IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa

Volkswagen определено е в настъпателен период. След като завладя Porsche и взе сериозен дял в Suzuki и по-голямата част от Italdesign-Giugiaro, сега иска и Alfa Romeo.

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa
Шефът на VW Group Фердинанд Пих заяви тези дни в Париж, че наблюдава отблизо една от перлите в короната на Fiat. При първа грешна стъпка на италианската група, VW ще „глътне” и Alfa Romeo. 



Главният дизайнер на VW Валтер де Силва (Walter de Silva) заяви в Париж през уикенда: „Ако Пих вземе и Alfa, вече сме готови". Alfa Romeo е стара любов на де Силва, който е работил в италианската марка. 

Пред Automotive News в Париж дизайнерът на VW казва: „Ние в групата имаме няколко страхотни марки, но Alfa винаги е била тайната ми любов, и дори жена ми вече не ме ревнува от нея”. 

Пих от своя страна също много иска да получи Alfa Romeo, но засега изчаква. Може да му се наложи и по-дълго да почака, защото шефът на Fiat Cерджо Маркионе непрекъснато повтаря, че няма намерение да продава Alfa Romeo. Пих също не бърза, защото първо има доста работа по асимилирането на Porsche. 

Той обаче не се отказва и заявява, че ще чака колапс при Fiat. „Ние сме търпеливи и имаме време”, казва Пих пред Reuters. 

Друг шеф във VW казва в Париж пред Automobile Magazine „Ако някой от ключовите планове на Маркионе се провали, ние сме тук и ще съберем парчета”. Маркионе също не остава длъжен и казва пред журналисти в Париж: „Нека си чакат....”.
0 от 500
  • #118
    5 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Няма нищо за мен е чест,бъди жив и здрав колега.:)
  • #117
    2 rate up comment 2 rate down comment
    ИНТЕРИСТ ( преди 15 години )
    Благодаря ти много за това което си написал.Исорията на марката емблемата и моделната гама.
  • #116
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Concord ( преди 15 години )
    Ако тая гнусна марка Фве се докосне до Алфа ще бъде най ужасният ден в живота ми..Господ да пази италиянската автомобилна индустрия от немската бездарност и дано да остане малко карсота в автомобилната индустрия в лицето на Alfa Romeo.Не са безпроблемни,не са и най удобни ,не са и най бързи НО СЪС СИГОРНОСТ СА НАЙ-КРАСИВИТЕ АВТОМОБИЛИ НА ПАЗАРА.
  • #115
    13 rate up comment 1 rate down comment
    118 ( преди 15 години )
    От Фиат вече хиляда пъти казаха на немците, че Алфа не се продава, че тепърва я готвят за пазара в САЩ и интеграция с крайслер, ама немците не и не. Защо? Защото в момента джулиета има много добри продажби и подяжда продажбите на Голф, та немците се чудят каква глупост да измислят за внушат, че Алфа са много зле. Това са гнусни същества, които използват удари под пояса и пропагандната машина на купените от тях медии за да манипулират общественото мнение и да навредят на Алфа. Отврат!
  • #114
    1 rate up comment 2 rate down comment
    бан4о ( преди 15 години )
    В БГ сайта ***.carsnotice.blogspot.com можете да научите много повече за новините от Париж
  • #113
    2 rate up comment 1 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    ще видим тая работа,докато стигна до Алфа 159 2.4jtd 200ps и спокойно мога да се пенсионирам с нея както се вика,;))
  • #112
    3 rate up comment 5 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Братле не се впрягай толкова,дори и да ги купят няма очите да им вадят,ще ги направят и тях коли :D
  • #111
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Sega temata za VW shte se izmesti za rekoda koito napravel pasata tam sha povrashtat i rugaqt puberite deto nema de da si izbiqt kopleksa za malocenostdeto iskat da sa nekakvi a pa sa nikakvi selski buci taka che nali
  • #110
    1 rate up comment 4 rate down comment
    К-к ( преди 15 години )
    Pove4e ot 100 komentara stanaha aide skrivaite temata ve4e ,hahahaha
  • #109
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    http://news.automedia.bg/read/10802.html