IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света

Във Volkswagen си поставиха по-амбициозни планове за следващите пет години.

Volkswagen с нови амбиции за № 1 в света
Досега от групата искаха да постигнат 10 милиона продадени автомобила на година към 2018, като окончателно се превърнат в производител номер едно в света. Сега изпълнението на този план е съкратено до 2015 година или три години по-рано.
 
 
Според документи на групата (цитирани от изданието Аutocar), от VW планират да продават по около 8 милиона автомобили на година през 2012. Това би позволило още през 2015 да се постигне целта от 10 милиона автомобили продадени за една година.
 
Пред Auto News, говорител на VW казва: “Засега целта да продаваме по 10 милиона автомобили годишно остава за 2018 година, но вече не изключваме това да стане 2-3 години по-рано”.
 
За целта VW строи два нови завода в Китай, което означава, че там ще се удвои производството след три години, като в най-многолюдната страна, групата ще сглобява по 3 милиона автомобила годишно. Друг завод се строи в щата Тенеси в САЩ, който ще работи само за американския пазар. В момента се разширяват и мощностите и производството на групата в Русия.
 
За тази година от VW се надяват да продадат близо 7 милиона автомобили, след като през 2009 продажбите им бяха рекордни – 6 290 000 броя.
0 от 500
  • #60
    0 rate up comment 1 rate down comment
    bati ( преди 15 години )
    Fiat - Chrysler ще са номер едно по продажби, преди тия трошляци.
  • #59
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "Лексус завършва между 350 000-500 000 продажби годината в САЩ" коя година? В момента говорим за 2009. 2010 доколкото знам не е свършила.И как ги измисли тези 350 000-500 000 продажби като в цял свят лексус са продали 319 294?
  • #58
    1 rate up comment 5 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Естествено е в Европа да си купуват собствената продукция,те до 90-те години нямаха друг избор, а мисленето не се променя за ден-два. Докато САЩ е неазвисим културно пазар и за Лексус и за немските колички,поставени са при ЕДНИ УСЛОВИЯ.В такъв момент се вижда кой прави по-качествените и по-добри луксозни автомобили.Това е Лексус. При това Лексус измести Мерцедес категорично от 1-вото му място с качествата си. Лексус не само че е номер 1 в САЩ,ами и клиентите всяка година са най-доволни от Лексус
  • #57
    0 rate up comment 3 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    В САЩ не се продават повече немски коли. От 20 години насам най-продаван е Лексус.Това е истината.Моле те, не пиши лъжи!И децата знаят ,че немските еднодневки никой не ги кара в САЩ.Те са по дъното и на всички класации за здраВИНА.ТРЯБВА ДА ИМАШ ДОСТА ЗДРАВИ НЕРВИ ДА ХАРЕСВАШ такива трошки.А понеже продължаваш с повърхностното си мислене, пак не разбра за какво става дума. Значи в САЩ никой никого не е закърмвал, ако колите не са добри.Затова казвам "независим" пазар-тоест като култура,традии
  • #56
    0 rate up comment 1 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    И защо смяташ американските продажби на месец. Всяка фирма завършва и смята продажбите си накрая на годината! До ден днешен Лексус е номер 1 по продажби на независим пазар-САЩ.Не на месец. Лексус завършва между 350 000-500 000 продажби годината в САЩ, взависимост от годината,а Ауди около 70 000 годишно в САЩ. Отделно че Лексус е млада марка на всички пазари, тя едва след 2000 година влеза на азиатските и латино-американските пазари за пример.
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "А и в Европа традиционалистичното мислене дава предимство на марките, произведени там." по същата логика евтините японки в САЩ са закърмили американците, че трябва да купуват японски коли. И пак не разбирам защо спориш като дори в САЩ се продават повече немски луксозни коли, отколкото японски луксозни коли.
  • #54
    1 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Да,продажбите на БМВ и останалите 2 немски коли са по-високи в цял свят, но те са наложени с времето марки и има много коне с капаци като теб, които купуват не защото са по-добри,а защото са свикнали. Безспорно е,че Лексус са по-здрави и по-високотехнологични коли, а при прякото сравнение между флагмана Lexus LS600hL с флагмана на Мерцедес S-class 400 hybrid, самите немци от Ауто-Билд казаха,че са еднакво комфортни и добри луксозни коли, което практически означава,че Лексус е по-добър.
  • #53
    0 rate up comment 2 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Хаха, не виждал Лексус много да се кара в Европа, и в Япония не се виждат много Мерцедеси,БМВ-та,камо ли пък Аудита. А Лексус никога не е разработвал колите си за по-малкия, по-беден пазар- Европа. А и в Европа традиционалистичното мислене дава предимство на марките, произведени там. Отделно Лексус продава от 90-те години в Европа.
  • #52
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Да ауди имат толкова жалки продажби в САЩ, че на всеки втори лексус се продава и едно ауди. Направо да ги ожалиш от ауди. Нищо, че имат продадени 949 729 коли за 2009 спрямо 319 294 продадени лексуса.
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    LEXUS, ти си просто номер едно признавам си. Неможе човек да те убори нито с акъл, нито с факти. Все нещо ще измислиш. Какво значение има за какъв период е статистика след като немците са продали 2 пъти и отгоре повече коли от лексусите?Ето ти още малко статистика за цялата 2009 за цял свят:BMW - 1 068 770Lexus - 319 294Така че за какво говорим. Къде са BMW и къде са лексус...Мисля, че цифрите, които дадох са достатъчни, за да може всеки интелигентен човек да разбере кое се продава повече.