IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Insignia OPC вече с автоматик

Топ моделът на марката получи спортна автоматична трансмисия с три режима.

Opel Insignia OPC вече с автоматик

Най-мощната, спортна версия на Insignia вече предлага избор от механична и автоматична трансмисия, при всички OPC модификации - седан, хечбек и Sports Tourer.

Шест степенната трансмисия разполага с три режима на работа, които комуникират с ходова част FlexRide, променяйки основните настройки на окачването, кормилната уредба и спирачките. Първият (Standard) е подходящ за всекидневно шофиране, а режимът Sport „втвърдява” окачването и спомага за намаляване на наклона на каросерията при динамично шофиране.

При избор на режим OPC кормилното управление става по-директно, реакцията на подаването на газ е по-остро, а ходовата част преминава към настройки за изключително динамично шофиране. Превключването се извършва в зоната на максималните обороти при динамично ускоряване, а при интензивно прилагане на спирачно усилие, например при намаляване на скоростта преди завой, се извършва бързо преминаване към по-ниски предавки.

Автоматичната трансмисия, на практика не влияе на динамиката и потреблението на гориво - те са аналогични с тези на познатата версия с ръчна скоростна кутия. Автоматичните версии на Insignia OPC ускоряват от 0 до 100 км/ч в диапазона от 6.3 до 6.6 секунди, а максималната скорост за всички е ограничена на 250 км/ч.

Разходът на гориво и емисиите на CO2 в комбиниран цикъл с новата предавателна кутия са съответно 10.7 л/100 км и 251 г/км (седан и хечбек) и 11.0 л/100 км и 259 г/км (Sports Tourer).

Както при всички OPC модели, новата трансмисия е преминала през отделна тестова програма. В случая тя включва високоскоростен пробег от 10 000 километра на Северната дъга на пистата Nürburgring с цел оптимална и прецизна настройка.

Подобен режим на натоварване води до 18 пъти по-голямо износване на агрегатите и компонентите на автомобила, коментират от Opel, като уточняват, че тези тестове са равностойни на изминаването на около 180 000 километра по стандартни пътища.

0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    http://***.caranddriver.com/reviews/comparisons/09q4/2010_audi_s4_vs._2009_bmw_335i-comparison_testsето чети!
  • #18
    2 rate up comment 4 rate down comment
    drianov ( преди 15 години )
    Хахахах!!!"вече с автоматик"....Най накрая сложили автоамтик - и то не какъв да е а 6 степенен!!!! Чудо невиждано в автомобилна индустрия!!! Браво на опел! Каква иновативна и напреднала технически марка!!!Направо размазват конглокенцията с 8 степенните автомати и автоматите с по 2 съединителя!Да живее опел!
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Лъжеш!
  • #16
    2 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    ти сигурно знаеш по добре, но американците от Car&Driver класираха S4 преди 335i. едва ли е каруца. със сигурност са му сложили чудесен механичен компресор и май е голям кеф.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Този преди мен е уникално просто парче!Ще сравнява куцата каруца S4 с Insignia...!!!Гаранция,че се е нашил с някоя 15-20 годишна тоалетна с марка Ауди и вече се вижда 'фена на марката'.Жалка картинка!
  • #14
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Обективен ( преди 15 години )
    Опитват се да направят конкyрент на S4 и с автоматиката са на прав път. Опел ОРС е по-универсалната кола за всеки ден. Друг е въпросът,че динамиката и поведението на S4 ще си останат мираж за Опел ...но пък и цената на ОРС си е мираж за S4...))
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    хахаха ми пич едно е да извадиш 20 хил лв за една S класа 2002 друго е да извадиш 42 хил лв за една нова кола...и в крайна сметка си карай каквото си решил...като разбереш, какво значи амортизационен план ще разбереш защо съм си купил нова кола, която все пак ми върши работа
  • #12
    1 rate up comment 9 rate down comment
    david villa ( преди 15 години )
    abe 4ydaq se kak karete tiq plastmasarii i kvo gi hfalite kvo tolko e prosto 1 plastmasa :D:D
  • #11
    14 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    ами а де и аз това се чудя...но нека си сравняват...пича нека си кара 10 годишното Ауди нищо против нямам. Моята Инсигния е 1.8 на 1г. и 10м. и 96хил км никакви проблеми като изключа, че има тъпо скърцане в таблото и пластмасата е гадна като цяло.., но както се казва "value for money" е идеална..
  • #10
    21 rate up comment 1 rate down comment
    edikoisi ( преди 15 години )
    Само не ми е ясно, защо всички като чуят "Опел" и се сещат за Астрите (Кадетите) и Вектрите от началото и средата на 90-те години на миналия век - ръжди и горене на масло. От тях е ремонтирал и оня "реномиран" майстор на Аудита. Моделите на марката отдавна нямат нищо общо с гореспоменатите. И хайде една чисто нова Insignia да е дооста по-добра от някоe 10 годишно Ауди - малко обективност - нищо повече!