IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света

Във Volkswagen си поставиха по-амбициозни планове за следващите пет години.

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света
Досега от групата искаха да постигнат 10 милиона продадени автомобила на година към 2018, като окончателно се превърнат в производител номер едно в света. Сега изпълнението на този план е съкратено до 2015 година или три години по-рано.
 
 
Според документи на групата (цитирани от изданието Аutocar), от VW планират да продават по около 8 милиона автомобили на година през 2012. Това би позволило още през 2015 да се постигне целта от 10 милиона автомобили продадени за една година.
 
Пред Auto News, говорител на VW казва: “Засега целта да продаваме по 10 милиона автомобили годишно остава за 2018 година, но вече не изключваме това да стане 2-3 години по-рано”.
 
За целта VW строи два нови завода в Китай, което означава, че там ще се удвои производството след три години, като в най-многолюдната страна, групата ще сглобява по 3 милиона автомобила годишно. Друг завод се строи в щата Тенеси в САЩ, който ще работи само за американския пазар. В момента се разширяват и мощностите и производството на групата в Русия.
 
За тази година от VW се надяват да продадат близо 7 милиона автомобили, след като през 2009 продажбите им бяха рекордни – 6 290 000 броя.
0 от 500
  • #40
    2 rate up comment 2 rate down comment
    aac ( преди 15 години )
    Ей,Сервиза,я обясни как точно "гърми" търбо и как от това ще се пребиеш на магистрала...????????? Виж сега,от приказките на пияна глава в беседката пред блока,до реалния живот разликата е много голяма.Така,че някой яко те е успал и ти мислиш,че и ние сме *** като теб.
  • #39
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Сервиза ( преди 15 години )
    Абе пич на теб за какво ти е кола? Да я гледаш или да я караш? На мен лично нямя да ми е кеф да тръгна за Германия и някъде в Сърбия да остана на пътя. Ако ми беше гръмнало турбото докато изпреварвах някой ТИР на пътя София-Бургас, можеше и сега да не съм между живите. А иначе немците си купуват немски коли, италианците - италиански, а французите - френски. Защото ги произвежат и са прагматични. А нас понеже нищо не произвеждаме ни остават безмислените спорове.
  • #38
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре де защо все изтъквате кое колко се чупи? Какво го интересува един купувач, който си купува мечтаната кола от мечтаната марка, че колата му ще се чупи от време на време и ще даде повече пари за ремонти? Трябва да подтисне целият си мерак и да иде да си купи някакъв безличен за него автомобил само защото нямало да се троши. Така ли?Като гледам статистиката за продажби явно в Европа повечето хора си купуват това, което им харесва, а не това, което е редно.
  • #37
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Сервиза ( преди 15 години )
    О, Анонимния и LEXUS-а пак са се намерили и си гукат. Ако мога да помогна с нещо - аз имам и немска и японска кола, купени са чисто нови и още вървят, което е чудо особено за VW-то. То е Caddy 1.9 TDI и на 79000 км ми гръмна турбото и ме остави на пътя. Добре че не се пребих, бях на магистрала и успях да спра. Същия двигател май го има и в Пасатора и в Октавията. А иначе Subaru-то е на 175000 км и е влизало в сервиз само за смяна на масло. Толкова за качеството на японските и немските коли.
  • #36
    7 rate up comment 0 rate down comment
    W13 ( преди 15 години )
    ***,ти ли разбираш от немски коли,а?С Ауди 80 и 20 годишна Фиеста...?!?... ти си рекламно лице на Вторични суровини!Въшкар!
  • #35
    1 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, забравих да те питам - ти като както личи не си имал немска кола защо ги плюеш?И въобще имаш ли някаква кола било тя и японска? Или просто така си спориш да се намираш на приказка?
  • #34
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, в темата за луксозните коли не съм казал, че немските са по-хубави. Казах, че имат много по-голям имидж. Става въпрос за Мерцедес, Ауди и БМВ. И казах, че когато хората си купуват луксозна кола, те не си купуват здрава, икономична и евтина за поддръжка кола, а си купуват кола с имидж.
  • #33
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не Аглока, а А-К-У-Р-А. Този сайт си прави свободни съчинения.
  • #32
    5 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Да де, ти японска не си имал, но спореше в темата за луксозните коли колко по-хубави били немските от Лексус.Така беше,нали. И не казвам,че трябва да караш американска с фуги между панелите, карай каквото искаш. Но да ми казваш,че в мен има нещо сбъркано, като ми четеш размислите, аз по същия начин мога да кажа това за теб. И да ми говориш за фуги на панели, процепи по таблото, тракащи пластмаси, е ясно,че не си се качвал нито в Лексус, нито в Мазда6,9, RX8, Тойота Авенсис, Инфинити, Аглока.
  • #31
    4 rate up comment 5 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    LEXUS spri da pishesh gluposti,shtoto stavash smeshen