IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen ще прави спортна хибридна система

Volkswagen ще използва шестата генерация на Jetta за да пусне ново поколение на спортна хибридна система.

Volkswagen ще прави спортна хибридна система
Според производителите, новата система ще се отличава от досегашните, като ще представи високи динамични качества и нисък разход на гориво.
 
 
„Ние не сме толкова опитни в хибридните системи като Toyota или Honda. Затова ние не искаме да се явим на пазара с нещо, което вече се предлага от всички други”, казва мениджърът на проекта Jetta, Михаел Хинц (Michael Hinz). „Искаме да направим нещо уникално”, уточнява той.
 
Според него хибридната система може да бъде използвана за да повиши мощността или за да подобри ефективността. Бензинов турбодвигател може да помогне в първия случай, а дизелово-електрическа система във втория. Хибридна система при Jetta с бензинов двигател и електромотор ще се появи на пазара в Европа през 2012 година.
 
В нея ще влиза бензинов двигател тип TSI, като неговите динамични възможности ще бъдат подобрени. Хинц заяви, че хибридната система при Jetta ще се различава от тази вече показана при Touareg.
 
„При SUV модела главната цел е била да се подобри ефективността, но наистина ли се подобрява разхода на гориво? Не дотам, защото расте и собственото тегло на колата”, казва Хинц. „Сега искаме да постигнем по-мощен хибрид. Това е по-различно, защото не може да постигнем и висока динамика и висока ефективност. Трябва да се реши какво се преследва – динамика или нисък разход”, продължава Хинц.
 
 
Volkswagen показа предварителна версия на новата система на своята концепциа New Compact Coupé (NCC, на снимките), което видяхме през тази година в Детройт. NCC е с бензинов двигател би-турбо с обем 1.4 литра, с мощност 148 к.с. и максимален въртящ момент 240 Nm. Той е комбиниран с електродвигател интегриран в скоростната кутия с мощност 27 к.с. и максимален въртящ момент 140 Nm.
 
 
Така общата мощност на колата става 175 к.с., а максималният въртящ момент 380 Nm. Електроенергията идва от комплект литиево-йонни акумулатори с капацитет 1.1kWh. От VW твърдят, че NCC ускорява от място до 100 км/час за 8.1 секунда и има максимална скорост от 226 км/час. Комбинираният среден разход на гориво е под 4 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са в рамките на 98g/km.
 
Хинц обяви, че след появата на хибридната Jetta, с нейната система ще бъде създаден и хибриден Golf.
0 от 500
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    B-s, това е един от абсурдите на патентното право. От никъде не следва че Тойота са откраднали технология! Най-малкото защото самият Северински никога не я е имал, освен на хартия.
  • #41
    2 rate up comment 4 rate down comment
    SS ( преди 15 години )
    Тук споровете са напълно излишни! Има все така фенове дето се кефят на 'японци" ..бивши лададжии..ахха.. прехвалена работа ... ама *** в тях бе :) Въшкари...Ходите в япония, карайте тойоти и плюскайте ориз на воля :)
  • #40
    2 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ти ако мислиш,че хибридната система е един патент, жестоко се лъжеш. Просто неговото решение за една част от хибридната система е най-евтино за производство, затова на японците им излиза по-евтино да му го плтят, отколкото да разработват друго. Иначе Тойота държи стотици патенти за хибридни системи!
  • #39
    1 rate up comment 5 rate down comment
    B-s ( преди 15 години )
    Аз много се извинявам, не разбирам, ама питам.Не бяха ли откривателите японци от LEXUS, тези дето ги осъдиха че не плащат на изобретателя на технологията ползвана от тях(не японец).http://***.automedia.bg/read/10123.html?read=10123.html Големи изобретатели(крадци)
  • #38
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Някои от *** долу сигурно не знаят, ама sinbad0 кара БМВ Е60, закупено ново от магазина. И му гори малко. Карайте си хибридите! И дано никога не се развалят, че тука в България... всички са "майстори"
  • #37
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Ето ви директно съревнование Lexus RX450h срещу BMW X5 30d:http://***.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/243676/lexus_rx_450h_sel_vs_bmw_x5_30d_se.htmlНакратко, Лексусът е по-бърз (0-100 за 7.6 сек срещу 7.9 сек, въпреки че по официални данни е обратното), по-икономичен (27.1 mpg бензин срещу 23.5 mpg дизел), съответно много по-екологичен и не на последно място по-.... лек. Единствено изостава с по-малкия багажник.
  • #36
    4 rate up comment 2 rate down comment
    до sinbad0 и Anonime ( преди 15 години )
    A Lexus RX 450h е 300 коня хибрид и е много по-бърз от всичките 3 литрови дизели на Мерцедес ML и Ауди. Така че не говорете глупости за хибридите. Щом ги правят японци ,са добри. Немците правят смешни меки хибриди с 20 коня ел.мотор, да, при тях са безсмислени наистина. Поне да си платят лиценза на японците и да почнат да правят истински хибриди.
  • #35
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    VW + hybrid = пълна скръб и трагедия. Видяла жабата, че подковават вола - и тя вдигнала крак...
  • #34
    6 rate up comment 2 rate down comment
    до sinbad0 и Anonime ( преди 15 години )
    Не говорете глупости, момчета. Lexus GS450h е 0-100км./ч за 5.8 сек. Колко дизела в класа са по-бързи,а? Недейте да се излагате кати кифладжии.
  • #33
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Абе колата е страшна бе вие нормални ли сте да я плюете !!!! Много хубаво,че прилича на А5 която пък е с уникален дизайн. Може да не съм фен на ФВ и селските голфаджии да ме дразнят много ама този модел е жесток и малко си разширете кръгозора. В другите страни ФВ не се карат от най-големите селяни !