IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa

Volkswagen определено е в настъпателен период. След като завладя Porsche и взе сериозен дял в Suzuki и по-голямата част от Italdesign-Giugiaro, сега иска и Alfa Romeo.

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa
Шефът на VW Group Фердинанд Пих заяви тези дни в Париж, че наблюдава отблизо една от перлите в короната на Fiat. При първа грешна стъпка на италианската група, VW ще „глътне” и Alfa Romeo. 



Главният дизайнер на VW Валтер де Силва (Walter de Silva) заяви в Париж през уикенда: „Ако Пих вземе и Alfa, вече сме готови". Alfa Romeo е стара любов на де Силва, който е работил в италианската марка. 

Пред Automotive News в Париж дизайнерът на VW казва: „Ние в групата имаме няколко страхотни марки, но Alfa винаги е била тайната ми любов, и дори жена ми вече не ме ревнува от нея”. 

Пих от своя страна също много иска да получи Alfa Romeo, но засега изчаква. Може да му се наложи и по-дълго да почака, защото шефът на Fiat Cерджо Маркионе непрекъснато повтаря, че няма намерение да продава Alfa Romeo. Пих също не бърза, защото първо има доста работа по асимилирането на Porsche. 

Той обаче не се отказва и заявява, че ще чака колапс при Fiat. „Ние сме търпеливи и имаме време”, казва Пих пред Reuters. 

Друг шеф във VW казва в Париж пред Automobile Magazine „Ако някой от ключовите планове на Маркионе се провали, ние сме тук и ще съберем парчета”. Маркионе също не остава длъжен и казва пред журналисти в Париж: „Нека си чакат....”.
0 от 500
  • #98
    6 rate up comment 3 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Чети бе болна главо,Алфа Ромео стартира през 1910 г. като Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, произхождаща от компанията Societa Italiana Automobili Daracq, филиал на френска автомобилна компания. Първите коли са били най-вероятно базирани върху основата на френските, но скоро A.L.F.A. прави свои собствени, конструирани от Джузепе Мероси. Производството продължава с три основни модела използващи двигатели с обем 2 413 куб.см (15 конски сили, 20 км/час), 4 084 куб.см (20 к.с., 30 км/час) и 6 082 куб.см (40 к.с., 60 км/час), но тъй като финансовата ситуация не е била много добра, през 1915 г. концернът се откупува от Никола Ромео. Производството на колите спира по време на Първата световна война, заместено от по-необходими продукти, но през 1918 г. започва отново с вече подобрените модели от преди войната, под името ALFA ROMEO.Първата кола създадена от новата фирма е G1 през 1920 година. С някои промени в двигателя през 1921 г. излиза и G2. През 1922 се представя RL серията, с 3000-кубиков, 6-цилиндров OHV двигател (двигателят е с повдигателен прът и клапани разположени вертикално над буталата), включваща версиите RLN "Normale" (21 к.с.; 70 км/час), RLT "Turismo" (22 к.с.; 70 км/час), RLS и RLSS (22 к.с.; 90 км/час). Следвани една година по-късно от моделите от RM серията, 2000 куб.см, 4 цилиндъра, RMS "Sport", и RMU "Unificato" (15 к.с.; 50 км/час и 15 к.с.; 55 км/час). Тези коли са последните конструирани от Merosi.През 1923 г. Jano започва да работи за Alfa и първата му кола е успешният модел от Формула 1, наречена P2. Скоро следват и серийните модели, през 1927 г. започва производството на 6С 1500, 6 цилиндъра, 1500 куб.см. В началото се използват SOHC двигатели (единично горно разположен разпределителен вал) - 44 к.с., но скоро след това излиза и DOHC версията (двойно горно разположени разпределителни валове). И двата се приемат добре и се подсилват, развиващи мощност от съответно 54 и 76 к.с. През 1929 г. се представят по-мощните версии - 1750 куб.см, всяка в SOHC (45 к.с.) и DOHC вариант (55 к.с.). Тук също се прави подсилена версия - 85 к.с.През 1931 г. Alfa Romeo пуска и новата 2,3 литрова 8C с форсиран редови двигател. Произвеждат се три серии от 1931 г. до 1934 г. Състезателните коли от този тип са известни под името Monza, след техният първи успех на едноименната писта. През 1934 г. се представя новата 6С, 2300 куб.см, с изцяло подновен дизайн, противоположно на моделите на Jano, които се придържат към формите на Р2. Също в края на 1930-те години се произвеждат 2900-кубиковите 8С, използващи подсилени 2900 Monoposto двигатели, които са едни от най-бързите серийни коли по това време.Jano e заместен в Alfa Romeo от Trevisiian, който от 6С 2300 разработва 6С 2500, която продължава да бъде произвеждана и през войната (дори и в по-малко бройки), до представянето през 1950 г. на новата 1900 Saloon. Направена от Satta, тя е първата от "поточната линия", съответно с 4 цилиндров DOHC 1900 куб.см двигател, 80 к.с. и 93 к.с. с двукамерен карбуратор. Произвеждат се различни версии на Алфа 1900 като 1900С Sprint, Berlina и 1900С Super Sprint, също и джип с името 1900М, но главно за армията.През 1954 се появява Giulietta, отново направена от Satta. Първо се представя Giulietta Sprint с 1290 куб.см, DOHC двигател, Berlina (4 врати) и Spider (кабриолет) през следващата година. Alfa 1900 продължава да се произвежда и след някои промени и с още 10кс става Alfa 2000, представена също като Berlina и Spider. Alfa 2600 се представя през 1962 г. в Berlina, Spider и Sprint варианти, и е първата, която използва дискови спирачки.1963 г. вижда смяната на Giulietta c Giulia, която използва 1570 куб.см двигател (по-мощната версия на 1290-кубиковия на Giulietta). Направени са много варианти, от които по-известните са Spider Duetto, Giulia GTV, GTA (състезателна версия), GT Junior и Giulia Super. 1750 Saloon, GTV и Spider в производство от 1967 г. използват по-голям двигател, подобрено шаси и заместват 2600 модела. На световното изложение в Монреал през 1967 г. е представена новата Alfa Romeo Montreal, 4-местна, с 2600 куб.см V-образен 8-цилиндров двигател.През 1969 се представят Giulia 1600 S Saloon и GT 1300 Junior Zagato и през следващата година повечето от редиците на Alfa Romeo се подобряват. Алфа 1750 се замества през 1971 г. от Алфа 2000 (все още с 1290-кубиков двигател от Giulietta), представена в три варианта - Saloon, GTV и Spider Veloce.1972 г. е годината на революционните промени за Алфа Ромео с представянето на Alfasud, първата Алфа с предно предаване, конструирана от Rodolfo Hruska, използваща 4-цилиндров хоризонтално разположен 1200-кубиков двигател. През същата година се представя и Alfetta, в която най-важната техническа промяна е преминаването към de Dion задно окачване и високо разположени отзад съединител, скоростна кутия и диференциал. Към този тип се присъединява през 1974 г. и Alfetta GT, купе разработено от Giugiaro.През 1976 г. е представена първата дизелова Alfa - Giulia diesel. Giulietta e съживена през 1977 г., базирана върху Alfetta и с двигатели 1300 и 1600 куб.см, а Alfetta продължава с 2000 кубиков двигател. Нова Alfa на високо ниво е представена през 1979 г. под формата на Alfa 6, с чисто нов 2492 куб.см, V6 двигател - 160 к.с. и с подобно разположение на окачването като на Alfetta. Въвежда се също и версията GTV 6 купе. Седемдесетте години на миналия век са отбелязани с много спортни успехи. През 1975 г. автомобилът 33 ТТ 12 побеждава в световният шампионат, изпреварвайки Porshe и Renault Alpine. През 1977 г. успехът се повтаря, но с подобрената 33 SC 12. Giulia GTA също жънат много победи. През 1974 г. Лураги напуска компанията. На негово място идва Етторе Масаччези (Ettore Massaccesi), който започва реорганизация на производството, за първи път след модернизацията, направена от Уго Гоббато в средата на 1930 г.AR 33 StradaleAlfa Romeo 33 StradaleВ началото на 70-та година купето Montreal влиза в пройзводство а по късно през 1972, годината на революционните промени за Алфа Ромео се представя Alfasud, първата Алфа с предно предаване. Конструирана от Rodolfo Hruska, тя използва 4-цилиндрови хоризонтално разположени от 1200 до 1700 кубика двигатели. Alfasud става най успешно продаваният модел на компанията до тогава. Има няколко модификации: 2-врат saloon (Alfasud ti), 4-врат saloon, 3-врат hatchback, 5-врат hatchback и 3-врат estate (Giardinetta) През същата година се представя и Alfetta, в която най-важната техническа промяна е преминаването към de Dion задно окачване и високо разположени отзад съединител, скоростна кутия и диференциал. Към този тип се присъединява през 1974 г. и Alfetta GT/GTV, купе разработено от Giugiaro. Alfetta има голямо разнообразие от двигатели и модификации, някой от които се произвеждат чак до 1987 г.Alfetta, GTV6, AlfasudAlfetta, GTV6, Alfasud, Alfetta2През 1976 г. е представено и купето Alfasud Sprint, което се произвежда с леки промени чак до 1989 г., и е продавано освен в Европа и в Нова Зеландия, Северна Африка и Австралия. По късно 76-та година е представена първата дизелова Alfa - Giulia super diesel. През 1977 г. Giulietta e съживена, базирана върху Alfetta, с двигатели от 1.3 до 2.0 кубика и дизелова версия. Към края на 70-те, поради изтощителните участия в състезания и лошата икономическа обстановка, компанията отново е във финансова криза, но въпреки това нова Alfa на високо ниво е представена през 1979 г. под формата на Alfa 6, с чисто нов 2492 куб.см, V6 двигател - 160 к.с. и с подобно разположение на окачването като на Alfetta. От Alfa 6 обаче са продадени твърде малко бройки, може би заради покачващите се цени на петрола и високия разход на колата.Giulietta & Alfetta 2.0 Giulietta, Alfetta21980-1990 година Alfa Romeo не успява повече да следва процеса на растеж, който видя с Лураги. Дори и joint venture с японския автомобилен производител Nissan (ARNA: Alfa Romeo Nissan Automobili) за производството на един нов масов автомобил, не дава очакваните резултати и през 1986 г. Finmeccanica я продава на FIAT Group, който я събира заедно с Lancia в едно ново прегрупиране, наречено "Alfa Lancia S.p.A.", което започва дейност през 1989 г. ArnaAlfa Romeo Arna е разработена в саюз с Nissan. Тази кола се е произвеждала само две години (от1984 до 1986 г.) и не е постигнала особена слава.През 1983 г. модела 33 замества Alfasud в гамата на Alfa и в производствената линия в Помиляно. От него наследява и основната механична схема. Дизайна на автомобила обаче е напълно обновен и модернизиран. Първоначалните двигатели са Boxer с два работни обема, 1.3 и 1.5 (1.2 само за някои пазари). От ноември 1983 се предлага също и версия с интегрално предаване с механично включване. През 1984 е представена и версията 1.5 Quadrifoglio Verde с електронно запалване, способна да достигне скорост от 185 км/ч. Серия II се появява през 1986 с голям брой варианти и обновен интериор и двигатели като се предлага и турбо-дизел. От януари 1990 е пусната в производство новата гама на "33", която първоначално включва седем версии, между които шест бензинови двигатели боксер и една турбодизелова.През 1984г излиза Алфа 90, която се води заместник на остарялата Alfetta, като използва нейната платформа. В колата са вкарани много нововъведения като ABS, електронно табло и други екстри. Пройзвежда се само 3 години. И няма особен успех поради сложното си изпълнение и честите повреди.Представена през май 1985 г., 75 получава името си заради навършените от Alfa Romeo години. Оригиналния стил на нейното купе, работа на Centro Stile Alfa Romeo, обединено с високите показатели на нейните двигатели, отбелязват веднага голям търговски успех: през първите три години 75 е продадена в 170 хиляди екземпляра. През януари 1986 е представена версията Turbo а през февруари версията Milano, предназначена за пазара в САЩ. През 1987 г. се раждат две други версии - 2.0 Twin Spark и 3.0 V6. 1988 г. гамата се допълва от 1.6 и 1.8 с катализатори. На Салона в Торино през 1990 г. са представени 1.8 Turbo Quadrifoglio Verde и 2.0 Twin Spark, и двете Спортна Номерирана Серия /Allestimento Sportivo Numerato (ASN)/. През 1992 г. се ражда новата гама: 1.6 с катализатор и 2.0 Turbodiesel от 95 к.с.През 1987 г. Алфа 6 е заместена от Alfa 164 която вече е с предно предаване. Това е първата кола, интегрирана в групата Fiat-Lancia и бързо става печеливша карта на новата Alfa Romeo. Дизайна е поверен на Пининфарина, който му придава вид на авторитетна и в същото време агресивна и мощна лимузина. Първоначално двигателите са тези от гамата на Alfa 75 с някои подобрения. От 1990 г. гамата се допълва от версиите, снабдени с 3-литров двигател с 6 цилиндъра, с катализатор, като някои са предназначени за пазара в САЩ. На Женевското моторшоу през 1989 г. е представена Алфа ES30 (SZ). Тя се произвежда в лимитирана серия и използва платформата и двигателя 3.0 V6 от Алфа 75.1990-2000 година Това е десетилетието на възраждането и големите промени. Alfa Romeo най-после побеждава кафяво-червената чума: ръждата! Качеството става все по добро и значителна част от старите проблеми са останали в миналото. Обаче и лошите новини за заклетите Алфисти не са малко. Традиционното задно предаване е забравено, спира се производството на Boxer моторите, новите редови мотори са с блок от ФИАТ, но се запазва T.S технологията, платформите и окачването на първите представители също са от ФИАТ. Запазват се единствено V6 Арезе моторите. През втората половина на десетилетието има и много нововъедения, като революционната система common rail при дизелите, роботизираната скоростна кутия Selespeed, и въвеждането на истинско "Алфа" окачване с двойни носачи. Spider 63-93Alfa Romeo Spider е моделът с най-дълъг живот на производство от моделния ред на италианската марка и се е произвеждал от 1963 до 1993 гПрез 1992 г. от завода в Помиляно д'Арко излиза модела 155, който замества 75, но представлява напълно ново техническо решение. Колата е построена на базата на ФИАТ Типо, с предно предаване и окачване отпред тип Mcpherson а отзад с надлъжни носачи. Агресивния стил и високите показатели са запазени, като е наблегнато и на сигурността, удобството и качеството. Двигателите са от Alfa 75. По късно излиза 155 Q4, версия с постоянно задвижване на четирите колела, и двигател 2.0 16в Турбо взети от Ланчия . От 1995 г. 155 обновява гамата си двигатели като вече се използва многоклапанна цилиндрова глава Twin Spark и блок от ФИАТ. Единствено 2.5 V6 мотора е от Арезе. 155Alfa Romeo 155, модел от новата епоха за италианците. Високото ниво на комфорт при невероятните ходови качества са спомогнали той да има многочислени почитатели.През 1994 г. на Салона в Торино е представена , 145/6 която е родена в Centro Stile с директор Валтер де Силва. 145/6 замества 33 и наследява гамата от двигатели боксер. Това е първият модел при който особено внимание е обърнато на сигурността: с усилено купе, разглобяема колона на волана, въздушни възглавници за водача и пътника до него, ABS и противопожарна система FPS. През 1996 гамата се допълва от версията Quadrifoglio с двигател 2.0 Twin Spark 16 клапана, произлизащ от новата двигателна серия с блокове ФИАТ . През 1997 г. се отбелязва генерална промяна под капака на 145 и 146: двигателите боксер излизат от производство и са заместени от 4-цилиндрови, редови Twin Spark с 16 клапана и променливи фази на газоразпределение. Двигателят 1.4 е разработен специално за двете версии. С ново табло е освежено и оборудването на "малките Alfa". През 1998 двигателите 1.6, 1.8 и 2.0 Twin Spark 16 клапана са модернизирани за гамата на Alfa 156.Към 1994 г. Алфа 164 влиза в нов жизнен цикъл с шест модела като "на върха" е 164 Quadrifoglio 4, с двигател 3.0 V6 24v със система за перманентно задвижване на четирите колела, с електронен контрол на окачването и 6-степенна скоростна кутия Getrag. 145Малкият и компактен хетчбек Alfa Romeo 145 е бил най-достъпния модел от тази линия и се е ползвал с особена популярност в Западна Европа. Alfa Romeo 155 е участвала също и в шампионати за каросерии. По негово време този болид с 2,5-литров V6 под капака е блестял в немската серия DTM.Alfa GTV и Spider дебютират на Салона в Женева през 1995 г. Родени от сътрудничеството между Centro Stile Alfa Romeo и Пининфарина, Alfa GTV показва агресивна елегантност от висотата на най-добрите традиции на марката. В Spider се виждат ясно някои черти от миналото, като наклонената опашка, която е намигане към митичната Duetto и нейната "кост на сепия". И двата модела разполагат с двигатели Twin Spark от новата гама и двата "истински" 6-цилиндрови Арезе, плюс ново окачване отзад тип Мултилинк.1997 е годината на Alfa Romeo 156 която съчетава стил и технически напредък. Модела замества успешния 155 и наследява от него гамата бензинови двигатели Twin Spark и много от механичните решения. В замяна на това стила на автомобила е напълно обновен: сътворен от Centro Stile Alfa Romeo, той е богат на внушения от миналото. Голяма новост обаче има по отношение на турбо-дизела: Alfa Romeo е първия конструктор в света въвел система с директно впръскване "common rail". Важни нововъведения има също и по отношение на механиката, с конфигурацията на предната група на окачването "dual high wishbone" с което се постига изключителен комфорт и управляемост. От 1999 гамата се обогатява с версиите "Selespeed" с 2.0 Т.С двигател и "Q-System" с двигател 2.5 V6 24v с 4-степенна автоматична скоростна кутия.156 Седан от ново поколение Alfa Romeo 156. Който скоро го обявили за един от най-красивите автомобили в света и при официалните дилъри се втурнали тълпи от любителите на красотата. През 1998 г. излиза и новият спортен флагман Алфа 166. Модела 166 замества 164 в светлината на новите технологии, които са по-еволюционни от очакванията на потребителите. Агресивният, но сдържан стил, се ражда в Centro Stile в Арезе. Наподобяването на 156 е очевидно при някои детайли: устрема на страничната част и хоризонталното решение за задните фарове. Важни са нововъведенията по отношение на механиката, с предно окачване "dual high wishbone" и задно многораменно е постигната невероятен комфорт и стабилност на автомобила. С двигатели 2.4 JTD, 2,0 Turbo и 3.0 V6 24v стандартно с 6-степенна скоростна кутия. Двигателите с 6 цилиндъра се предлагат и с една автоматична скоростна кутия с електронен контрол, наречена Sportronic, която функционира и като секвенциална. Изключително богато оборудване, което включва 5 инчов цветен дисплей, който визуализира контрола на климатика, трип компютъра, аудио системата, мобилния телефон и навигационната система. Модела 166 се произвежда в завода в Ривалта. Двигателите се доставят от Арезе и Пратола ***. Alfa Romeo 166 е най-екстравагантния седан от бизнес-класата. При това 166 спомага също и за повишаване на адреналина на собствениците си.През 2000-та година компанията навършва 90 години и на Международния Автомобилен Салон в Торино е представена завладяващата Алфа 147. Това е красив и дързък автомобил, с показатели, сигурност, оборудване и комфорт, характерни за модели, отговарящи на значително по-високи категории. За тези, които търсят компактен и спортен автомобил, предлагаща същото удоволствие от шофирането, които са предопределили успеха на последното поколение модели на марката. При 147 стилистичните идеи имат много елементи типични за по-старите модели на Alfa Romeo. Знаци, около които се преплитат много характерни черти на традицията: като V-образната форма на капака, който изчезва надолу от фаровете, наподобявайки красивата 6C 2500 Villa d'Este от 1949 и триптиха, заменен с два отделни отвода за въздух и от щита. Четирите двигателя и механиката са адекватни на спортната индивидуалност на автомобила. Alfa 147 е с новото предно многораменно окачване както при 156 и задно независимо окачване тип McPherson с странични рамене и стабилизираща щанга, което подчертава стабилността на колата, изпреварвайки в завой накланянето на осите, за да се получи максимално добро поведение на пътя. Същата година е лансирана и комби версията Alfa 156 Sportwagon.Alfa Romeo 147 се смята не случайно за най-спортния модел от голф-класата. Отличната динамика и външен вид предизвикват разговори за качеството на марката Alfa Romeo. Това дава основание за титлата Автомобил на годината-2001 г. През септември 2001 г. на автосалона във Франкфурт са представени два бисера - Alfa Romeo 156 GTA и Sportwagon GTA, продължаващи традицията на легендарния Giulia Sprint GTA, макар и да не са олекотени. Малко по късно през 2002 година излиза и Alfa Romeo 147 GTA. Мускулестите и дълбоки форми на купето с агресивна линия предават цялата дързост на един расов спортен автомобил, запазвайки в същото време характера на базовите версии. Великолепните характеристики, предлагани от един автомобил с мощност от 250 к.с., поведение на пътя и усилената спирачна система увеличават удоволствието от шофирането при голяма степен на сигурност. През 2003 г. на автосалона в Болония дебютира Alfa Romeo GT, чиято каросерия е разработена в сътрудничество с ателието Bertone. В резултат се е получил автомобил, който въплъщава най-добрите спортни традиции на компанията. Същата година е направен фейслифт на 166, GTV-Spider и на 156, която става още по агресивна.През 2004 година на автосалона в Женева дебютира Alfa 156 Crosswagon с постоянно пълно задвижване, представят и обновената 147 . Същата година компанията отбелязва широко 50-годишнината на Giulietta - първият масов автомобил. Легендите живеят и продължават да се раждат.2005 година става дебютна за седана Alfa Romeo 159. Моделът е на изключително високо ниво. Качеството, комфорта и сигурността са невиждани досега за марката, и колата с право се смята вече в премиум сегмента наравно с челната "тройка". Alfa 159 остава един от най-красивите автомобили за последните години. Излязлото на сцената в същата година купе Brera, прави фурор на автосалона в Женева и с право завоюва титлата за най-добър автомобил на изложбата. Много хора са смятали, че след модела 156 Alfa Romeo няма да може да направи нещо по хубаво. Но компанията доказва обратното и седанът 159 просто взривява автомобилния свят.През 2006 година Alfa Romeo застава още по-здраво на краката си и пуска на пазара универсалния 159 Sportwagon и кабрио версия на модела Brera Alfa Romeo Spider. Но най-приятното събитие за любителите на италианската марка става решението на компанията, макар и след продължителни мистерства, да даде все-пак зелена светлина на суперколата 8C Competizione. Още не успели да го обявят официално и към компанията заваляват предварителни заявки за това 450 к.с. чудовище. Оживлението се оказва толкова голямо, че целият тираж от лимитираната серия от 500 автомобила, е изкупена още преди да се появи на конвейера, а първите машини за продаване се появяват едва през есента на 2007 година. Същата година е обявено, че ще бъдат произведени и 500бр. от кабриолета 8С Spider. 8С Competizione и Spider е завръщане към спортната слава на марката. Основните дизайнерски черти са взети от легендарните 33 Stradale и Giulia TZ. Двигателят е 8 цилиндров 4.7 литров, развиващ впечатляващите 450кс. Трансмисията е монтирана по схемата Transaxle и предава въртящият момент на задните колела. Alfa Romeo Spder отстъпва по динамика на много свои конкуренти и струва много пари, но затова, като кабриолет не изглежда като никоя друга кола.Приятните изненади за феновете на марката стават все повече. През 2008г излиза моделът Alfa MiTo. Самото име МиТо идва от съчетанието на двата града оформили историята на Алфа Ромео, а именно Милано и Торино. Дизайнът на най-малката Алфа е "откраднат" от 8С Competizione и с невероятните технически решения спечелва много симпатизанти. MiTo въплъщава всички ценности на Алфа във възможно най-малките габарити, обем и тегло. Доказателство за това са системата за управление D.N.A., системата за окачване с предни и задни регулируеми амортисьори, електронно контролираният Q2 диференциал, системата DST за стабилност на пътя. Уникалната за сегмента иновация наречена D.N.A. променя настройките на двигателя, спирачната система, окачването и скоростната кутия. За тази цел водачът може да избере ръчно един от трите типа пътно поведение: спортно шофиране (Dynamic), градско (Normal) и максимална сигурност при лоши атмосферни условия (All weather). При спортен режим например автомобилът става по-динамичен, окачването и воланът се втвърдяват, изменя се и звукът на мотора, слушането на който е радост за всеки Алфист.През март 2009 г. на изложението в Женева е представена новата спортна концепция Alfa MiTo GTA. При разработването на МиТо GTA специално внимание е било обърнато на аеродинамиката, която е подобрена значително спрямо базовият модел. Сериозна работа е свършена и по сниженото окачване, което е с изцяло нова геометрия отпред и отзад, спирачките също са усилени. Под предния капак на Alfa MiTo GTA е монтиран нов 1,75-литров бензинов агрегат. От работният обем 1742 куб. см. е изстискана максимална мощност 240 конски сили, благодарение на технологии като директно впръскване на горивото и турбокомпресор. Очаква се спортистът да достига 100км/ч. за под 6сек.
  • #97
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    zabravih kolata s nai knogo tradicii u nas fiat 124 (jigili)-vaz2101
  • #96
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Sled goliamo LAPANE vinagi sledva goliamo NASIRANE. Priroda... Kragovrat na veshtestvata.
  • #95
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    mi cheti kvo sma ti pisal
  • #94
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    a da ne kazvam za VW transporter t1-t2che v pochti vseki film deto ima hipari toi e tam nareden zaedno s brambaraima film za brambara za koq italianska koshnica ima film ?ili ima otlkoav tradicii
  • #93
    0 rate up comment 2 rate down comment
    жалко ( преди 15 години )
    Ти си Аз !Затова е тази ругатня!колко жалко!
  • #92
    2 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    ЗА история искам да говорим първи си ти после аз подробно ако може vw
  • #91
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    za koi italiqnec mi govorish s toklova perstij i istoriq nemojah razbera ili moje bi imashe perdvid bugati s negovite 1001 konq veirona izlezna sled kato vw group kupi bugati preti dova imaha edna kochina sas 650 konq deo ti groznovata beshe ...ili lamborghiniitaliqnski nemc .. deto hubu che vw gi kupi sled poredniq *** i sega s murcialago i galqrdo sa mnogo mogo na pechalba ili pak bentli za luks iskahs pogovorim a ?????
  • #90
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    da pogovorim za prestish i tradicii ako sikash za beatle che tova e kola s nai golemite tradicii v istoriqta che e emblema na hipatstvoto za golf che parvata kola s naprechno razpolojen motor i dizaina e na italdizain jurjeto jujaroili za audi(autounion)parviq bolid vav f1 s zadno razpolojen motorili za porsche porsche 924-944-914 sa s motori na vw i audinai mnogo pecheleni sastezaniq v leman s porscheili lamborghini ili bugati ili bentli za koi prestij iskash pogovorim a ???
  • #89
    4 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Ти си някакъв жалък статистик следиш кой какво, колко продал а не виждаш коя кола е със традиции,престиж по състезания преди,красота в дизайна.Новата джулиета никак не е евтина Сравни цените на АЛФА БРЕРА със тази на ФВ ШИРОКО, и според теб алфата отстъпва ли,дали е по евтина като нова,,,,,