IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември

За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.

Volkswagen с двуцифрен ръст за ноември


Волфсбург: Концернът VW до края на ноември е продал повече автомобили, отколкото за цялата минала година. Продажбите през 11-ия месец на годината са с ръст от 16,2% в сравнение с ноември 2009, обяви най-големият европейски производител. За единайсетте месеца на тази година са продадени общо 6,59 милиона автомобила, което е с 12,7% повече спрямо същия период на миналата. За цялата 2010 VW очаква рекорд на продажбите от над 7 милиона реализирани автомобили.


Според шефа на производството Кристиян Клингер, най-добре се продава в Китай, където до края на ноември включително Групата е продала 1,82 милиона автомобила. В целия регион Азия/Пасифик ръстът е 38,6 на сто. В САЩ концернът VW е реализирал 325 600 автомобила, което представлява плюс 20 на сто спрямо същия период на миналата година.

Под миналогодишното ниво е единствено пазарът в Германия. Това се дължи на действащата през 2009 „премия за рециклиране“. С 950 хиляди продадени автомобили ръстът е отрицателен (около -20%). За цялата Западна Европа обаче ръстът е плюс 12,5%, т.е. доста повече от общия ръст на пазара (плюс 2,7 на сто).

Основният дял в продажбите с над 4 милиона реализирани автомобила и плюс 12,7% се падат на марката Volkswagen. Марката е много успешна в Китай, САЩ, Русия. На индийския пазар са реализирани 24 100 екземпляра (плюс 2600%).

Премиум марката Audi реализира плюс 15,3% до края на ноември, преминавайки психологическата граница от 1 милион продадени автомобили.

Чешката Skoda записва плюс от 12,3% с над 700 000 продадени автомобили.

Единствено Seat остава с 313 000 продадени автомобили на нивото от миналата година, но на домашния си пазар Испания бележи ръст от 13% с реализирани 86 300 автомобили.

0 от 500
  • #154
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    Za6to priklu4wa6 spora,otgowori na waprosa za6to WELIKIQ LEXUS har4i powe4e,ta nali be6e po-ikonomi4en?????? :D
  • #153
    2 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Луксозната кола не е нужно да има спортно поведение! Луксозната кола е нужно да е удобна и комфортна. Лексус е по-добър.Освен това Мерцедес хибридчето с 20 коня ел.мотор е 280 конш, а Лексуса е 450 конш.Мислш да приключиме детския ти спор.Лексуса е пояти 2 пъти по-мощен! За какъв разход ми говориш?!
  • #152
    2 rate up comment 2 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Aide to i spored teb i Lexus bqha nai-ikonomi4nite hibridi,ama mai hibrida na S klasata gori po-malko taka,4e nedei da gowori6 mnogo,4e kato ti dadat link i wijda6 kolko si neobrazowan ;)
  • #151
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Първата в света и най-модерна скоростна кутия я създаде Лексус 8-степенната ск.кутия. 4x4 на Тойота са най-добрите и най-проходимите.Навсякъде по най-тежките терени се използват Тойота СУВ! И каросериите на Лексус са по-модерни от старовремския алуминии на Ауди. Лексус разработи по-добри каросерии от карбонови полимери
  • #150
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/lexus-ls-600h-sreshtu-mercedes-s-400-hybrid-nacionalni-elektrocentrali.html aide sega 6te ti citiram statiqta По-лекият с 360 килограма S 400 изразходва значително по-малко гориво (жив по-долу), с помощта на по-прецизната си кормилна уредба се води значително по-динамично в остри завои, по магистрала също остава по-спокоен от LS 600h.
  • #149
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Karbonowite ni6ki ne sa nawlezli w masowoto proizwodstwo,skupi sa,no moje i da sa efektiwni.Kwo mi pokazwa6 kola za 400 000 ewro be SELO.Dokato nawlezat w masowo proizwodstwo 6e minat 40,50 godini
  • #148
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Lex ( преди 15 години )
    Bre,kude go pro4ete towa za LS i S klas be :D.Q kaji sega kakwo drusa6,4e da gi gowori6 tiq gluposti.I kato turboto bilo neefektiwno srawni 1 IS250 i 1 A4 2.0 tsi i 6te razbere6 kolko po-efektiwno e turboto ;)
  • #147
    2 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И стига с тия старовремски алуминиеви купета, Лексус прави купета с карбонови нишки:http://***.lexus-bulgaria.bg/range/lfa/features.aspxДизелите Тойота ги има, 4 по 4 на Тойота и Лексус са най-добрите. Тойота Ланд Крюзер се изсползват навсякъде по най-тежките терени.Никой не ползва Ауди!!!
  • #146
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кола на годината в Германия е Субару. Това говори много. Фолксваген е за селяни а ауди за граждани от селски произход.
  • #145
    3 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ауто-Билд обшвиха Лексуса на едно ниво с S-class,което реално означава,яе Лексуса е по-добър.Той е и с повече екстри, по-високотехнологияен и по-здрав, и по-тих.Това е най-важното за луксозен автомобил! И спри с комбитата и турбо-моторите, че си ясен какъв си селянин. Пределно ясно е ,яе си фен на немски коли. Ходи в тунинг бг при останалите селяци да се лъжете с комбита и турбо-мотори!