IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

В САЩ представиха новото поколение на Ford C-Max

В САЩ представиха новата генерация на компактния ван Ford C-Max.

В САЩ представиха новото поколение на Ford C-Max
За разлика от европейските пазари, в Америка този мини ван ще се продава само в една версия, по-голямата, която в Европа е известна като Ford Grand C-Max. В САЩ тя ще се нарича просто C-Max. 
 
 
Една от интересните новини при модела е, че багажникът му ще може да се отваря без контактно. Трябва само да се промуши крак под задната броня. Тази функция е достъпна само за автомобилите имащи система за достъп до автомобила без ключ.
 
 
Багажникът ще може да се отвори с крак под задната броня, само ако ключът от автомобила е в човека решил да го отвори. Да напомним, че за първи път тази възможност беше демонстрирана при новия Volkswagen Passat.  В САЩ новта генерация на Ford C-Max ще се предлага с новия бензинов турбодвигател с обем 1.6 литра от семейство EcoBoost, който ще има мощност от 160 к.с. Автомобилът ще има и версия с атмосферен четирицилиндров бензинов агрегат с обем 2.5 литра и мощност 168 к.с. В Европа мини ванът ще се предлага с бензинов двигател с обем 1.6 литра и мощност 125 к.с. и още две турбоверсии със същия обем и мощност 150 и 182 к.с., както и с редица дизелови мотори. При трансмисиите засега ще се предлагат две версии на механична скоростна кутия с пет и с шест степени.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 от 500
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Ако всеки като теб чакаше някой друг да му е решил проблема и да го е написал, тогава кой е написал решенията!? Нямаше да се занимавам с теб, но просто не се сдържах. Вече спирам окончателно!
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Вярно е, че инженерът като му трябва нещо търси информация, чете и решава проблема. Но до тук свършва връзката ти с реалността. За да търсиш нещо трябва да знаеш, че го има. Трябва да имаш основа, а ти такава нямаш, след като не знаеш колко датчика има под колата. Това е въпрос от обща култура. Инженерът първо трябва да МИСЛИ, после да чете и после пак да мисли. Основната му дейност е да мисли. Нещо, което на теб явно не ти се отдава. Виж във философстването еша ти няма! Ако всеки като теб чакаш
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Абдикираш значи? Пак ще го кажа и спирам. Инженерът не е техник, за да знае точно колко бутони има под колата. Когато инженерът има проблем, прави си списък и отива в библиотеката. Е, сега вече е модерно да се гледа и чичко Гугъл, макар за мен това да е загубено време, понеже информацията там не винаги е достоверна. Та така. Искаш да знаеш нещо...просто четеш, създаваш си план и решаваш проблема. Останалото с бутончетата е работа за среднисти, които цял живот се врат под разни дараци.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Да си ме видял да се притесня? Ти си този, който дълбае и държи да дообяснява нещата. А като си инженер не само на хартия, я ми изброй колко датчици или бутони се монтират под колата!? До колко съм инженер има кой да си прецени, а ти явно си по-скоро дървен философ, отколкото инженер. Затова не смятам да се занимавам повече с теб. Ти си способен от мухата слон да направиш само и само да се заяждаш!
  • #28
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Браво инженере. И как заключи, че аз не съм такъв? Инженерът не е техник, за да знае всичко. Има си книги за целта - хиляди и милиони. Който се интересува, ще потърси и намери решението. Аз точно това направих - прегледах стари броеве на АБ, където имаше информация за тая система при Пасат. Там точно така пише - вратата се отваря с ритник, като думичката "ритник" дори не е в скоби, за да се замислям, дали това е обемен датчик. Щяло да се цапа...Пич, Явно ти си инженер, но само на хартия. Ами тогава да вземат да премахнат и сензорните екрани, че и те се цапат. И ако наистина си добър инженер щеше да знаеш, че един продукт не се пуска за един месец на пазара. Преди това има много изпитания. Ама като толкова много се притесняваш, пиши до централата на Форд, за да вземат предвид и котките по пътя.
  • #27
    2 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 13 години )
    Колеги, нали обясних. Това автоматично отваряне изисква система за безключов достъп. Системата разпознава кога ключа е извън автомобила (ако е наблизо позволява отваряне на вратите) и кога ключе ВЪВ автомобила (позволява стартиране). Като си изкарам ключа през прозореца с ръка, веднага изписва "Key not detected".Това е при Форд, вероятно и при другите марки.Очевидно, когато си в колата с ключа, системата няма да работи. Не се кахърете за тия котки. Сигурен съм, че са премислени нещата.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ... Но затова са инженерите да ги мислят тези неща. Далеч съм от мисълта, че не са обмислили всякакви варианти.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    BGRS, аз също съм инженер, може би затова обмислям подобен вариант. По обясненията ти разбирам, че ти не си такъв. Датчикът за тази екстра може да бъде обемен или капацитивен. Той отчита движението на външни тела до колата, а не на самата кола. В случая явно отчита точно определено движение на крака. Аз питах какво ще се случи ако подобен предмет повтори това движение. Мисля, че решението с ритане на определено място е по-добро. Въпросът е че там под колата се цапа много и бутон би се замърсил.
  • #24
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 13 години )
    Ами така да гадаем, не става. Доколкото четох в АБ за тая система при Пасат, там пишеше, че колата трябва да се "ритне". Не знам какво точно са имали предвид и дали не е грешен превода. Иначе би било глупаво - стоиш си в колата, а нещо минава под нея и вратата се отваря. Обаче не смятам, че тая вероятност не е обсъждана от инженерите. То иначе по твоята логика, ако при сядане колата се размърда, датчика би трябвало да отчете движение. Нали не смяташ, че тогава капакът ще се отвори?
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    BGRS, нагледал съм се на "добре изпипани" неработещи решения. А относно въпросът ти за котката. Доста развинтена фантазия имаш. Ами ако скочи в колата ти бронтозавър? А ако се промуши вътре октопод!? Или ако влезе скункс, пръдне и излезе ти какво би направил!? Много пресилваш нещата. За щатите не знам, но тук котки и кучета има. И ако едно такова спре зад колата и размаха 2 пъти опашка. Или топка се топне 2 пъти. Не е чак толкова невъзможно. Не казвам, че ще се отваря всели път, но би могло.