IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #144
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    Aplodismenti za LEXUSA,koito opredeli,4e po-golqmata 4ast ot Evropa sa SELQNI,za6toto karali dizeli.
  • #143
    4 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Lexus не залага на тупването на една турбина върху слабия и неефективен двигател ,каквито са тези на Ауди, та затова са принудени да компенсират с турбини. Слагането на турбина не е символ за висока технология, а точно обратното- липса на такава и компенсирането й с турбина. Лексус има мощни двигатели с нисък разход, а също и най-добрите хибриди и не се нуждае от елементарни турбини.Алуминиеви каросерии също не са нужни на Лексус, те използват карбонови нишки- погледни новия LFA!!
  • #142
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    Koi e opredelil LS za po-luxozen ot S klas :D :D :D :D :D :D.Abe mom4e q se uspokoi malko be.Nikude w nito 1 spisanie koito i da e Lex ne e po-dobur ot koqto i da e luxozna marka.Sorry,ama towa e polojenieto.Prosto nqmate ni6to-samo 1 hibrid i tolkoz.Nito dizeli,nito turbo benzini,nito kombita,nito 4x4 nito aluminiewi kupeta,nito Kobi,nito MMI,nito S tronic
  • #141
    3 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Lexus не би имал комби, защото не го купуват селяни като теб, каквито си купуват Ауди. А MMI е система на Ауди,Лексус има много по-добра, която е на принципа на компчтърна мишка и много по-удобна и модерна. Отново Лексус е по-иновативен. DSGотново етърговска марка на тракащите Ауди и Фолксваген, Лексус ,разбира се, има по-добра ск.кутия и тя 1-вата в света!!! 8-степенен автоматил Нещо ,което Ауди няма да могат да разработят и изкарат на пазара още много години, незнайно колко!
  • #140
    4 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Lexus LS 600hL само ще спомена, който и германците го признаха за по-луксозен от Мерцедес S-class !! Лексуса е по-голям,по-комфортен, по-тих, по-здрав, по-високотехнологичен и с повече екстри!Предлагам да се запознаеш с тия неща, и тогава да продължив да се излагаш ,както вчера.
  • #139
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Естствено е ,че САЩ е най-големият пазар за луксозни коли. Лексус имали ли собствен дизел,ала-бала, Лексус не иска тракащи простотии за тихите си коли.Лексус има хибриди. Майката Тойота има и дизели , и хибриди. В Лексус не слагат дизел.защото държат на имиджа си на интелигентна марка, а не на просташка марка с тракащи дизели, които се купуват от пестеливци. Тойота има всшкакви дизели и умишлено не иска да ги слага при Лексус! Тойота има най-добрите СУВ-ове с 4X4, Lexus LX570 я провери !!
  • #138
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ==maFIA== ( преди 15 години )
    тойота(включително всичките и дивизии) и лукс са взаймно изключващи се понятия
  • #137
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    Audi izglejdala kato sme6na marka do Toyota :D :D :D.Q kaji Lexus imat li 4x4,sobstwen dizel,MMI,aluminiewi karoserii,S-tronic,DSG,Kombi,turbo motori?
  • #136
    3 rate up comment 1 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Abe 4eta ti glupostite i se 4udq dali da se smeq ili da pla4a.USA bila nai-wajniq pazar za luxoznite marki phahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
  • #135
    3 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    A Audi пък специално каква фирма са? На най-важния за луксозните коли пазар-САЩ мислят,че Ауди са верига евтини супермаркети.Никой не купува тези трошки.Чак пък Ауди стояли срещу Тойота АХхаха, Те Ауди срещу Тойота да бягат, не могат да я стигнат ! А пък Лексус ако излезе, Ауди изглежда като кола от 90-те и като дизайн, и като технология. И Фолксваген като имат 7 марки, защо не печелят от тях,както Тойота печели от 3 марки? Най-важната цел на всяко търговско дружество е печалбата.Това е ясно.