IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel Insignia OPC вече с автоматик

Топ моделът на марката получи спортна автоматична трансмисия с три режима.

Opel Insignia OPC вече с автоматик

Най-мощната, спортна версия на Insignia вече предлага избор от механична и автоматична трансмисия, при всички OPC модификации - седан, хечбек и Sports Tourer.

Шест степенната трансмисия разполага с три режима на работа, които комуникират с ходова част FlexRide, променяйки основните настройки на окачването, кормилната уредба и спирачките. Първият (Standard) е подходящ за всекидневно шофиране, а режимът Sport „втвърдява” окачването и спомага за намаляване на наклона на каросерията при динамично шофиране.

При избор на режим OPC кормилното управление става по-директно, реакцията на подаването на газ е по-остро, а ходовата част преминава към настройки за изключително динамично шофиране. Превключването се извършва в зоната на максималните обороти при динамично ускоряване, а при интензивно прилагане на спирачно усилие, например при намаляване на скоростта преди завой, се извършва бързо преминаване към по-ниски предавки.

Автоматичната трансмисия, на практика не влияе на динамиката и потреблението на гориво - те са аналогични с тези на познатата версия с ръчна скоростна кутия. Автоматичните версии на Insignia OPC ускоряват от 0 до 100 км/ч в диапазона от 6.3 до 6.6 секунди, а максималната скорост за всички е ограничена на 250 км/ч.

Разходът на гориво и емисиите на CO2 в комбиниран цикъл с новата предавателна кутия са съответно 10.7 л/100 км и 251 г/км (седан и хечбек) и 11.0 л/100 км и 259 г/км (Sports Tourer).

Както при всички OPC модели, новата трансмисия е преминала през отделна тестова програма. В случая тя включва високоскоростен пробег от 10 000 километра на Северната дъга на пистата Nürburgring с цел оптимална и прецизна настройка.

Подобен режим на натоварване води до 18 пъти по-голямо износване на агрегатите и компонентите на автомобила, коментират от Opel, като уточняват, че тези тестове са равностойни на изминаването на около 180 000 километра по стандартни пътища.

0 от 500
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До ОРС ( преди 15 години )
    Тогава си стойте при ширпотребата и не се бутайте м/у шамарите/Ауди-БМВ-Мерц/!!ПП Обаче с кеф бих си купил този ОРС-automatik... ;-)
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    bratle na po moshtnite koli ne mojesh da slojih kakva da e kutiq nali vartqshtiq moment kato e po-golqm shte q razkasa na par4eta...pravi se sk. kutiq koqto da izdyrji na naprejenieto a tova otnema vreme za kompania koqto izpitva seriozni problemi i se opitva da izgradi edin nov imidj
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    OPC ( преди 15 години )
    Kolko ot vas karat ili sa karali tozi taka nare4en "kenef" na snimkite po-gore? Kak sydish ne6to koeto ne si karal? Kachi se pokarai bydi realist, kolata ne se sravnqva sas s4 zashtoto e dva pati po evtina! OPC ne sam karal no diesel avtomatika e mnogo dobar moqta e 6spd manual no si se kara extra i do sega za 96hil km nito edin defekt koeto e dosta dobre
  • #26
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Germany brands ( преди 15 години )
    kakto kazva6e edin opel-fen v Auto bild: opel moje bi 6te6e da e na nivoto na audi sega, ako ne be6e se prevurnal v amerikanska podloga na vremeto...tujno, no fakt!
  • #25
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    До долния "ОРС" ***: Бе всички дето карате опел ли сте толкоз прости!!? Па четете, ако можете де - светът не е останал на ниво кадет, дето стоите вие!AUDI S4,В8 - 7 СТЕПЕНЕН АВТОМАТИК С 2 СЪЕДИНИТЕЛЯ, нарича се S-tronic, тъпанарино!!
  • #24
    0 rate up comment 3 rate down comment
    OPC Rules ( преди 15 години )
    Стга лъга,бе *** ***!S4 е с 6-степенен автоматик и не е DSG.
  • #23
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Обективен ( преди 15 години )
    Добре е да си анонимна марула, ама само за салата! S4 е със 7степенен автоматик с два съединителя - т.нар. S-tronic.Моторът е 333к.с. и 440Нм, не толкова повече от ОРС, но динамичните показатели са поне една класа отгоре - например от 0 до 100 - S4 е за 4.9, срещу 6.3 сек за ОРС и т.н.Всъщност ОРС си остава добра спортна кола от ширпотребата, докато Ауди е при БМВ и Мерц. S4 от своя страна е лидер в класа си - дори и при горните премиум марки!
  • #22
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Марулов ( преди 15 години )
    Отворения ***,ходи се гръмни в кошарата!Най-мощните версии на Ауди са с 6 степенни кутии!Фолксваген и Ауди имат много хляб да ядат за да се изравнят с Опел,ама много!
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    прав си. 8 степенни дето пестят гориво, 7 ст. DSG и PDK. мерц. правят 9степенен. а опел застреляха всички - 6 степени. по добре да не го бяха слагали. въпреки че колата си плаче за автоамтик
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    drianov ( преди 15 години )
    На Астрата ми след година и половина и изби ръжда на 5 тата врата.. и снимки имам ако искате ще пусна..Двигателя беше с 2 фабричн идефекта - вибрации при 2800 оборота а лятото с климатик не можеше да тръгне... Извънградски разход като на автобус... 8-9-10 при не спортно каране защото такова и да искаш не може да правиш...После опел не били като едно време?!? Едно време поне двигатели имаха....