IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai Genesis идва в Европа

Започват продажбите на купето със задно предаване Hyundai Genesis на редица европейски пазари.

Hyundai Genesis идва в Европа
Цените вече са известни и се потвърди информацията, че това ще бъде ценово най-достъпното купе със задно предаване в Европа.
 
 
В Германия Genesis Coupe с двулитров двигател 2.0 Turbo (157 kW) струва 29.990 евро. За сравнение цената на VW Scirocco 2.0 TSI (155 kW) е 26.350 евро, Audi TT със същия двигател струва 33.700 евро. Освен че има надлъжно разположен двигател и задно предаване, дължината на Genesis е 4630 мм, което го поставя в по-горния сегмент от пазара.
 
 
Двулитровият двигател на Hyundai се комбинира с механична трансмисия с 6 степени. В тази комбинация купето на Genesis има ускорение от място до 100 км/час за 8 секунди и максимална скорост от 222 км/час. Комбинираният разход на гориво е 9.5 литра на 100 км. Широчината на купето е 1865 мм, височината 1385 мм, а разстоянието между осите 2820 мм.
 
 
В Европа обаче, Hyundai ще предлага и по-силна версия на Genesis купе за 5 000 евро повече (34 990 евро в Германия). Това е версия с двигател V6 имащ 6 цилиндъра и обем 3.8 литра, чиято мощност е 223 kW (или 303 k.с.).
 
 
Тази версия на купето може да се конкурира с подобен модел - Nissan 370Z (3.7 V6/241 kW), но той е доста по-скъп в Германия – 38 690 евро. Genesis купе с този двигател вече ускорява за 6.4 секунди (ако е с автоматична трансмисия ZF 6HP19 дори с една десета по-бързо) и има максимална скорост от 240 км/час.
 
 
Genesis Coupé е първият Hyundai със задно предаване, който ще се продава в Европа. В началото на следващата година към него ще се присъедини и седанът Genesis, който е дълъг 4980 мм и има разстояние между осите 2940 мм с което се позиционира в горния край на високата средна класа.
 
 
0 от 500
  • #16
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не само,че ги настигнаха,но и ги минаха.А за качество,Форд и след 120 години няма да са на тяхното ниво.Колкото до цената,не знам.За 30 хил. евро купе в класа на Е-класата и 5-серия,срещу 20 хил. евро за Ауди А1.Ще предпочета първото,пред безличния клонинг на VW Polo.
  • #15
    8 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не ги гледайте, че продават много. Те и китайците продават най-много битова техника. Вижте на пазара колко са малко стоките, които не са произведени в Китай. Но разликата в качеството е ОГРОМНА. И под качество не разбирам само бездефектност, а дизайн, удобство, материали, технически решения, възможности, параметри, удоволствие. Повечето фенове на Клюндай просто са слепи за истинските неща в автомобилите. Няма как за 35 години за настигнеш тези, които са на 120 години.
  • #14
    9 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма да е толкова успешен освен ако цената не падне с поне 1/3, защото всеки би си купил сироко при положение че е на vw и е по-евтино..?!
  • #13
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    През 1967-а Клюндай започва да сглобява модел на Форд! Първият модел на Клюндай е от 1975-а година и ако не беше по проект на Запада, щеше да се разпада още на поточната линия, а не както сега - на 100 хил. км."In 1975, the Pony, the first Korean car, was released"Предишният модел на Клюндай се казва Ford Cortina :)
  • #12
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Някакъв *** се опита да направи реклама на Форд,но постигна обратния ефект.
  • #11
    11 rate up comment 3 rate down comment
    7-7 ( преди 15 години )
    Верно ли е това с историята на ФОРД?Толкова по-зле за тях.За един век вместо да станат недостижими,корейците ги отвяха със скоростта на влака-стрела.От това което разбрах тук,ФОРД ми паднаха в очите.
  • #10
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Фордаджията цепи мрака с тъпотата си!Нещо се е опитал да каже,но пак не му се разбира,баси ***!Колкото до Форд,това е история на един отвратителен ***.Смятайте,щом е наредил да стрелят по работниците му по време на стачката...!!!Няма такъв ***,освен Хитлер.Това е Форд.Хюндай е фирма от 1945,а първата им клола излиза през 1967.Ако толкова искаш да знаеш де.
  • #9
    20 rate up comment 2 rate down comment
    patanov ( преди 15 години )
    Анонимни, в България също там някъде започваме да сглобяваме коли, но в момента не само, че не сме изпреварили по продажби Тойота, а и не произвеждаме нищо!!! Много е лесно да плюеш по някого, без дори да се замисляш самия ти на какво ниво си!
  • #8
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Hau ( преди 15 години )
    Това доста ми прилича на 350 Z или по- скоро неговата производна Infiniti G35.Иначе колата е страхотна!
  • #7
    7 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Малко история. Знаете ли как Клюндай започва да произвежда коли? Като сглобява модели на Форд след средата на миналия век. Първият модел на Клюндай излиза през 1975-а година. И той пак е създаден с помощта на Запада и Япония. Някоя-друга година по-късно истинските автомобилни фирми честват 100 години от създаването си. Изводите - на вас!