IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Изявлението беше направено на конгрес в Берлин, домакинстван от изданието Automobilwoche.

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Берлин: До 2015 Audi ще инвестира по 2 милиарда евро на година в разработката на нови продукти. "Изобщо не сме стигнали до финалната точка на изграждането на нашето продуктово портфолио, „фойерверкът“ на Audi ще продължи и в следващите години“, заяви председателят на борда Петер Шварценбауер.
 
По думите му компанията се е представила по време на кризата „по-добре от мюнхенци и щутгартци“, закачи той най-големите си конкуренти. Марката с четирите ринга отдавна била пазарен лидер в Китай, а до 2015 ще „поеме лидерството в премиум сегмента в световен мащаб“, заяви председателят уверено.
 
„Нашата цел до 2015 да продаваме по 1,5 милиона автомобили годишно остава неразделна част от нашата стратегия.“, продължи той с изявлението си, очевидно изхождайки от факта, че в момента премиум сегментът расте по-бързо от масовия пазар.
Как ще изглежда премиум пазарът през 2030 година? Според Петер Шварценбауер, “в следващите 10, 20 години ще се променят повече неща, отколкото през последните 100“. „Промяната е наложителна, ако искаме дългосрочно да предлагаме индивидуална мобилност. Това трябва да бъде разбрано от целия бранш“.
 
В Audi дискусиите на тази тема започнали още през 2009 година – как може марката активно да участва в промяната на обществения облик. Според него през следващите години нематериални ценности ще имат все по-голямо значение и колата ще бъде „субективно преживяван символ на статус“.
 
Автомобилна марка от премиум сегмента трябва допълнително да търси отговори на въпроси свързани с дефинирането на „великолепие и финес“. Така към Качеството и Сервиза трябвало да се набляга на Иновации и Дизайн. “Дълготрайността не е нов признак, различаващ един премиум производител от останалите.” „Това трябва да очаква премиум клиентът“, според Шварценбауер. Той допълни, че Audi е единственият производител, който не си е лепнал някакъв зелен етикет.
 
Audi продаде в световен мащаб 829.300 автомобила за деветте месеца на тази година, което представлява ръст от 17,6% спрямо същия период на 2009. Прогнозите на компанията за цялата 2010 година са за рекордните 1.080.000 реализирани автомобила. Audi произвежда в Инголщад (Германия), Гьор (Унгария), Чанчун (Китай) и Брюксел (Белгия).
0 от 500
  • #12
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Така към Качеството и Сервиза трябвало да се набляга на Иновации и Дизайн"А ПАК!!!Абе вас от къде са ви събирали, драскачи неграмотни????Да не би да искате да кажете, че към качеството и ОБСЛУЖВАНЕТО трябва да се добавят иновация и дизайн. Или въобще не знаете какво трябва да се получи.
  • #11
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не разбра ли,че *** с ауди80-ката се опитва да коментира тема за Ауди!Падам от смях...:))))) цирк!
  • #10
    7 rate up comment 1 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Че са им хубави колите - хубави са. Ама да инвестират малко в диверсификация на дизайна на тез автомобили. И те, улисани в печалба, започват да обезличават колите си. Концернът майка май има пръст - и те по абсолютно същия начин уеднаквяват всичко, изкарват нови модели с цел по-големи продажби. Превръщат се в масовка като Тойота. А това им е проблемът на Тойота.
  • #9
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    rom4eto e fen na Ford i Audi . Goliam smiah ! Niakoi da go povozi , 4e da se uspokoi . ot karuca na kola
  • #8
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    айде пак мъглишкия *** от вчера е тук.Разбрахме,че си имал Ауди 80,хайде няма нужда!Ако това е кола,аз съм Барак Обама.
  • #7
    11 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Koga Audi sa bili nomer edno po ne6to?
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До Ф16 Миризмата! Аре стига халюцинации! Миризма А6 е не 1000 ами 1000000 пъти по-добра кола от скапания служебен Хюндай на баща ти. Ама ти естествено няма как да знаеш. Проси от баща си евтината каруца, която цялата струва колкото едната джанта на РС6 и си повтаряй че А6 е дефектна ха ха, щом те успокоява и те кара да си мислиш, че може и да не изглеждаш чак толкова смешен и жалък в най-евтиния модел на Хюндай. Ха ха в Айтос може и Хюндая да минава за кола, в града обаче не!
  • #5
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    За мене има само три марки Ауди,БМВ и Мерцедес. Като Ади са ми най-симпатични като дизайн,БМВ като спортно усещани а Мерцедес като удоволствие от мекотата в шофирането. Просто като погледна дизайна и интериора на другите марки ,включително Лексус и Инфинити и разликата е много голяма, немците просто много дръпнаха а другите изостанаха. Особенно видимо Американците, ужасни интериори, новото Камаро и Мустанга , как не ги е срам да ги предлагат тези коли с такива табла и километражи.
  • #4
    12 rate up comment 9 rate down comment
    F15 ( преди 15 години )
    А бе,гледам класацията от миналата седмица и Ауди дори не е в средата,а на дъното.Много дефекти по колите,особено нещастаната А6-ца.Освен това ако не ме лъже паметта,продажбите им паднаха под 1 млн.Ако е това означава напред,баси ташака!
  • #3
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    АУДИ вече са далеч напред и нямат стигане, всичките и модели от луксозни до спортни са на върха, даже и електрическия им прототип бие останалите.