IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

В Mazda решени на радикални промени

В скоро време Mazda е решена да покаже изцяло ново лице.

В Mazda решени на радикални промени
Това ще стане с пускането на съвсем нова многоцелева платформа, ново шаси и ново окачване. Очаква се и появата на изцяло ново поколение на автоматична трансмисия с 6 степени. Това ще бъде съпроводено с появата и на новите семейства дизелови и бензинови двигатели, наречени „Sky”. 

Целта е да се подсигури бъдеще на фирмата, която иска да запази независимостта си в трудните условия на съвременното автомобилостроене, като произвежда малко над 1 милион автомобили годишно. 



Напоследък в Европа бяха заснети „мулета” с каросерията на Mazda 6, които са оборудвани с всички споменати нови технологии. 

Според източник от фирмата, цитиран от изданието AutoCar, новият дизелов двигател Sky с обем 2.2 литра комбиниран с новата скоростна кутия, ще позволи на бъдещата „шестица” на Mazda да постигне вредни емисии от само 105 г/км, докато двулитровият бензинов „Sky” ще има вредни емисии от CO2 в рамките на до 130 г/км. Новият автомобил трябва да бъде на пазара през 2012 г. 

Сейта Канай, шефът на развойната дейност при Mazda казва, че новата платформа и новите двигатели ще подсигурят бъдещето на фирмата за десетилетие напред. Новите четирицилиндрови двигатели ще бъдат в основата на глобална стратегия на Mazda, предлагаща със своите модели едни и същи двигатели на всички пазари. 

Дизеловият агрегат ще бъде с относително много ниска степен на компресия, с променливо време за отваряне на всмукателните и изпускателните клапани. Той още сега отговаря на нормите за опазване на околната среда, които ще влязат в сила в Европа от 2013 година (Euro6). В същото време няма нужда от скъпите NOx филтри и има по-евтино производство в сравнение с днешните дизели, отговарящи на нормите Euro 5. 



Бензиновите двигатели са атмосферни, но имат степен на сгъстяване 14:1 и подобрен максимален въртящ момент при ниски обороти. 

Новата платформа е изработена от прости модулни секции от стомана и може да подсигури създаването на архитектурата за всеки тип автомобил. Тя може да бъде модифицирана за да поеме новото поколение на Mazda 3 както и това на CX-7. Като цяло е по-лека от днешната платформа на Mazda 6, а в същото време е с 30% по здрава и устойчива. 

Според плановете на Mazda новата платформа ще бъде използвана годишно за около 800 000 автомобила. В момента се работи упорито за да бъде модифицирана и за използване от малката Mazda2.  
0 от 500
  • #14
    4 rate up comment 3 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Готино сравнение, кефиш ме :) Не, че изчерпва темата, разбира се, но яко.На моменти си мисля, че единственото, от което тъдява се интересуваме е надеждността, коят бъркаме с качество, здравина и др. Всъщност всеки автомобил е много повече от мястото си в класацията по надеждност (класации пък много, ама реални николко).
  • #13
    17 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Германците винаги са искали вагинските кошници да са Но1, ама няма как да стане, освен ако в Япония не затворят заводите :) А тази литература-карикатура Аутобилд, дето смята, че 1.9 ТДИ на Ауди е топ-мотор, няма смисъл да я коментирате.
  • #12
    3 rate up comment 19 rate down comment
    Triao ( преди 15 години )
    На село не получавате ли Аутобилд?Я прочети брой 31 от явгуст 2010 и тогава ми обясняай дали няма класация за качество,*** ***!А маздите ръждясват като консервени кутии,страшен *** са!
  • #11
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Я да хвърлим едно око на 100 хил. тест на Ауто Билд:http://img.photobucket.com/albums/v145/IvanM/IMG_0565.jpgВ това пристрастното списание щом слагат Маздите на тези места смятай.Ама то трябва да имаш очи да видиш, а не да си мислиш,че щом всички в кръчмата разправят,че от Голфу по-убаво нема значи наистина е така.
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Нещо пак си се пообъркал или си чел някоя измислена класация. Разбрах го, защото няма как да има класация за 2010-та преди да е свършила годината. А може да имаш кристална топка и да виждаш с нея в бъдещето. :)
  • #9
    15 rate up comment 0 rate down comment
    АВГ ( преди 15 години )
    Все повече Мазда започва да ми харесва
  • #8
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Triao ( преди 15 години )
    Първо,Мазда не са номер едно,дори за 2010 не са в тройката(Hyundai,Honda,Audi).Второ,поне от 3-4 години чета новини как Мазда щели да покажат ново лице.Проблемът е,че до момента всичко си остава празна приказка.Дори се влошават.
  • #7
    4 rate up comment 5 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Има много гледни точки или ако трябва да съм по точен гледните точки са толкова колкото и броя на жителите на тази земя.Ако само за момент си представите че си купувате с последните пари обувки преди аванс,просто защото ващите са скъсани и искате да си купите най здравите обувки за да не си купувате поне година нови.Или си купувате поредня чифт Пачоти или Прада просто защото ви харесват,знаейки че ако ги носите всеки ден ще се скъсат доста бързо.Кой живот е по добър се питам аз?
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Имам познат с мазда6,смениха му гаранционно целия двигател защото се форсирал сам на едно място без да може да се угаси докато не блокирал,егати качеството,не че няма БМВ'та с гръмнали мотори, просто всеки производител има проблеми по време на експлотация.....
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Пича ( преди 15 години )
    Всички Мазди за Европа се правят единствено и само в Япония.Само Мазда2 е сглобяваха в Испания,но не съм 100% сигурен.