IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Mazda решени на радикални промени

В скоро време Mazda е решена да покаже изцяло ново лице.

В Mazda решени на радикални промени
Това ще стане с пускането на съвсем нова многоцелева платформа, ново шаси и ново окачване. Очаква се и появата на изцяло ново поколение на автоматична трансмисия с 6 степени. Това ще бъде съпроводено с появата и на новите семейства дизелови и бензинови двигатели, наречени „Sky”. 

Целта е да се подсигури бъдеще на фирмата, която иска да запази независимостта си в трудните условия на съвременното автомобилостроене, като произвежда малко над 1 милион автомобили годишно. 



Напоследък в Европа бяха заснети „мулета” с каросерията на Mazda 6, които са оборудвани с всички споменати нови технологии. 

Според източник от фирмата, цитиран от изданието AutoCar, новият дизелов двигател Sky с обем 2.2 литра комбиниран с новата скоростна кутия, ще позволи на бъдещата „шестица” на Mazda да постигне вредни емисии от само 105 г/км, докато двулитровият бензинов „Sky” ще има вредни емисии от CO2 в рамките на до 130 г/км. Новият автомобил трябва да бъде на пазара през 2012 г. 

Сейта Канай, шефът на развойната дейност при Mazda казва, че новата платформа и новите двигатели ще подсигурят бъдещето на фирмата за десетилетие напред. Новите четирицилиндрови двигатели ще бъдат в основата на глобална стратегия на Mazda, предлагаща със своите модели едни и същи двигатели на всички пазари. 

Дизеловият агрегат ще бъде с относително много ниска степен на компресия, с променливо време за отваряне на всмукателните и изпускателните клапани. Той още сега отговаря на нормите за опазване на околната среда, които ще влязат в сила в Европа от 2013 година (Euro6). В същото време няма нужда от скъпите NOx филтри и има по-евтино производство в сравнение с днешните дизели, отговарящи на нормите Euro 5. 



Бензиновите двигатели са атмосферни, но имат степен на сгъстяване 14:1 и подобрен максимален въртящ момент при ниски обороти. 

Новата платформа е изработена от прости модулни секции от стомана и може да подсигури създаването на архитектурата за всеки тип автомобил. Тя може да бъде модифицирана за да поеме новото поколение на Mazda 3 както и това на CX-7. Като цяло е по-лека от днешната платформа на Mazda 6, а в същото време е с 30% по здрава и устойчива. 

Според плановете на Mazda новата платформа ще бъде използвана годишно за около 800 000 автомобила. В момента се работи упорито за да бъде модифицирана и за използване от малката Mazda2.  
0 от 500
  • #24
    1 rate up comment 5 rate down comment
    ха,ха,ха ( преди 15 години )
    Май ти излезе ***.Като те затапиха и ти стана хубаво.По-добре вземи на заем 2 лева от познатите ти тираджии и се просвети.Да те таковам в гея олигавен!
  • #23
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    Не, абсолютно сериозно питах. В някоя класация ли и ако да - коя и за какво? Просто ми е интересно...
  • #22
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Шегуваш се, нали? :)
  • #21
    12 rate up comment 2 rate down comment
    adn ( преди 15 години )
    Mazda е страхотна кола-красива,ЗДРАВА....и японска,какво повече да говорим!
  • #20
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ей *** недоклатено,днес май не ти е излязъл късмета и нещо нервен ми се виждаш.Ти нямаш ли 5 лв да отидеш в махлата да ти начешат хемороидите че си дошъл тука да ни занимаваш с половите си незгоди.Тези списания от тираджиите на околвръстното ли ги получаваш че си толкова на ТИ с матряла?Хайде вземай майка си и сестра си и заминавай да се плякате!Иначе по темата съм съгласен с повечето че мазда правят много здрави и надеждни автомобили.Тестовете в последните години по целия свят го доказват.
  • #19
    8 rate up comment 1 rate down comment
    ravn ( преди 15 години )
    Audi са 3-ти но забравяш, че са заедно с Mazda и Toyota на това място с еднаква оценка :) И точно до 7-мо място в тази класация на Auto bild е окупирана от 5 японски, 1 корейска и 1 немска марка! Изводите сам си прави :)
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Obrut ( преди 15 години )
    В какво точно били първи порше, че не схванах...?
  • #17
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Triao ( преди 15 години )
    Да го духаш,левак!Купи си Аутобилд,не ми чети стари класации на J.D.Power.Повтарям за 2010,класация за качество на Аутобилд бр.31/2010: номер едно-Hyundai , номер две-Honda , номер три-Audi
  • #16
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Хюндай са на 3-то място, а Хонда на 4-то. Реда е правилен, ама изтърва други 2 марки:1.Порше - там са и ще си останат там!2.Лексус - не харесвам нищо, което има общо с Тойота, но щом хората казват, че е номер 2, значи е номер 2.следват и твоите изброените:3.Хюндай - дърпат здраво нагоре, дано не се издънят като Тойота...4.Хонда - от 7-8 години следя на кое място са Хонда и май не са мърдали оттам. Това е марката! Не всеки има пари за Порше и Лексус, нали? :)
  • #15
    4 rate up comment 11 rate down comment
    Triao ( преди 15 години )
    Ти или нямаш 2 кинта за Аутобилд,или живееш в дън провинцията и не си чувал,че има такова списание.Не знам дали лансират германските фирми,но за 2010 първи са Hyundai и след тях Honda.Изивинявай,... селянче!Ходи си при овцете и не си губи времето да гледаш неща,за което нямаш пари.Бегай,бегай,избяга стадото!