IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател

Ford и групата PSA Peugeot Citroen започват работа върху нова серия дизелови двигатели, които да отговарят на бъдещите норми за опазване на околната среда „Евро-6".

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател
Общата инвестиция ще бъде 300 милиона евро, съобщава агенция Reuters. Новото семейство дизелови двигатели ще се монтират на леки и лекотоварни автомобили. Серийното им производство трябва да започне от 2013 година. 



Ford и PSA Peugeot Citroen си сътрудничат при създаването на дизелови двигатели от 1998 година. За това време са разработили няколко дизелови двигатели с обем от 1.4 до 2.2 литра. 

Сега тези двигатели се монтират на модели като Ford Focus, Ford Kuga, Ford Mondeo, Peugeot 207, Peugeot 308, Citroen C4, Citroen C5. 

Появиха се и информации, че към 2012 година PSA Peugeot Citroen ще представят и електрически версии на лекотоварните Peugeot Partner и Citroen Berlingo. При тази разработка французите ще получат технологична помощ от японската фирма Mitsubishi.
0 от 500
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    D2 ( преди 15 години )
    Точно Mitsubishi последно изкараха най-технологичния дизел- 1.8 150 к.с. с най-ниската степен на сгъстяване до момента 14.9/1 и трето поколение впръскване с 2400 бара.Дори и с по-обикновен катализатор покривал Евро 6.
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Просто сме имали предвид различни неща, което не ме прави лъжец. Познавам отлично моделите на Форд, както и останалите марки.Като сме започнали с Ауто Билд - вземи прочети продължителния тест на Мондео и S-MAX (и двата с 2.0 TDCi 140 к.с. от съвместното покколение). После се върни и честно сподели какво си научил.П.С Ще срещнеш изрази като "перфектно технически състояни", "практически никакво износване", "много солиден" и пр.Това от експертите, разглобили двигателя след 100 000 км.
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Няма как да пише това, което казваш в която и да е статия. Който и да е миниджър от Форд, ако каже това, което ти твърдиш, че е казал, ще изхвърчи моментално от работа заради уронване престижа на фирмата. Отделно, че качеството на дизелите на Форд е повече от добро! Хайде, дай цитат от статията в подкрепа на думите си или публично обяви, че си ЗЛОБЕН ЛЪЖЕЦ!
  • #26
    2 rate up comment 12 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    "Колега",говорихме какво пише в онази статия.А там пише само за двигателите на Фокус.Много елементарно лъжеш,колега....
  • #25
    1 rate up comment 14 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Защо ми триете коментара?Май на някой не му отърва истината.Смешника дето уж е чел статията,дори не знае,че Фокус нямат дизелов модел 1.4 . В статията дори не го споменават,само 1.6 и 2.0 .Как те изхващах,че лъжеш,а!
  • #24
    7 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, Фокус няма, но има Фиеста.1.4 TDCi 68 к.с.Нали говорим за групата двигатели съвместно проектирани.
  • #23
    1 rate up comment 17 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Ти го прочети!С евтини лъжи до никъде няма да стигнеш.Ако беше малко по-грамотен,щеше да знаеш,че Фокус нямат дизелов модел 1.4 Ама как те изхващах в лъжа,а!!!!!Бил чел статията,хайде бе!
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Знам я много добре тая статия, ама я четеш като дявола евангелието. Няма такова обяснение от Форд.Единствено 1.6 версията е по-проблематична (беше). 2.0 и 1.4 са си перфектни.Вземи та провери - общодостъпна информация е. В началото 1.4 и 1.6 се произвеждаха само от PSA, после Форд си ги правят в Дагенхайм, заедно с 2.0 и пр.
  • #21
    2 rate up comment 8 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    В един от броевете на Аутобилд от тази пролет,имаше статия за форд Фокус,плюсове и минуси и най-големите критики бяха към дизеловите модификации.И интересниото е,че от форд били обяснили това с френския произход на тези двигатели,а именно,че сглобката е френска.За това препоръчаха само бензин или в краен случай техния 1.8 дизел,бил тегав и шумен,но много по-безпроблем пред френските 1.6 и 2.0.Така,че Форд само си признават къде им се правят двигателите,по-скоро се оправдават.
  • #20
    1 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    kakto i da go predstavyat , az pari za frenski bokluci ne davam .