IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai Genesis идва в Европа

Започват продажбите на купето със задно предаване Hyundai Genesis на редица европейски пазари.

Hyundai Genesis идва в Европа
Цените вече са известни и се потвърди информацията, че това ще бъде ценово най-достъпното купе със задно предаване в Европа.
 
 
В Германия Genesis Coupe с двулитров двигател 2.0 Turbo (157 kW) струва 29.990 евро. За сравнение цената на VW Scirocco 2.0 TSI (155 kW) е 26.350 евро, Audi TT със същия двигател струва 33.700 евро. Освен че има надлъжно разположен двигател и задно предаване, дължината на Genesis е 4630 мм, което го поставя в по-горния сегмент от пазара.
 
 
Двулитровият двигател на Hyundai се комбинира с механична трансмисия с 6 степени. В тази комбинация купето на Genesis има ускорение от място до 100 км/час за 8 секунди и максимална скорост от 222 км/час. Комбинираният разход на гориво е 9.5 литра на 100 км. Широчината на купето е 1865 мм, височината 1385 мм, а разстоянието между осите 2820 мм.
 
 
В Европа обаче, Hyundai ще предлага и по-силна версия на Genesis купе за 5 000 евро повече (34 990 евро в Германия). Това е версия с двигател V6 имащ 6 цилиндъра и обем 3.8 литра, чиято мощност е 223 kW (или 303 k.с.).
 
 
Тази версия на купето може да се конкурира с подобен модел - Nissan 370Z (3.7 V6/241 kW), но той е доста по-скъп в Германия – 38 690 евро. Genesis купе с този двигател вече ускорява за 6.4 секунди (ако е с автоматична трансмисия ZF 6HP19 дори с една десета по-бързо) и има максимална скорост от 240 км/час.
 
 
Genesis Coupé е първият Hyundai със задно предаване, който ще се продава в Европа. В началото на следващата година към него ще се присъедини и седанът Genesis, който е дълъг 4980 мм и има разстояние между осите 2940 мм с което се позиционира в горния край на високата средна класа.
 
 
0 от 500
  • #26
    6 rate up comment 2 rate down comment
    BB ( преди 15 години )
    Kolega, celta mu ne e da se sustezava s A5. Prosto predlagat horata edno priqtno kupence s krasiva viziq i ne loshi parametri. Cenata sushto e dobra(pak kazvam-izvun evropa)
  • #25
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Илиан ( преди 15 години )
    Ти виж дори вдигал 240км. това доста по-скромни коне го постигат от всички останали марки . Това определено няма как да го пробутат на Европееца. Пълен Абсурд. Трудно ми е да повярвам че кола с над 320 коня може да вдигне едва 240км. и да ускорява по-слабо от коли с много по-малко коне, то шкода фабия RS със 170 коня има почти същите характеристики.
  • #24
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    С това слабо ускорение и тая смотана визия и от вътре и от вън, може да конкорира само някоя дачия или лада. Ха ха най мощната версия с 330к.с. ускорявала до 100км. за 6,4сек. ха ха бати спънатата каруца как ще конглокира А5, като Аудито освен че е 4Х4 но 3.0ТДИ с 240 коня от преди 3г. ускорява до 100км. за 5,9 секунди ха ха и е дизел!! Кво Широко ще конглокира то двулитровия Голф Ер20 с 275к.с. достига 100км. за 5,5 секунди. Фокуса на Форд с 300к.с. достига 100км. за 6 сек. Хюндай са мнооого зле.
  • #23
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Achtung_el ( преди 15 години )
    >>> 6te se ka4i na hyundai :-)toest tursqt se novi klienti koito nqmat pari za mo6tnite nemski ma6ini, no imat jelanie za kola s zadno. klientite koito izbirat kola po vun6niq vid su6to mislq 4e biha ostanali dovolni ot genesis. taka 4e hyundai e napravil edin bezkonkurenten (ot druga evtina marka) product koito mislq 4e bi imal uspeh i v evropa
  • #22
    6 rate up comment 1 rate down comment
    achtung_el ( преди 15 години )
    taka da se izkaja i az :-) smqtam 4e vsqka uvajava6ta sebe si sportna kola trqbva da e sus zadno ili 4x4(az samiq karam kola s predno no kolkoto i da e mo6ten dvigatelq i sportno oka4vaneto, nemoje da se sruvnqva s use6taneto i trupkata na kola s zadno). tuk stigame do vuprosa kolko evropeiski proizvoditelq prodavat koli s zadno predavane v tozi cenovi klas? ami s izvestni ogovorki mai sa samo dve germanski marki. tuk stava o6te po interesno tui kato edvali nqkoi ot klientite na teq 2 marki >>>
  • #21
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хенри Форд е въвел поточната линия, той е допринесъл много за производството въобще. Смешно е някакъв червей да го оплюва в този форум. Освен това фирмата Форд е в известен смисъл донор на Клюндай, защото Клюндай прохожда в автомобилостроенето с производството модел на Форд. Не съм фен на Форд, но е трагично да не се знаят елементарни неща!!!
  • #20
    8 rate up comment 1 rate down comment
    до :-) ( преди 15 години )
    Прав си за новата Фиеста - пълен *** и това го казвам аз, който съм върл фен именно на Форд. Единственото предимство на новата пред старата Фиеста е по-съвременният дизайн. И в английския фен клуб на Форд много се оплакват от новите Фиести - имат най-различни проблеми с двигателя, със скоростната кутия, с електрическата част и т.н. Тази кола явно има повече детски болести от предишната Фиеста. Новото не винаги е по-хубаво!
  • #19
    11 rate up comment 2 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    до един от анонимните - освен, че е стрелял по работниците си, Хенри Форд е въвел една камара социални облаги за тях, включително и справедливо заплащане (целта е била да могат да си позволят автомобилите му). така че, медала винаги има две страни...
  • #18
    12 rate up comment 3 rate down comment
    :-) ( преди 15 години )
    Интересен пример за *** е новата Фиеста,дето започва от 17 500 лв. с ДДС.Нали казваш да не гледаме,че ги купували,те пак били ***.Явно фиестата си имал предвид,...:))) Много си ***,***!Спукваш се от яд,че Форд нямат нищо свястно в класа на тоя хюндай от снимката.Ама нека бе,заслужаваш си го.*** смотан!
  • #17
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Минали са ги само в главата ти, защото не можеш да направиш разлика между автомобил и ***. Естествено е *** да е по-евтин, това само по себе си е доста показателно. И китайските *** се евтини. Хем плащат мито и транспорт и пак са по-евтини. Първо - защото са масови. Второ - защото използат остарели технически решения. Трето - защото използват некачествени материали. Четвърто - защото са спестили и изтънили всичко. Клюндай трабва да се сравнява с Дачия.