IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Mazda решени на радикални промени

В скоро време Mazda е решена да покаже изцяло ново лице.

В Mazda решени на радикални промени
Това ще стане с пускането на съвсем нова многоцелева платформа, ново шаси и ново окачване. Очаква се и появата на изцяло ново поколение на автоматична трансмисия с 6 степени. Това ще бъде съпроводено с появата и на новите семейства дизелови и бензинови двигатели, наречени „Sky”. 

Целта е да се подсигури бъдеще на фирмата, която иска да запази независимостта си в трудните условия на съвременното автомобилостроене, като произвежда малко над 1 милион автомобили годишно. 



Напоследък в Европа бяха заснети „мулета” с каросерията на Mazda 6, които са оборудвани с всички споменати нови технологии. 

Според източник от фирмата, цитиран от изданието AutoCar, новият дизелов двигател Sky с обем 2.2 литра комбиниран с новата скоростна кутия, ще позволи на бъдещата „шестица” на Mazda да постигне вредни емисии от само 105 г/км, докато двулитровият бензинов „Sky” ще има вредни емисии от CO2 в рамките на до 130 г/км. Новият автомобил трябва да бъде на пазара през 2012 г. 

Сейта Канай, шефът на развойната дейност при Mazda казва, че новата платформа и новите двигатели ще подсигурят бъдещето на фирмата за десетилетие напред. Новите четирицилиндрови двигатели ще бъдат в основата на глобална стратегия на Mazda, предлагаща със своите модели едни и същи двигатели на всички пазари. 

Дизеловият агрегат ще бъде с относително много ниска степен на компресия, с променливо време за отваряне на всмукателните и изпускателните клапани. Той още сега отговаря на нормите за опазване на околната среда, които ще влязат в сила в Европа от 2013 година (Euro6). В същото време няма нужда от скъпите NOx филтри и има по-евтино производство в сравнение с днешните дизели, отговарящи на нормите Euro 5. 



Бензиновите двигатели са атмосферни, но имат степен на сгъстяване 14:1 и подобрен максимален въртящ момент при ниски обороти. 

Новата платформа е изработена от прости модулни секции от стомана и може да подсигури създаването на архитектурата за всеки тип автомобил. Тя може да бъде модифицирана за да поеме новото поколение на Mazda 3 както и това на CX-7. Като цяло е по-лека от днешната платформа на Mazda 6, а в същото време е с 30% по здрава и устойчива. 

Според плановете на Mazda новата платформа ще бъде използвана годишно за около 800 000 автомобила. В момента се работи упорито за да бъде модифицирана и за използване от малката Mazda2.  
0 от 500
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нерви лабави...вървят с жълти зъбки обикновено!
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да, прав си. Беше преди време, я някой от ежедневниците. Имаше две таблици - коя е желаната от вас марка за закупуване и другата за качество. Интересното беше, че всички искат Лексус. Скоро пак в нета попаднах на втората класация и Порше пак беше на 1-во, Лексус на 2-ро и Хонда на 4-то. Но на 3-то място не помня коя фирма беше, възможно е да е била Ауди.Благодаря за препоръката, ама като минава време, човек не може да помни всички дивотити изчетени в нета :)
  • #32
    1 rate up comment 2 rate down comment
    747 ( преди 15 години )
    А ха,с 6-ца ли си или със 7-ца,я провери в кашончето с играчки???***!
  • #31
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Вярвам ти, че сигурно си виждал такава класация. Обаче ако не си готов да цитираш източника и естеството на класацията, по-добре не я споменавай, защото всеки може да те попита това, което и аз, и след като не можеш да отговориш да те обвинят в лъжа, или най-малкото да не ти хванат вяра. Аз лично не съм виждал порше на 1-во място в каквато и да е класация, освен по лакомия - като искаха да "глътнат" фолксовете... :)))
  • #30
    4 rate up comment 1 rate down comment
    d-r.Kurtev ( преди 15 години )
    Sega sam s 6-2008.Smeniat mi samo masla.Iskah 2011 da vzema RX-8,ama te ia spirat!Dano ileze skoro KODO-ama da sme zdravi!!!
  • #29
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами точно както съм ги изброил съм ги виждал в класация, да. Но не помня на кого и т.н. Все пак ще ми е трудно да измисля коя марка е на върха, при условие, че има много марки автомобили.
  • #28
    2 rate up comment 8 rate down comment
    ravina ( преди 15 години )
    Ако не ръждясваха толкова,може би нямаше да са им лоши колите.
  • #27
    2 rate up comment 9 rate down comment
    WRC ( преди 15 години )
    Това не е пърата новина за нови двигатели на Мазада,особено за дизели.А все още слагат френските *** от Пежо,покрай Форд.Мазда тъпчат на едно място поне от 5 години.Отдавна не са атрактивен производител,а съвсем посредствен.Не само по качество изпаднаха от върха,още повече по продажби.Какви технолигии,какви пет лева!Този *** дето го е написал е тотален лаик!
  • #26
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До тук,само на думи.Мазда 6 и мазда 3 са трагедия.
  • #25
    9 rate up comment 2 rate down comment
    reventon ( преди 15 години )
    i mazda po4vat da durpat qko s tehnologiite