Разработен в немският център на корейската фирма в Рюселсхайм, където е разположен европейският управленски център на фирмата. Автомобилът е вторият модел от подобен вид, след появата на кросоувъра ix35. Негови отличителни черти са голямата трапецовидна радиаторна решетка и изтеглените назад фарове.
В Европа новият модел ще се предлага с бензинов двигател с обем 1.4 литра и дизелов агрегат със същия обем. Интересно е, че и двата двигателя имат една и съща мощност – 89 к.с.
Според представителите на Hyundai, средният комбиниран разход на гориво на дизеловият двигател е около 4.3 литра на 100 км, а вредните емисии от CO2 ще са 114 грама на километър. Според южнокорейската фирма, това е най-добрият показател сред всички конкуренти в този клас.
Hyundai ix20 ще се предлага също и с бензинов двигател с мощност 125 к.с. и работен обем 1.6 литра. Този двигател ще се комбинира изключително с автоматична скоростна кутия.
Според британското издание Autocar, автомобилът ще бъде доста добре оборудван още в базисната си версия. Система за контрол на стабилността, предни и странични въздушни възглавници, въздушни предпазни завеси, климатик, система stop&start, аудиосистема с входове за USB и Bluetooth.