
Peugeot 3008 HYbrid4 използва 2.0-литров HDI двигател (163 к.с.) със stop-start система, задвижващ предните колела и електромотор (37 к.с.), задвижващ задните.
Трансмисията е секвенциална с 6-степени. Батериите са никел-металхидридни и са интегрирани ниско в купето, под седалките, между двата задвижващи агрегата.
Общата сила на хибридната система достига 200 к.с. и 500 Нм, като гарантира ускорение от място до 100 км/час за 8.8 секунди и максимална скорост от 209 км/ч. Средният разход на гориво е 3.8 литра на 100 километра, а вредните СО2 емисии - 99 гр/км.

Водачът може да избира между 4 режима на работа чрез управление монтирано на централната конзола. При режим „Auto" електрониката сама избира комбинацията между дизеловия и електрическия двигатели, съобразно пътните условия и начина на управление на водача.
При режим „ZEV" колата се задвижва само от електрическа енергия, като в града може да измине до 4.5 км. Третата възможност е режима „4WD" при който и двата двигателя работят заедно. Накрая има и режим „Sport”, при който се използва целия потенциал на мощност от 200 к.с.

Както цяло Peugeot 3008 HYbrid4 не се различава много от серийния вариант на колата. Отличава се със семпъл спойлер, дневни LED светлини и 7-инчов дисплей, който дава информация за хибридната система.
Peugeot 3008 HYbrid4 ще бъде произвеждан в заводите на PSA в Сошо и Мюлюз във Франция, а продажбите в Европа ще започнат през пролетта на 2011 година.


4