IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен

След дълго чакане, Audi най-после официално повдигна завесата пред изцяло новия модел A7 Sportback.

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен
На специална вечер в музея „Pinakothek der Moderne" в Мюнхен, снощи фирмата от Инголщад показа най-новото си творение. 



Всъщност формулата е добре позната. Елегантен, издължен модел с пет врати и четири места, който да се конкурира с Mercedes-Benz CLS и BMW 5-Series Gran Turismo. Както се изразяват хората от маркетинга на Audi, „новият модел е обединил най-доброто от три сегмента – спортната елегантност на купе, комфортът на седан и практичността на комби”. 



Всъщност A7 Sportback в техническо отношение показва как ще изглежда новото поколение на A6. Външният дизайн на автомобила е останал почти непроменен в сравнение с концепцията показана през миналата година. Фаровете и задните светлини са по-големи от тези на концепцията, външните огледала са с различна форма, интериорът е станал по конвенционален. 



Автомобилът е получил заден спойлер с променлива форма, подобен на този който познаваме от Porsche Panamera. Купето с пет врати разположено в моделния ред на Audi между A6 и A8, има дължина 4970 мм и широчина 1910 мм Височината му е само 1420 мм. 



Елегантното купе предлага изненадващо обемен багажник – 535 литра, който може да се разшири до 1390 литра след сгъването на двете отделни седалки отзад. 

Както вече казахме, A7 Sportback използва архитектурата на новото поколение на A6, което ще се появи във версия седан и комби (Avant) през 2011. Първоначално Audi ще пусне на пазара A7 Sportback с два бензинови и два турбодизелови двигатели. 



Всички те ще бъдат със системата за директно впръскване на горивото, система за регенерация на използваната от спирачките енергия и stop & start технология. 



Бензиновите двигатели са 2.8 FSI и 3.0 TFSI. И двата се комбинират с трансмисията с два съединителя S-Tronic и системата 4х4 (quattro). По-слабият двигател е атмосферен и предлага мощност от 204 к.с. и максимален въртящ момент от 280 Nm. С него A7 ускорява от 0 до 100 km/h за 8.3 секунди и има максимална скорост 235 км/час. Средният разход на бензин при него е 8.0 литра на 100 км. и има вредни емисии от CO2 187 г/км. 



По-силният бензинов двигател V6 е с компресор и предлага максимална мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm. При него ускорението от място до 100 км/час е за 5.6 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Средният разход на гориво при комбиниран цикъл на управление е 8.2 литра на 100 км. и има вредни емисии СО2 от 190 г/км. 



При дизеловите двигатели Audi предлага две версии на трилитровия V6 TDI. По-силната предлага 245 к.с. мощност и 500Nm максимален въртящ момент, наличен между 1 400 и 3 250 об/мин. Както и бензиновите версии, силният дизел се комбинира със S tronic и quattro. Ускорението при него е за 6.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена до 250 км/час. Средният комбиниран разход е 6.0 литра на 100 км, а вредните емисии СО2 да 158 г/км. 



По-слабият 3.0 TDI има мощност 204 к.с. и ще се предлага само с предно предаване и автоматична трансмисия multitronic. С този двигател A7 Sportback ускорява за 8.1 секунди и има максимална скорост от 234 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 5.3 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 139 г/км. На по-късен етап ще се появят и „горещи” версии S7 и RS7. 



В Европа новият A7 Sportback ще се продава от есента, като цените в Германия ще започват от 51 600 евро.
0 от 500
  • #45
    6 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Прав, си няма много общо между Ауди и другите две премиум немски марки. Ауди поне е собственост на ФВ, а Мерц и БМВ са сами, няма кой да им даде платформа на Голф за да пуснат скъп автомобил на същата база. Затова и скоро говореха как Лексус губи позиции в САЩ и коментираха възхода на Мерц и БМВ, а за Ауди не стана и дума. Предното предаване може да е перфектно за Голфа ти, но А8 с предно предаване е смешка.
  • #44
    6 rate up comment 3 rate down comment
    SuzukiBaruti ( преди 15 години )
    Ако на някой още не му е станало ясно,ФЕНЪТ НА АУДИ ТУК Е САМО ЕДИН И Е ПОЗНАТИЯ ВИ КАЗАНЛЪШКИ БЕТЕР-***,ДЕТО НЯМА КНИЖКА!ПОМИЯРЧЕТО СИ УМИРА ДА МЕЧТАЕ ЗА АУДИ И ТОЛКОВА Е ИЗКУФЯЛ,ЧЕ СЕ ВЖИВЯВА В РОЛАТА НА СОБСТВЕНИК!ВСИЧКО КОЕТО ПИШЕ Е ПЛОД НА БОЛНАТА МУ ФАНТАЗИЯ.НЯМА ТАКЪВ ***,МЕГА ***!
  • #43
    1 rate up comment 2 rate down comment
    нов ( преди 15 години )
    Винаги се намира някой на стратегическа позиция в компанията, който поглежда хубава концепция, примлясква и казва "да-а-а я да видим сега как да я направим скучна"
  • #42
    1 rate up comment 1 rate down comment
    SuzukiBaruti ( преди 15 години )
    Е,как не познаваш ли ***-помояр от казанлъшко?Определя срещи в големите градове,без да е стъпвал в тях и досега е "бил" с всички модели на Ауди,праща "негови хора" с Х6-*** по София,няма такъв кавал!Последно беше чакал пред входа на Ал.Невски в София с А3-ка и щеше да прави клип.Още чакаме клипа.А как го *** от Бургас,ле ле!Познай дали си е показал носа от коптора в казанлъшко.*** и ново ауди-от костенурка вълна!
  • #41
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Di4i ( преди 15 години )
    otpred A6-otstrani 5 seriq GT (1kum1) otzad i kato cqlo A5 sportback...... VAG ***
  • #40
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Да бе прави сте колата за нишо нестава пълен *** чудя се кой ще я купува. Глей тя е като А3-ка същата ***,вътре смърт брат ми китайски интериор *** от всякъде. От вън кво да говоря толкова лъскава са я направили, че чак очите ме заболяха *** от всякъде. Абе пари да ми дават няма да я взема ! Бегайте с тая бънгия по добре да си карам изтърбушеното, селско БМВ-е от 94 годиниа със задно и да се мисля за racer. Да глеадм лошо от колата все едно съм собственик на чисто ново А7 :)
  • #39
    3 rate up comment 3 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    също така дизайна на корите на вратите е като автомобил от нисък клас,това се отнася за повечето нови Аудита,а за това 100 процента....
  • #38
    1 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 15 години )
    Приликата за която съм писал е по-скоро субективна,не става дума за това,дали си приличат в дизайна или моторизацията или задвижване,съжалявам че не си ме разбрал.
  • #37
    6 rate up comment 4 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    задницата е с форма като след катастрофа с удар отзад,егати хората всички Аудита отзад са много грозни след 2008 година,за колата задницата е като за жената *** подяволите,как да харесам една жена като *** и виси до земята....
  • #36
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Superficial ( преди 15 години )
    Уффф, външно е заемка от всичко по малко-отпред e a5 с фарове на а8, отстрани - a5 sportback с арка на задния калник от Aston Rapide, багажник от Panamera и тъжно изглеждаща задница.Само интериора показва склонност към оригиналност. Очаквах повече,нямат склонност да експериментират. Sorry, boring ! :(