IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще прави спортна хибридна система

Volkswagen ще използва шестата генерация на Jetta за да пусне ново поколение на спортна хибридна система.

Volkswagen ще прави спортна хибридна система
Според производителите, новата система ще се отличава от досегашните, като ще представи високи динамични качества и нисък разход на гориво.
 
 
„Ние не сме толкова опитни в хибридните системи като Toyota или Honda. Затова ние не искаме да се явим на пазара с нещо, което вече се предлага от всички други”, казва мениджърът на проекта Jetta, Михаел Хинц (Michael Hinz). „Искаме да направим нещо уникално”, уточнява той.
 
Според него хибридната система може да бъде използвана за да повиши мощността или за да подобри ефективността. Бензинов турбодвигател може да помогне в първия случай, а дизелово-електрическа система във втория. Хибридна система при Jetta с бензинов двигател и електромотор ще се появи на пазара в Европа през 2012 година.
 
В нея ще влиза бензинов двигател тип TSI, като неговите динамични възможности ще бъдат подобрени. Хинц заяви, че хибридната система при Jetta ще се различава от тази вече показана при Touareg.
 
„При SUV модела главната цел е била да се подобри ефективността, но наистина ли се подобрява разхода на гориво? Не дотам, защото расте и собственото тегло на колата”, казва Хинц. „Сега искаме да постигнем по-мощен хибрид. Това е по-различно, защото не може да постигнем и висока динамика и висока ефективност. Трябва да се реши какво се преследва – динамика или нисък разход”, продължава Хинц.
 
 
Volkswagen показа предварителна версия на новата система на своята концепциа New Compact Coupé (NCC, на снимките), което видяхме през тази година в Детройт. NCC е с бензинов двигател би-турбо с обем 1.4 литра, с мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 240 Nm. Той е комбиниран с електродвигател интегриран в скоростната кутия с мощност 27 к.с. и максимален въртящ момент 140 Nm.
 
 
Така общата мощност на колата става 175 к.с., а максималният въртящ момент 380 Nm. Електроенергията идва от комплект литиево-йонни акумулатори с капацитет 1.1kWh. От VW твърдят, че NCC ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунда и има максимална скорост от 226 км/час. Комбинираният среден разход на гориво е под 4 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са в рамките на 98g/km.
 
Хинц обяви, че след появата на хибридната Jetta, с нейната система ще бъде създаден и хибриден Golf.
0 от 500
  • #22
    3 rate up comment 9 rate down comment
    incompetent ( преди 15 години )
    Японците популяризираха хибрида, щото нито техният пазар, нито американският, за който произвеждат предимно, не уважава дизела. Причината и на мене не ми е ясна, но е факт, че дизелите по-добре вървят и харчат колкото префърцунените хибриди.Според мен дизайнът на колата не лош, но пък типично по фолксвагенски е посредствен. Но постъпката да пльокнат задница от Ауди е съвсем глупава вече. Нещо концернът много се е засилил да продава напоследък и стана доста посредствен. Също като японските.
  • #21
    10 rate up comment 9 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    Абе не ми ги хвали па точно японските коли, щото много добре ги знам японците какви са- имаш кола на 10 години примерно налага ти се да смениш няква част и се оказва, че не се произвежда или че е комплектована и трябва за няква дреболия да дадеш *** парите. Дизайна на тойoтa в много от случайте е сполучлив, но с нищо не е по-добър от колата на снимката и на другите коли от VW. При интериора, обаче тойотите са пълен отврат за мене и материалите са некви много гадни...
  • #20
    7 rate up comment 10 rate down comment
    SS ( преди 15 години )
    Кво па им е хубавото на японските хибриди?? Пълни мърди, адски грозен Приус, Хонда CRZ е като дялана а малкия Лексус прилича на бобър? Завиждайте разни там недоброжелатели и "начетени" смехотворни всезнайковци :DDD Немските автомобили са друга соя :))) Дерзайте..
  • #19
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    I ti si smeshnik,zashtoto ne si zapoznat a komentirash!
  • #18
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Стига глупости,Порше и хибриди!Такива смешници са немците,думи нямам!
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    A3 ( преди 15 години )
    Ostawete Lexus toi znae wsi4ko i Toyota e nai-welikata marka.A 6TO SE OTNASQ DO TAZI KOLA NA SNIMKATA PO-GORE NE GOWORI KOLKO E BEZLI4NA,POGLEDNI TOYOTKITE,KOITO SA ADSKI BEZLI4NI-AURIS S TOQ DIZAIN E TOLKOWA NAZAD S PRODAJBITE,4E NQMA NAKUDE POWE4E!
  • #16
    10 rate up comment 0 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    LEXUS, съгласен съм, че японците ги направиха толкова популярни. Коментарът ми беше насочен към мнението на Анонимен, че хибридният автомобил е създаден от японците, което историческите факти опровергават безцеремонно. И Фердинанд Порше пръв поставя ел. моторите директно в колелата.Михаел Хинц си го каза директно "Ние не сме толкова опитни в хибридните системи като Toyota или Honda. ...", въпреки, че "бащата" на ФВ и Порше е измислил хибридният автомобил. Не са се занимавали с такива с-ми.:)
  • #15
    10 rate up comment 6 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Първо цената-Приус е струва колкото Джета дизел автоматик, кое му е скъпото. Второ-За батериите, ами оловните акумулатори в милионите стандатни автомобили, които се проиузвеждат всяка година не замърсяват ли-те замърсяват много повече от хибридните батерии, които на всичкото отгоре се рециклират от Тойота. Така че запознай се с нещата, и тогава коментирай. Трето-околна среда- Хибридите са много чисти , с ниски емисии и не замърсяват със серни,азотни окиси и др. замърсители на ок.среда.
  • #14
    4 rate up comment 8 rate down comment
    mojo ( преди 15 години )
    saglasen sum 4e japoncite gi populqriziraha...no hibrida si e edna konunktura bez nikakuv efekt. nito okolna sreda, nito po malko pari i resurs. pri masovost na hibrida, shte ima nujda ot dosta baterii, koito sa golqm zamursitel. cenata na hibrida e dosta visoka...t.e. ne e izgodno.
  • #13
    8 rate up comment 15 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Тази кола ако мине покрай теб, изобщо няма да я видиш, толкова е безлична.Или ако случайно я видиш ,изобщо няма да ти мине през ума ,че е нов модел.