IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател

Ford и групата PSA Peugeot Citroen започват работа върху нова серия дизелови двигатели, които да отговарят на бъдещите норми за опазване на околната среда „Евро-6".

Ford и PSA ще правят нов дизелов двигател
Общата инвестиция ще бъде 300 милиона евро, съобщава агенция Reuters. Новото семейство дизелови двигатели ще се монтират на леки и лекотоварни автомобили. Серийното им производство трябва да започне от 2013 година. 



Ford и PSA Peugeot Citroen си сътрудничат при създаването на дизелови двигатели от 1998 година. За това време са разработили няколко дизелови двигатели с обем от 1.4 до 2.2 литра. 

Сега тези двигатели се монтират на модели като Ford Focus, Ford Kuga, Ford Mondeo, Peugeot 207, Peugeot 308, Citroen C4, Citroen C5. 

Появиха се и информации, че към 2012 година PSA Peugeot Citroen ще представят и електрически версии на лекотоварните Peugeot Partner и Citroen Berlingo. При тази разработка французите ще получат технологична помощ от японската фирма Mitsubishi.
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 5 години )
    Най-важното е как ще се грижиш за колата си и колко време имаш желанието, както ти да слушаш нея, така тя да ти служи на теб. Всеки двигател има своите слаби места, но когато се поддържа, той няма причина да ги проявява. И HONDA имат дизелови двигатели ама ходете да си купите. Със сигурност компания, която е силна в бензинови агрегати трудно ще успява да е конглокент и при дизела - две пълни противоположности.
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 5 години )
    В общи линии, след толкова години трудов стаж и толкова интервенции по дизелови агрегати, никъде не успях да срещна отворен двигател след 400-500хил.км, при който степента на износване да е толкова ниска, че при замерване да е близка до фабричните му стойности и да няма нужда от корекция. И пак казвам, тук наблюденията са на база поддържан автомобил, а не взет НЕМСКИ автомобил взет ОТ НЯКОГО поддържан и да си мислим, че той ще е вечен и няма да се обслужва, но ще ни вози. (2)
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Някой ( преди 5 години )
    Имам желанието да вметна, че имам наблюдения над дизелови двигатели, горивна система, степен на износване на двигателя при различни дизелови агрегати на всяка една компания/марка производител - отваряни са дизелови двигатели за основен ремонт , било то BMW, Mercedes, Audi, но единствено френски дизелов двигател не е отварян за подобна интервенция, като държа да отбележа, че за нея се налага да си изключително немърлив към автомобила, който караш без значение каква марка е. (1)
  • #36
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Drano ( преди 6 години )
    По голяма боза да смесиш омрелите мотори на Пежо с Форд. Е те това е пълна фекалия. Бягайте на далеч от тези коли сега им бера ядовете
  • #35
    4 rate up comment 5 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Говориш пълни глупости!Това коопериране обезличи марките.Ето Форд,от ***,стана още по-голям ***.Кооперират се защото са слаби фирми и изнемогват.Големите остават сами и мачкат.
  • #34
    3 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    15 модела от 5 марки.
  • #33
    2 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Много си прав. Всъщност е елементарно за някой с мозък в главата:"Ако инвестираш 1 милиард в вдин продукт, в общия случай ще се получи по-добър резултат от в по 1/2 милиард." Печелят всички - производители и потребители.Това е бъдещето на автомобилите - технологии, платформи и двигатели в максимално големи серии, за да се вързват колосалните разходи за R&D.Който не е достатъчно голям или не се кооперира - загива. Затова и ФИАТ се напъват за Крайслер толкова, а VW на една платформа имат 15
  • #32
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    "Съединението прави силата",както са казали древните българи.Няма лошо нека се кооперират,за да се намалят разходите и да се изкара един добър продукт на конкурентна цена.От тези неща не само компаниите, а ние потребителите ще сме доволни.
  • #31
    5 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Това си е твое право. Аз съм доволен от марката. Не случайно повтарям и потретвам. Ти губиш от ограничеността си. Недей поне да сипеш злобни изказвания, че се излагаш.Та намери ли статиите за S-MAX и Mondeo?
  • #30
    4 rate up comment 5 rate down comment
    qwerty ( преди 15 години )
    Аз знам каква съм чел за Фокуса.Съветват да се избягват дизелите на Форд.Ти ако искаш вярвай,че слънцето изгрява от запад.Явно си се набълбукал с такъв кокашарник и се опитваш себе си да убедиш,че не си ***.За мен Форд олицетворява ментето и посредствеността в автомобилостроенето.Никога няма да погледна тази марка.