IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Изявлението беше направено на конгрес в Берлин, домакинстван от изданието Automobilwoche.

Audi ще инвестира по 2 милиарда евро годишно в нови продукти

Берлин: До 2015 Audi ще инвестира по 2 милиарда евро на година в разработката на нови продукти. "Изобщо не сме стигнали до финалната точка на изграждането на нашето продуктово портфолио, „фойерверкът“ на Audi ще продължи и в следващите години“, заяви председателят на борда Петер Шварценбауер.
 
По думите му компанията се е представила по време на кризата „по-добре от мюнхенци и щутгартци“, закачи той най-големите си конкуренти. Марката с четирите ринга отдавна била пазарен лидер в Китай, а до 2015 ще „поеме лидерството в премиум сегмента в световен мащаб“, заяви председателят уверено.
 
„Нашата цел до 2015 да продаваме по 1,5 милиона автомобили годишно остава неразделна част от нашата стратегия.“, продължи той с изявлението си, очевидно изхождайки от факта, че в момента премиум сегментът расте по-бързо от масовия пазар.
Как ще изглежда премиум пазарът през 2030 година? Според Петер Шварценбауер, “в следващите 10, 20 години ще се променят повече неща, отколкото през последните 100“. „Промяната е наложителна, ако искаме дългосрочно да предлагаме индивидуална мобилност. Това трябва да бъде разбрано от целия бранш“.
 
В Audi дискусиите на тази тема започнали още през 2009 година – как може марката активно да участва в промяната на обществения облик. Според него през следващите години нематериални ценности ще имат все по-голямо значение и колата ще бъде „субективно преживяван символ на статус“.
 
Автомобилна марка от премиум сегмента трябва допълнително да търси отговори на въпроси свързани с дефинирането на „великолепие и финес“. Така към Качеството и Сервиза трябвало да се набляга на Иновации и Дизайн. “Дълготрайността не е нов признак, различаващ един премиум производител от останалите.” „Това трябва да очаква премиум клиентът“, според Шварценбауер. Той допълни, че Audi е единственият производител, който не си е лепнал някакъв зелен етикет.
 
Audi продаде в световен мащаб 829.300 автомобила за деветте месеца на тази година, което представлява ръст от 17,6% спрямо същия период на 2009. Прогнозите на компанията за цялата 2010 година са за рекордните 1.080.000 реализирани автомобила. Audi произвежда в Инголщад (Германия), Гьор (Унгария), Чанчун (Китай) и Брюксел (Белгия).
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    da bmw 5 i 7ma seriaza amaaaa gorenno razlichni ot 10 puti - 3 ste gi poznaqt :D :D
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Май забравихте изключително "различимите" БМВ-та! В процентно съотношение, моделите им толкова се различават едни от други, колкото и при марките във ФВ Груп.
  • #20
    2 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Аз мисля, че Ауди скоро ще печели повече от ФВ....
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тя и Дачия се представи по-добре по време на криза, отколкото почти всички други марки, но това значи ли, че е по-престижна марка?
  • #18
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Алуди ( преди 15 години )
    Има начин да се различават моделите един от друг - наскоро го открих. дневните светлини LED диодите са оформени по различен начин на А3, А4, А6, А8. Поне по това могат да се различат.
  • #17
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Абе не 2, а 22 милиарда да инвестират, пак ще се чудим по какво да разпознаваме А1 от А2, 3, 4, 5, 6, 7, 8... Май и те си ги бъркат. Да не говорим, че инвестициите не ги прави Ауди, а ФВ, а те както знаем, не са големи фенове на техническия напредък...
  • #16
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Значи с главни букви К*Ра си е К*Р, а с малки става глок
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    конглокенция конКУРенция
  • #14
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Искам Ауди от Чанчун! Намерили са му лесното в Китай! Там качеството може да е съвсем друго. Много разбира китаеца що е качествен автомобил. Същата леснина са намерили и в начина по който дърпат напред. Общи платформи за 4 марки, от които едната премиум, другите не, най-малките коли спрямо конглокенцията, стари технологии и давай яка печалба или по-тънки цени. Ама на кого му пука, че имало недоразумения като А8 с предно предавне. Карай да върви!