IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще прави спортна хибридна система

Volkswagen ще използва шестата генерация на Jetta за да пусне ново поколение на спортна хибридна система.

Volkswagen ще прави спортна хибридна система
Според производителите, новата система ще се отличава от досегашните, като ще представи високи динамични качества и нисък разход на гориво.
 
 
„Ние не сме толкова опитни в хибридните системи като Toyota или Honda. Затова ние не искаме да се явим на пазара с нещо, което вече се предлага от всички други”, казва мениджърът на проекта Jetta, Михаел Хинц (Michael Hinz). „Искаме да направим нещо уникално”, уточнява той.
 
Според него хибридната система може да бъде използвана за да повиши мощността или за да подобри ефективността. Бензинов турбодвигател може да помогне в първия случай, а дизелово-електрическа система във втория. Хибридна система при Jetta с бензинов двигател и електромотор ще се появи на пазара в Европа през 2012 година.
 
В нея ще влиза бензинов двигател тип TSI, като неговите динамични възможности ще бъдат подобрени. Хинц заяви, че хибридната система при Jetta ще се различава от тази вече показана при Touareg.
 
„При SUV модела главната цел е била да се подобри ефективността, но наистина ли се подобрява разхода на гориво? Не дотам, защото расте и собственото тегло на колата”, казва Хинц. „Сега искаме да постигнем по-мощен хибрид. Това е по-различно, защото не може да постигнем и висока динамика и висока ефективност. Трябва да се реши какво се преследва – динамика или нисък разход”, продължава Хинц.
 
 
Volkswagen показа предварителна версия на новата система на своята концепциа New Compact Coupé (NCC, на снимките), което видяхме през тази година в Детройт. NCC е с бензинов двигател би-турбо с обем 1.4 литра, с мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 240 Nm. Той е комбиниран с електродвигател интегриран в скоростната кутия с мощност 27 к.с. и максимален въртящ момент 140 Nm.
 
 
Така общата мощност на колата става 175 к.с., а максималният въртящ момент 380 Nm. Електроенергията идва от комплект литиево-йонни акумулатори с капацитет 1.1kWh. От VW твърдят, че NCC ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунда и има максимална скорост от 226 км/час. Комбинираният среден разход на гориво е под 4 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са в рамките на 98g/km.
 
Хинц обяви, че след появата на хибридната Jetta, с нейната система ще бъде създаден и хибриден Golf.
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 4 rate down comment
    BB ( преди 15 години )
    Jetta e osnovno za amerikanskiq pazar, kudeto ne sa mnogo fenovete na dizela(ne znam zashto)-zatova shte q pusnat hibrid...vsichko e v imeto na PRODAJBITE
  • #31
    8 rate up comment 3 rate down comment
    SSS ( преди 15 години )
    Не ме кефи Поло 1.6 дизел.Искам кола с 6 скорости.Тая тъпотия на Ваген не струва с 5-те скорости,архаизъм.
  • #30
    3 rate up comment 11 rate down comment
    SS ( преди 15 години )
    Ако ще е VW - едно хубавко малко Polo 1.6 TDI / 105hp !! Другото е боза ! Долу хибридите. Дизел завинаги :D
  • #29
    10 rate up comment 3 rate down comment
    до sinbad0 ( преди 15 години )
    "Защото аз имам приятел с РX400h и знам колко е икономичен..... " а,бе ***,нещо се обърка с детската градина!Там хлапенцата се хвали какво имал баща му.Разликата е,че децата там може и да казват истината,а ти си елементарен лъжец,проста селска марула с дърт кокошарник.RX400h,... да не бе да е бил RX900h,a..:)))) ***,ти в голф 3 не си сядал.Щял да си купи хибрид... на баба ти кюлотите ще купиш,*** беден!
  • #28
    6 rate up comment 9 rate down comment
    масури ( преди 15 години )
    Lexi, голям си смешмик =]
  • #27
    3 rate up comment 9 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Ще си купя хибрид чак когато стане достатъчно динамичен.....иначе се губи смисъла да сменя колата си,като не върви достатъчно заради тежките батерии..Това ше бъде поредното уязвимо място за всички собственици на такива коли.Просто не искам да съм опитно зайче,като се изпипат детайлите и имаме мотор с вътрешно горене като второстепенен агрегат,а ел. мотора е основният тогава мисля,че ще е дошло времето за покупка поне при мен.
  • #26
    4 rate up comment 11 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    @LEXUS Кажи ми имаш ли Лексус хибрид или поне имаш ли приятел който да има?Защото аз имам приятел с РX400h и знам колко е икономичен.....много се дразня кото пишете наизуст.
  • #25
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Хибрида е най-голямата тъпня, която някой е измислил. Всичко е танто за куглокиго, вдигаш 20-30коня, за сметка на това вдигаш теглото със 100-200кг. де е киро на кирия? 30г. компаниите разработваха водородни двигатели, наливаха милиарди и на края кво? Нищо. Дори изгледи няма скоро да се пуснат серйно такива коли. Ел. колите са бъдещето, чиста ел. енергия, само трябва да се реши проблема с батериите и да се увеличи пробега. А до тогава най-доброто ще си е старото-бензина и дизела
  • #24
    8 rate up comment 9 rate down comment
    до az ( преди 15 години )
    Какви японски коли знаеш,бе беден ***!Добре,че е интернет,че да ги гледаш на картинки.
  • #23
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Отзад е чисто Ауди А5, добре че предницата е 100% Фолксваген. Ако е наполовината цена от А5 ще се продава добре. А хибридите май се оказаха голяма простотия в цял свят, безмислена технология, само оскъпява колата и увеличава шансовете за още повече неща да се повреждат. Приус изобщо не блести с нисък разход, но пък е с малко коне и е тромав. РХ400 на Лексус също, 272кончета а с по-ниска динамика от трилитровитедизели при СУВ на БМВ,Ауди и Мерцедес с по 230-40коня.Новото РХ450 същата боза.