
Роторният двигател на Raptor GT ще се предлага в няколко версии на мощност. Най-ниската ще бъде 500 к.с., втората ще бъде 800 к.с., които ще идват от версия на роторния двигател с турбина и третата мощност е от невероятните 1200 к.с., които ще се предлагат от роторния двигател във версия би-турбо, работеща с биоетанол (E85).
80% от купето на суперавтомобила Raptor GT са изработени от карбон и фибровлакна, като това е основната причина теглото на Raptor GT във всяка от версиите си да не надхвърля 1100 кг.

Колата е с активни аеродинамични елементи по каросерията, които увеличават прилепването към пътя при високи и много високи скорости. Окачването е регулируемо и адаптиращо се, изработено от карбон и алуминий. Кардановият вал е изработен също от алуминий, а задният диференциал е електронно управляван.
Роторният двигател на суперавтомобила е комбиниран с автоматична трансмисия имаща осем степени, при която превключването става за 25 до 35 хилядни от секундата. При най-слабата версия с мощност 500 к.с. скоростната кутия е с 6 степени.
По данни на производителя, при най-силната версия с мощност 1200 к.с. и максимален въртящ момент електронно ограничен до 1500 Nm, ускорението от място до 100 км/час е за 2.9 секунди, до 200 км/час за 7.0 секунди, а до 297 км/час за 15 секунди. Спирачните дискове са от карбон и керамика и имат размер 406 мм.
От Rotary Super Cars съобщиха, че разработват и втори модел, наречен VelociRaptor. При него двигателят ще бъде монтиран по средата на шасито, ще има мощност 1200 к.с., предаването ще бъде към 4-те колела, а скоростната кутия ще бъде с осем степени. Каросерията ще бъде 90% изработена от карбон, а собственото тегло на колата ще бъде под 1100 кг.


0