IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Изявлението беше направено на конгрес в Берлин, домакинстван от изданието Automobilwoche.

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Берлин: До 2015 Audi ще инвестира по 2 милиарда евро на година в разработката на нови продукти. "Изобщо не сме стигнали до финалната точка на изграждането на нашето продуктово портфолио, „фойерверкът“ на Audi ще продължи и в следващите години“, заяви председателят на борда Петер Шварценбауер.
 
По думите му компанията се е представила по време на кризата „по-добре от мюнхенци и щутгартци“, закачи той най-големите си конкуренти. Марката с четирите ринга отдавна била пазарен лидер в Китай, а до 2015 ще „поеме лидерството в премиум сегмента в световен мащаб“, заяви председателят уверено.
 
„Нашата цел до 2015 да продаваме по 1,5 милиона автомобили годишно остава неразделна част от нашата стратегия.“, продължи той с изявлението си, очевидно изхождайки от факта, че в момента премиум сегментът расте по-бързо от масовия пазар.
Как ще изглежда премиум пазарът през 2030 година? Според Петер Шварценбауер, “в следващите 10, 20 години ще се променят повече неща, отколкото през последните 100“. „Промяната е наложителна, ако искаме дългосрочно да предлагаме индивидуална мобилност. Това трябва да бъде разбрано от целия бранш“.
 
В Audi дискусиите на тази тема започнали още през 2009 година – как може марката активно да участва в промяната на обществения облик. Според него през следващите години нематериални ценности ще имат все по-голямо значение и колата ще бъде „субективно преживяван символ на статус“.
 
Автомобилна марка от премиум сегмента трябва допълнително да търси отговори на въпроси свързани с дефинирането на „великолепие и финес“. Така към Качеството и Сервиза трябвало да се набляга на Иновации и Дизайн. “Дълготрайността не е нов признак, различаващ един премиум производител от останалите.” „Това трябва да очаква премиум клиентът“, според Шварценбауер. Той допълни, че Audi е единственият производител, който не си е лепнал някакъв зелен етикет.
 
Audi продаде в световен мащаб 829.300 автомобила за деветте месеца на тази година, което представлява ръст от 17,6% спрямо същия период на 2009. Прогнозите на компанията за цялата 2010 година са за рекордните 1.080.000 реализирани автомобила. Audi произвежда в Инголщад (Германия), Гьор (Унгария), Чанчун (Китай) и Брюксел (Белгия).
0 от 500