IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Mazda решени на радикални промени

В скоро време Mazda е решена да покаже изцяло ново лице.

В Mazda решени на радикални промени
Това ще стане с пускането на съвсем нова многоцелева платформа, ново шаси и ново окачване. Очаква се и появата на изцяло ново поколение на автоматична трансмисия с 6 степени. Това ще бъде съпроводено с появата и на новите семейства дизелови и бензинови двигатели, наречени „Sky”. 

Целта е да се подсигури бъдеще на фирмата, която иска да запази независимостта си в трудните условия на съвременното автомобилостроене, като произвежда малко над 1 милион автомобили годишно. 



Напоследък в Европа бяха заснети „мулета” с каросерията на Mazda 6, които са оборудвани с всички споменати нови технологии. 

Според източник от фирмата, цитиран от изданието AutoCar, новият дизелов двигател Sky с обем 2.2 литра комбиниран с новата скоростна кутия, ще позволи на бъдещата „шестица” на Mazda да постигне вредни емисии от само 105 г/км, докато двулитровият бензинов „Sky” ще има вредни емисии от CO2 в рамките на до 130 г/км. Новият автомобил трябва да бъде на пазара през 2012 г. 

Сейта Канай, шефът на развойната дейност при Mazda казва, че новата платформа и новите двигатели ще подсигурят бъдещето на фирмата за десетилетие напред. Новите четирицилиндрови двигатели ще бъдат в основата на глобална стратегия на Mazda, предлагаща със своите модели едни и същи двигатели на всички пазари. 

Дизеловият агрегат ще бъде с относително много ниска степен на компресия, с променливо време за отваряне на всмукателните и изпускателните клапани. Той още сега отговаря на нормите за опазване на околната среда, които ще влязат в сила в Европа от 2013 година (Euro6). В същото време няма нужда от скъпите NOx филтри и има по-евтино производство в сравнение с днешните дизели, отговарящи на нормите Euro 5. 



Бензиновите двигатели са атмосферни, но имат степен на сгъстяване 14:1 и подобрен максимален въртящ момент при ниски обороти. 

Новата платформа е изработена от прости модулни секции от стомана и може да подсигури създаването на архитектурата за всеки тип автомобил. Тя може да бъде модифицирана за да поеме новото поколение на Mazda 3 както и това на CX-7. Като цяло е по-лека от днешната платформа на Mazda 6, а в същото време е с 30% по здрава и устойчива. 

Според плановете на Mazda новата платформа ще бъде използвана годишно за около 800 000 автомобила. В момента се работи упорито за да бъде модифицирана и за използване от малката Mazda2.  
0 от 500
  • #4
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Мазда са едни от най-качествените и надеждни автомобили в света.Винаги са в челната тройка на тестовете по качество.Дано да си останат там и да продължават все така.Хубаво е,че са и единствените,които въпреки недостатъците продължават да произвеждат и доразвиват Ванкеловия двигател.Това за качеството го говоря и от личен опит.Имах една 323Ф,търкалях е една камара време.Освен консумативи нищо не съм пипал и нищо не се е обадило.Говорил съм и с други собственици,които са на същото мнение.
  • #3
    12 rate up comment 2 rate down comment
    Traio ( преди 15 години )
    Mazda са номер 1! Дано се запазят, защото е трудно да предлагаш висококо качество на ниски цени.
  • #2
    5 rate up comment 4 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Hiroshima Plant Aki, Hiroshima, Japan Opened March, 1931Hofu Plant Hofu, Yamaguchi, Japan Opened September, 1982Miyoshi Plant Miyoshi, Hiroshima, Japan Opened May, 1974AutoAlliance International Flat Rock, Michigan, USA Opened September, 1987Ford Kansas City Assembly Plant Kansas City, Missouri, USATwin Cities Assembly Plant St. Paul, Minnesota, USAValencia Assembly Valencia, SpainKia Motors Sohari Plant Gwangmyeong, South KoreaAutoAlliance Thailand Rayong, ThailandSwaraj Mazda Punjab, IndiaBahman Industries Tehran, IranP.T. National Assembler Jakarta, IndonesiaVietnam Motors Hanoi, VietnamAssociated Motors Industries Selangor, MalaysiaFord Motor Company Philippines Laguna, PhilippinesCompa
  • #1
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Мазда все още се прави само в Япония, нали? Супер! На Хонда определени модели също. То почти нищо японско не остана и после ми хвалят японските автомобили. Дано си остане Маздичката японска, че лошо...