Тойота си работил, аз ги познавам повечето. Недей да храчиш там, откъдето са ти давали хляба, това е елементарна култура, която масово липсва при хората. Но конкретно по въпросите:Качеството на пластмасите е много добро,но при Ярис и Аурис е занижено заради употребата на по-голям процент рециклирани и рециклируеми пластмаси.Това би трябвало да го знаеш. Индексът на екологичност е много висок.