IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света

Във Volkswagen си поставиха по-амбициозни планове за следващите пет години.

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света
Досега от групата искаха да постигнат 10 милиона продадени автомобила на година към 2018, като окончателно се превърнат в производител номер едно в света. Сега изпълнението на този план е съкратено до 2015 година или три години по-рано.
 
 
Според документи на групата (цитирани от изданието Аutocar), от VW планират да продават по около 8 милиона автомобили на година през 2012. Това би позволило още през 2015 да се постигне целта от 10 милиона автомобили продадени за една година.
 
Пред Auto News, говорител на VW казва: “Засега целта да продаваме по 10 милиона автомобили годишно остава за 2018 година, но вече не изключваме това да стане 2-3 години по-рано”.
 
За целта VW строи два нови завода в Китай, което означава, че там ще се удвои производството след три години, като в най-многолюдната страна, групата ще сглобява по 3 милиона автомобила годишно. Друг завод се строи в щата Тенеси в САЩ, който ще работи само за американския пазар. В момента се разширяват и мощностите и производството на групата в Русия.
 
За тази година от VW се надяват да продадат близо 7 милиона автомобили, след като през 2009 продажбите им бяха рекордни – 6 290 000 броя.
0 от 500
  • #50
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А пък Ауди имат такива жалки продажби в САЩ, че американците още не знаят ,че те правят коли,а не барбекюта. Толкова стабилни автомобили имат Ауди.
  • #49
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ....защото БМВ имал за 3 месеца по-добри продажби от Лексус,след още 4 месеца обаче БМВ отново е зад Лексус и 2009 година БМВ и Мерцедес бяха зад Лексус в продажбите!! Не ми изкарвай елементаристики за някакви сензации за по 1 или 3 месеца. Немска фирма не е имала повече продажби от Лексус от поне 15 години насам на най-големия и богат пазар в света-САЩ. Също така от 15 години немска фирма не е печелила класациите за клиентско задоволство в САЩ,както и повечето в Европа!
  • #48
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Виж сега, вижда се ,че акцентираш върху елементарното, незавършеното, временното и непостоянното и с това нищо не доказваш. Защо не щракнеш да ни покажеш продажбите на американския пазар за последните 15 години, включително последната ЦЯЛА година, защото ,както знаеш, пилците се броят на есен.Никой не отчита продажби на месец, а на година. Както се казва,Добро утро. И понеже изграждаш тезата си много повърхностно и елементарно,с източниците ти си оборваш твоите твърдения, а не моите, защото...
  • #47
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, понеже като чета какви ги разправяш явно не разбираш английски сега ще ти дам обобщена информация за продажбите в САЩ за месец май 2009 на 3-те луксозни немски марки и любимите ти лексуси:BMW - 18 383Mercedes - 15 134Audi - 7 503Lexus - 16 922И в крайна сметка като погледнем цифрите какво излиза, че американците, които ти така умело даваш за пример въпреки всички твои постове предпочитат немския лукс пред японския.
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, не знам какво ми е мисленето, но явно на повечето европейци е като моето т.к. не виждам Лексус да се кара в Европа по-масово от немските луксозни коли. Не виждам какво ти прав кеф да да казваш на черното бяло.Ето ти и една статия какво се случва на твоя любим американски пазар, за който когато говориш изпадащ в екстаз:http://***.bmwblog.com/2009/06/04/bmw-tops-lexus-for-third-month/И това е само BMW. Сметни ако сложат Mercedes и Audi в сметките къде ще се окажат лексус.
  • #45
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Само че в мнозинството от случаите това се случва на немските,френските и италианските коли. Има море от обективни данни за тези неща. В темата за луксозните коли ти спореше,че Лексус не е по-добър от немските, говореше и за имидж, само че както го разбираш ти, а не както показва независимият,голям и богат пазар САЩ.Твоето гледище е строго персонално или фиксирано в клишетата и "старо-българското", посткомунистическо мислене, обусловено в стереотипни фрази.Ти постоянно боравиш със субективизми
  • #44
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сервиза, ами внимавай когато изпредварваш. Не го прави на косъм. Все пак на всяка кола може да се случи да и гръмне турбото (разбира се ако има такова).
  • #43
    2 rate up comment 1 rate down comment
    W13 ( преди 15 години )
    Тоя измисления мишок с турбото подозрително намирисва на казанлъшкия гей.Какво Кади,какви пет лева!*** от Ауди 80 "скочи" на 20 годишна фиеста,за какво говорим..?!Нови кадите,субару-та,ле ле,тоя *** няма да престане с пуберската си неврастения!
  • #42
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Сервиза ( преди 15 години )
    Като гръмна турбото (оказа се че оста на перката е счупена) маслото е влезло навсякъде, вкл. и в ауспуха, отзад излезе огромен облак бял пушек и колата загуби мощност. Нали се сещаш като изпреварваш и насреща ти идва някой, че трябва да се прибереш и то бързо. Да не говорим, че като спрях веднага мислех, че нещо се е запалило, такива пушеци се носеха. Така де досега не беше ми гърмяло турбото и се стресирах. А иначе от VW ми поискаха 4 бона за ремонт (10% от стойността на колата).
  • #41
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На мен ми трябва кола, на която да се радвам всеки път когато шофирам и съм готов да поема риска, че може да ме остави някъде някой път.По-добре веднъж на пътна помощ от колкото през цялото време да се чудя защо карам някаква дървена кола, а не съм си купил това, което ме кефи.И как точно може да се пребие човек като му гръмне турбото може ли да споделиш?