IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Започнаха продажбите на новия Passat – втора част

След като в материала вчера ви запознахме с някои от техническите новости при Passat, сега ще ви представим двигателите.

Започнаха продажбите на новия Passat – втора част
1.8TSI с мощност 118 кВт/160 к.с.
1.8TSI развива максималната си мощност от 118 кВт/160 к.с. при 5 000 об./мин. При този 4-цилиндров двигател конструкторите са постигнали намаление на разхода на гориво сравнение с предишния модел от 7,4 до 6,9 л/100 км; това отговаря на емисии на СО2от 160 г/км. Оборудваният с турбокомпресор 4-цилиндров двигател разполага с висок въртящ момент (максимум 250 Nm, наличен между 1500 и 4200 об./мин). С този двигател лимузината достига 100 км/ч след 8,5 секунди (Variant: 8,7 секунди); максималната скорост е 220 км/ч (Variant: 218 км/ч). Като опция този TSI може да бъде комбиниран със 7-степенна автоматична DSG-трансмисия с два сухи съединителя.
 
 
2.0TSI с мощност 155 кВт/210 к.с.
Много сериозно е намалението на разхода на гориво при 2.0TSI, който вече е с мощност 155 кВт/210 к.с. (преди: 200 к.с.); този турбодвигател изразходва средно 7,2 л/100 км (комби версията също харчи 7,2 л/100 км), което с 0,6 литра по-малко в сравнение с предишния модел. Емисиите на СО2 са намалени от 183 на 169 г/км. Големият TSI-двигател, развива максималната си мощност при 5300 об./мин. Максималният въртящ момент от 280 Nm е на разположение между 1700 и 5000 об./мин. Passat 2.0TSI развива максимална скорост от 238 км/ч (Variant: 235 км/ч). Лимузината ускорява до 100 км/ч за 7,6 секунди (Variant: 7,7 секунди). Като опция при този модел се предлага 6-степенна автоматична DSG-трансмисия.
 
 
V6 4MOTION с мощност 220 кВт/300 к.с.
Значително е намален и средният разход на гориво на върховата версия Passat V6 с мощност 300 к.с. и перманентно задвижване на четири колела – 9,3 л/100 км (срещу 9,8 л/100 км за предишната лимузина). Емисиите на СО2 са 215 г/км (Variant: 215 г/км). V-образният 6-цилиндров двигател развива максималната си мощност от 220 кВт/300 к.с. при 6600 об./мин; максималният въртящ момент е 350 Nm при 2400 об./мин. 6-цилиндровият двигател ускорява лимузината за 5,5 секунди до 100 км/ч (Variant: 5,7 секунди). И при двете версии на каросерията максималната скорост електронно е ограничена до 250 км/ч. Серийната скоростна кутия е 6-степенна автоматична трансмисия с два съединителя DSG.
 
1.4TSI EcoFuel с мощност 110 кВт/150 к.с.
Passat EcoFuel е един от най-чистите модели в средния клас; при новата версия средният разход на гориво е 6,6 м3/100 км природен газ (Variant: 6,7 м3/100 км); това отговаря на емисии на СО2 от само 117 г/км (Variant: 119 г/км) и намаление на разхода с 0,4 куб.м. Благодарение на двойното принудително пълнене с турбо- и механичен компресор (Twincharger) Passat EcoFuel е един от най-спортните автомобили в света, работещи на природен газ. Максималната скорост на лимузината е 214 км/ч, а ускорението до 100 км/ч отнема 9,8 секунди; съответните стойности за Variant версията са 212 км/ч и 9,9 секунди.   
 
 
TDI дизелови двигатели с директно впръскване – два Common Rail 4-цилиндрови двигателя с принудително пълнене и впръскванe с една работна кубатура и две нива на мощност. 4-цилиндровите дизелови 2.0TDI-двигатели развиват мощност съответно 103 кВт/140 к.с. и 125 кВт/170 к.с.
2.0TDI с мощност 103 кВт/140 к.с.
Намален е и разходът на гориво на Passat 2.0TDI с BlueMotion Technology и мощност 103 кВт/140 к.с. при 4200 об./мин; 4,6 л (съответно 119 г/км СО2), Развиващият 320 Nm въртящ момент при 1750 об./мин 2.0TDI BlueMotion Technology ускорява до 100 км/ч за 9,8 секунди и до максимална скорост 213 км/ч. Средният разход на Variant версията е също 4,6 л при идентични емисии на СО2 от 120 г/км. Passat Variant ускорява до 100 км/ч за 10,0 секунди и развива максимална скорост 210 км/ч. Като опция се предлага 6-степенна автоматична трансмисия с два съединителя DSG.
 
 
2.0TDI с мощност 125 кВт/170 к.с.
Най-мощният Passat TDI със 125 кВт/170 к.с. изразходва средно 4,6 л/100 км като лимузина (съответно 120 г/км) или с 0,9 литра по-малко от предшественика си. Passat Variant TDI с мощност 170 к.с. изразходва средно 4,7 л/100 км (123 г/км). И този TDI-двигател е оборудван с впръскване Common Rail. Максималната мощност се постига при 4 200 об./мин. Двигателят разгръща максималният си въртящ момент от 350 Nm между 1750 и 2500 об./мин – мощ, достатъчна да ускори Passat за 8,6 секунди до 100 км/ч (Variant: 8,8 секунди). Максималната скорост е 227 км/ч (Variant: 224 км/ч). Както и версията със 140 к.с., най-мощният TDI също може да бъде поръчан с 6-степенна автоматична трансмисия с два съединителя DSG.
 
 
6- и 7-степенните DSG –ефективни скоростни кутии с два съединителя
Всички двигатели на новия Passat могат да бъдат комбинирани със скоростна кутия с два съединителя DSG. В зависимост от въртящия момент те са 6- или 7-степенни DSG. И двете версии на DSG се отличават с висока икономичност и динамика на превключването, каквато досега не е постигана в тази форма.
 
Освен по броя на предавките DSG се различават и по типа на съединителите. Докато при 7-степенната DSG се използват два сухи съединителя, двойният съединител на 6-степенната DSG работи в маслена баня. Повече от всяка друга автоматична трансмисия скоростните кутии с два съединителя имат потенциала да намаляват разхода на гориво и нивата на вредни емисии. В сравнение с автоматична трансмисия с блокировка на хидротрансформатора икономията на гориво – в зависимост от двигателя – достига до 20 %.
 
Двата варианта на DSG са тесни специалисти по отношение на приложението си. И докато благодарение на възможностите си да предава голям въртящ момент (до 350 Nm) 6-степенната DSG трансмисия е подходяща за по-мощни двигатели, 7-степенната DSG е оптимална най-вече за по-малки двигатели (до 250 Нм).
 
0 от 500
  • #77
    1 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Първият двигател помпа дюза е 1.4 от 1999 г. монтиран на А2.Същата година излиза и първия CR 3,3 V8 за А8.Това са фактите, всичко друго е махленски легенди.Специално миризмата редовно го затапват.Просто, гадно, айтоско *** ,което няма пари да си купи женска и е още дествено.
  • #76
    1 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Първият дизелов двигател с директно впръскване е на Ауди 2.5 ТДИ R5 от 1989.Това е пъвият двигател с електронно управление и инжекционно впръскване на горивото под 900 бара.Има два вариянта на мощноста 120 и 140 к.с.Следващия 2,5 TDI V6 с 4 клапана на цилиндър и инжекционна помпа под 1800 бара се появява през 1997.
  • #75
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Котоошу ( преди 14 години )
    2.5 e PD ***.
  • #74
    1 rate up comment 1 rate down comment
    7-7 ( преди 14 години )
    И малък сополанко,не ми обяснявай кое какво било,защото аз три години съм подържал кола с такъв двигател(Сюпърб) и много добре знам дали е помпа-дюза и колко струва една смяна на ремъците и консумативите покрай това.Знам какви слабости има салона,как се лющят вратите от вътре и още някой неща.Имам поглед от първа ръка,а не като теб от интернет.Прави се някъде другаде на собственик на А6.Някъде,където са по-невежи от теб,ако има изобщо такова място.
  • #73
    1 rate up comment 1 rate down comment
    7-7 ( преди 14 години )
    Пъпчив ***,първо се обясняваше,че Ауди изобщо нямали помпа-дюза.После провери и развя бал флаг,че само 1.9 и 2.0 били п.д.И тогава направи върховната изцепка,че изобщо не са имали 2.5,а аз съм си залепил такава надпис.***,ако живееше в малко по-цивилизовано място и има поне една-две А6-***,щеше да си прочел че пише 2.5 TDI(той е само помпа-дюза,запомни го от мен).Ама в калната ви клоака само *** има.Смятах,че поне си виждал А6-ца на живо,а ти си бил съвсем изпаднал кавал
  • #72
    0 rate up comment 2 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    Доста левашки се измъкваш миризма.Никога не съм казвал ,че няма 2,5 TDI, а просто че не е PD.Не се прави, че не виждаш линка ,който съм ти пуснал.Ауди няма двигател PD по-голям от 2 литра.
  • #71
    1 rate up comment 2 rate down comment
    7-7 ( преди 14 години )
    Много добре стана това с 2.5 TDI,браво!Разбере се,че казанлъшкото келешче има представа за колите само от интернет.Иначе много иска да му повярват,че има А6.ИМА НЯМАШ А6,БАЩА ТИ ИМА ауди 80,ТОЛКОВА!!! Я сам виж дали 80% от А6-ците от не са точно 2.5 TDI http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi ХА,ХА,*** МАСУР,ДОРИ И В ИНТЕРНЕТ ТЕ ХВАЩАМЕ,ЧЕ СИ БЕДЕН ***!!!
  • #70
    0 rate up comment 1 rate down comment
    AZ ( преди 14 години )
    http://***.audi-tdi-chronik.de/start.phpЕто малко инфо за айтоското ***.Видя се колко си имал Ауди.Гепил си от някаде емблема и си я сложил на каруцата.Хората са го написали но не на *** и не знам дали ще се оправиш.Обърни внимание на 2,5 V6 TDI.
  • #69
    1 rate up comment 4 rate down comment
    7-7 ( преди 14 години )
    Хубави снимки и хубави линкове,много удобно,че някой се е постарал.Адресирайте ги до казанлъшкия ***,да се просвети дали Ауди са нямали 2.5 и дали не е бил помпа-дюза.Благодаря,това окончателно го закопа!!!!Пъпчивият *** недорасляк се пишеше,че имал А6,ха,ха,ха,..:))) Отново благодаря,че закопахте мухляра с ауди 80-ката на баща му.Яко!!!
  • #68
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До: Xtrax ( преди 14 години )
    Ето малко инфо за 3.0 TDI:http://***/g7XipZЦитат от статията: "3.0 TDI V6 влиза в производство през 2004 година. Това е и третият дизелов двигател на Ауди, който използва технологията Common-rail."