IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa

Volkswagen определено е в настъпателен период. След като завладя Porsche и взе сериозен дял в Suzuki и по-голямата част от Italdesign-Giugiaro, сега иска и Alfa Romeo.

VW потвърди и в Париж: Искаме Alfa
Шефът на VW Group Фердинанд Пих заяви тези дни в Париж, че наблюдава отблизо една от перлите в короната на Fiat. При първа грешна стъпка на италианската група, VW ще „глътне” и Alfa Romeo. 



Главният дизайнер на VW Валтер де Силва (Walter de Silva) заяви в Париж през уикенда: „Ако Пих вземе и Alfa, вече сме готови". Alfa Romeo е стара любов на де Силва, който е работил в италианската марка. 

Пред Automotive News в Париж дизайнерът на VW казва: „Ние в групата имаме няколко страхотни марки, но Alfa винаги е била тайната ми любов, и дори жена ми вече не ме ревнува от нея”. 

Пих от своя страна също много иска да получи Alfa Romeo, но засега изчаква. Може да му се наложи и по-дълго да почака, защото шефът на Fiat Cерджо Маркионе непрекъснато повтаря, че няма намерение да продава Alfa Romeo. Пих също не бърза, защото първо има доста работа по асимилирането на Porsche. 

Той обаче не се отказва и заявява, че ще чака колапс при Fiat. „Ние сме търпеливи и имаме време”, казва Пих пред Reuters. 

Друг шеф във VW казва в Париж пред Automobile Magazine „Ако някой от ключовите планове на Маркионе се провали, ние сме тук и ще съберем парчета”. Маркионе също не остава длъжен и казва пред журналисти в Париж: „Нека си чакат....”.
0 от 500
  • #108
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    samo deto TSI motorite na VW sa s turbo i kompresor
  • #107
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    tii vkara misal vse edno da kajataka kato nemam pari za bugati katam golf vr6de pa sravnqvash alfa s ferari shegajiq
  • #106
    7 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    Чуйме сега тъй като нямам пари за ФЕРАРИ карам АЛФА РОМЕО GTV V6 TURBO.Повече няма какво да умувам с теб.Ти си чети уикпедята и не са бъркай във живота на алфа ромео.А пък аз ще се наслаждавам от звука на турбото и готиния звук на мотора и адреналина ще е в мен,момче
  • #105
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ako vzemesh id a ne pishesh nai hubu sha naprapvish i ti li ne znaesh razlikata m/u kirilica i balgarski ezik ????
  • #104
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    za koq alfa ima napraven filmkoq alfa e emblema na hiparstvoto kakto transporter t1
  • #103
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Предлагам неграмотните мнения написани на шльокавица всеки да им тряска по един минус и да не им отговаря.Аз до сега така правя и не ги чета въобще.
  • #102
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    parvi naprechno razpolojen motor vwparvo 4x4 v serien avtomobil audiparvi zadnorazpolojen motor vav f1 audi(autounion)nai mnogo pecheleni sastezaniq na lemans porsche
  • #101
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kazah ti za razlika ot tebe sam prochel istoriqta na alfa koqto ti chetesh sega i mi pastvash
  • #100
    4 rate up comment 2 rate down comment
    alfista ( преди 15 години )
    А сега чети какво значи емблемата на алфа и всичко за нея.Aко погледнеме емблемата на Алфа Ромео виждаме; кръстове, корони, змия коята яде дете....какво ли означава всичко това:Грубо казано, емблата на Алфа всъщност е Герба на Милано (на самия град), където компания е била създадени и където все още се намира нейната щаб квартира.Емблемата е резделена вертикално на две половини; Кръста от ляво и змията от дясно. Това са символите на двете господващи фамалии в Милано през 11ти век. В този период от историята двете фамилии са финансирали армиите в първия кръстоносен поход. Местния епископ дал на едната от армиите като символ една голяма змия, предполагаемо от Библеиски произход, да ги пази всевишния на бойното поле. Другата армия, коята не била по слаба, приела червения кръст на Кръстоносците на бял фон. Първият Кръстоносен поход бил сполучлив и преди да се завърне едната от армиите, поставила в устата на змията победен Сириец-Арабин.През решителния 15век, двете фамилии обидинили сили (както и флагове), за да създадят мощните графове Висконти. Австрия коята по това време управлявала Италия разрешила полагане на корона върхо главата на змията, за да олицитвори благородното потекло на тази връзка. Дори след запада на Висконти , коронясаната змия и кръстат останли като символа на града.През 1910, ново създадената Anonima Lombarda Fabbrica Automobili си търсила емблема за тяхна първа кола. Историята продължава, че един младши дизайнер до като чакал трамвая погледнал на горе и видял емблемата на града на знака. Помислил, че това може да стане чудесна емблема на компанията, по-касно я предложил на ръковоството което изненадващо приело.Те взели змията и кръста и сложили син фон около тях, като в горната част написали АЛФА, а в долната Милано. По между им било сложени символи на Савойската династия.Не след дълго новият собтвеника на Алфа, Никола Ромео реорганизирал компаниятя след Първта Светована война и през 1920 година, добавил своето собствено име към наименованието на марката. От там идва и Алфа Ромео. През 1925 след като спечелили своята първа световна титла, един голям Венец бил поставен около емблемата (Мерцедес имат венец по абсолщтното същата причина).През 1932, Франското подрезделение на марката набрало достатъчно енерция, за да си позволи да замести Милано в емблемата с Париж (ако някой има подобно Алфа Париж вместо Алфа Милано, то той притежава колекционерска кола).За кратко след Втората Световна война, много цветната емблема била заменена с емблема от полиран метал на кървово червен фон. В последвеи била още по опрестена, когато Италианската монархия била прекратени странта станала република (тогава и символит ена Савойската дунастия били заменени). Емблемата била намалена до 54мм.Не след дълго, многоцветната еблема била върната. Последните промени били през 1972, когато втора фабрика била отворена в Неапол, и за да не показват пристрастие името на Милано било премахнато от емблата на Алфа Ромео.======4ри листната Детелинката била използвана за първи път през 1923 в едно от най-известнити и тежки състезания за времето си Targa Florio. Колата на Сивоци се появява за първи път носещ символ на четирилистната детелина в триъгълник на бял фон, лого, което по-късно се превръща в символ на състезателните коли на Alfа
  • #99
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    az istoriqta na alfa q znam chel sam q vav wikiledia enma smisal mi q prashtash paktova za vsichki modeli ama govorish za perstij .... za istoriq koq alfa ima takava istoriq kato brambara i kato transporter t1-t2koq alfa moje se pohvali s liksa na bentli koq alva moje da se pohvali s novovavedeniqta na porshe ili bugatii tehnologiiet na audi