IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател

Ford и групата PSA Peugeot Citroen започват работа върху нова серия дизелови двигатели, които да отговарят на бъдещите норми за опазване на околната среда „Евро-6".

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател
Общата инвестиция ще бъде 300 милиона евро, съобщава агенция Reuters. Новото семейство дизелови двигатели ще се монтират на леки и лекотоварни автомобили. Серийното им производство трябва да започне от 2013 година. 



Ford и PSA Peugeot Citroen си сътрудничат при създаването на дизелови двигатели от 1998 година. За това време са разработили няколко дизелови двигатели с обем от 1.4 до 2.2 литра. 

Сега тези двигатели се монтират на модели като Ford Focus, Ford Kuga, Ford Mondeo, Peugeot 207, Peugeot 308, Citroen C4, Citroen C5. 

Появиха се и информации, че към 2012 година PSA Peugeot Citroen ще представят и електрически версии на лекотоварните Peugeot Partner и Citroen Berlingo. При тази разработка французите ще получат технологична помощ от японската фирма Mitsubishi.
0 от 500
  • #19
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Сътрудничеството на Форд и Пежо по отношение на дизелите е от 1998-а година! И какво лошо има след като Пежо бяха от пионерите, Форд да се обединят с тях. По-добре ли направиха ФВ, които 10 години по-късно се отказаха от помпа-дюзата и сега дизелите им димят по пътищата в опита си да бъдат динамични.
  • #18
    2 rate up comment 9 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Смотан,завода на Форд в Англия е съвсем от скоро,имаше новина тук.Освен това самите двигатели се ПРАВЯТ ВЪВ ФРАНЦИЯ,колото и да ти е тъпо от този факт.Историята е това което се е случило наистина,не това което ти се иска "да е било станало" и да изкараш Форд голяма фирма в очите на слепите.Форд никой не го бръсне.
  • #17
    6 rate up comment 0 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    dobra novina,s ogled na strahotni dizeli dnes..
  • #16
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 15 години )
    Стига си приказвал наизуст бе мухлясъл "гражданино". На дъното са само в твоят промит VAG мозък и в онова подкупно списанийце АБ. Ще ти се от VAG да излязат качествени дизели, но освен няколко големи мотора всичко друго им е грубо и недодялано (дори и новите има Common-Rail). Единсвеният проблем на френските дизели преди години беше прочутият FAP и то от първото поколение. Сега тези проблеми са отстранени. А и преди не беше кой знае какъв проблем, само да внимаваш каква нафта сипваш!
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, с тия озлобени към живота дървени философи на глава не се излиза. Ти му даваш факти, то ти сипе злоба. Първия съвместен дизел е във Фиестата от 2002 (1.4), изключително надежден мотор. После 2004 края, 2005 във второто поколение 1.6 и 2.0 дизелите също са от този проект и т.н.Едни от най-модерните мотори за времето си, като постоянно се развиват. В началото всяка марка правеше определени мотори, сега всяка марка произвежда всички.За развойната денйнст са обединили усилия.
  • #14
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ***, овцоооо. Да, Пежо имаше комън рейл преди Форд да има, но тогава въобще бяха много малко марките, които имаха комън рейл. Дори Тойота купуваше двигатели от Пежо. А дизелите на Форд въобще не бяха лоши за времето си и Фокус 1 се продаваше както с tdci, така и с tddi (което си е старият двигател на Форд). Вместо да инвестират в разработка на нови двигатели, те се ОБЕДИНИХА и ПОСТРОИХА ЗАВОД с Пежо. Основата са тези двигатели е hdi, но и двете фирми работят над тези двигатели.
  • #13
    1 rate up comment 13 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Иситна е,тези двигатели Пежо ги маше още преди да имат нещо общо с Форд.А Форд по това време имаха едни нещастни 1.8 и 2.3 Така,че това са си чистите факти.Освен,че ако не живееше в мухлясалата провинция,щеше да знеш,че в момента най-големите проблеми идват от френските дизели.Такова ниско качество никога не е било.Не случайно и трите френски фирми са на дъното по качество.Е,Форд пък веднага след тях.***!
  • #12
    10 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Пичове, досега не сте дали нито един довод, освен неосведомения си негативизъм. Написал съм ви факти - личен опит и тестове на специалисти. Насреща - злоба. Иване, ти какъв спец се извъди, та с една дума да заклеймиш работата на хиляди инжинери, която при това се е доказала в практиката.Не разбирате ли, че днес лоша кола почти няма. Ако нещо е ***, не би оцеляло на пазара. А тук случая е точно обратния.Направете си услуга и си махнете капаците, разсъждавайте и се информирайте.
  • #11
    3 rate up comment 13 rate down comment
    fordless ( преди 15 години )
    Много си невеж,кавал смотан!Точно същите 1.4 1.6 2.0 и 2.2 Пежо ги прави преди да са имали нещо общо с Форд.И след това същите трошляци се повиха при Фиеста,Фокус,Мондео и Куга.
  • #10
    5 rate up comment 1 rate down comment
    LosHo ( преди 15 години )
    Diesel-a e badeshteto! Obicham 3ta i 4ta predavka na diesela. Sledvashtata mi kola shte bade 100% Diesel!