IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Lexus e номер 1 в САЩ

Немците са по петите му.

Lexus e номер 1 в САЩ

Премиум марка номер едно в САЩ е отново Lexus. Луксозното подразделение на Toyota оглавява тази класация през последните десетина години, но немските премиум марки никога не са били толкова близо.



През 2010 година Lexus е реализирал 229,329 продажби на територията на САЩ, а главните конкуренти в сегмента BMW и Mercedes-Benz, съответно 220,113 и 216,448.

През изминалата година японците изпреварват вторият в класацията - BMW със само 9,216 продажби, докато през 2009 година, преднината на японците е била двойна - 19,473 продажби.

Третият в класацията - Mercedes-Benz също регистрира увеличено търсене през 2010 година с малко над 14%, докато при Lexus цифрите сочат - ръст от 6.2%.



"Със сигурност проблемите на Toyota са се отразили на продажбите на Lexus, както и по-агресивната маркетингова стратегия на BMW и Mercedes-Benz", коментират експерти.

Според тях и друга немска марка е успяла да "открадне" част от клиентите на Lexus. Става дума за Audi, които регистрират ръст от 23% при продажбите на нови автомобили в САЩ през 2010 година. Audi постави рекорд през измината година в САЩ, като за първи път в историята си успя да продаде повече от 100 000 нови возила оттатък океана.

0 от 500
  • #80
    1 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    То все лампички им светят на немските коли, ако не са лампички ще им тропа предницата, ако не е тя, ще ти дефектира помпа.Все нещо те държи под напрежение и се чупи. Когато видиш на Лексус да му светят лампички с 200-250км/ч. ела ми се обади.
  • #79
    2 rate up comment 4 rate down comment
    LEXUS ( преди 14 години )
    Вие феновете на немските трошки ВИНАГИ говорите с ЩЕ..защото СЕГА,в действителността японците правят по-добрите коли,по-здравите и продават повече.Вие си оставате само с пръст в уста и с "ЩЕ".Ама и французите така говореха как "ЩЕ" изкарат дизелов хибрид и как "ЩЕ" продават от него/още от 2003-та/,но не стана.И комунистите казваха,че "ЩЕ" построят светлото бъдеще,но не стана и пропаднаха.Така и вие с немските еднодневки само с ЩЕ говорите или с "МАЙ",защото няма какво да кажете към днешна дата.
  • #78
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    къде е колегата ЛЕКСУС да ги хвали, че май 2011 ще бъдат детронирани...
  • #77
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    От ЕС-класата шефа има оплаквания, все някоя лампичка ще светне, ама то е зверско шофиране. По магистралите пада под двеста само ако се обади анти-радара.
  • #76
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Ние в службата ползваме само ФВ, вече 6 години. В момента имаме един Туарег, 3 Тюрана, няколко Кадита, шефа естестествено се вози в ЕС-класа, купени са чисто нови. Пътуваме ужасно много до Турция, до Германия, някои месеци се събират по 25х. км. на автомобил. Шефа пусна заповед да се ползва само един вид масло-някаква американска синтетика с дълъг експлоатационен период. Определено не са проблемни автомобили
  • #75
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    I kak gi karate tez nemski koli, kato vse sa v serviza be AZ-ko? Da ne gi karate na parkinga na showroom-a?
  • #74
    2 rate up comment 3 rate down comment
    A3 ( преди 14 години )
    Abe Lexus q si karai qponskite daraci i ni ostawi da karame istinskite koli kato E klasa,S klasa,5,7,A6,A8!!!!!!Pa neka ne ti se razwalq tupata Toyota,to tq kato nito ima dizain,nito ima ka4estwen interior,nito mo6tni dwigateli dreme mi na onaq rabota,4e 6e mi izkara 1 000 000 km.
  • #73
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    Приемчик,а ти принципно си прав.Тойотите не са толкова здрави като едно време,но това важи за всички марки.И причината е проста-ако преди 15 г. един автомобил се е състоял от 3000 компонента(образно казано),то сега се състои от много повече.С дуги думи има много повече неща,които да се развалят.
  • #72
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    ВВВ,а защо не коментираш случая,когато на един познат новият му Пасат(чисто нов)му блокира двигателя и в сервиза му казали,че било често срещано....Ти ако си фен на АУДИ и беше работил в Порше запад сигурно щеше да си се самоубил досега.Щом приемчика на сервиза се изказва по повод на един недоволен клиент(от факта,че колата стои често в сервиза),че е балък като си купува АУДИ.
  • #71
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 14 години )
    BBB,май се налага да ти обяснявам каква е функцията на сервиза.Там се карат коли с проблеми(или за обслужване).Не се карат коли само да се констатира колко са здрави.Във всеки един официален сервиз има машини за ремонт от съответната марка(без изключение).В който и сервиз да беше работил пак щеше да говориш така.БМВ като имат случаи на двугодишни коли с блокирал двигател означава ли,че не правят добри мотори или коли като цяло!?