IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен

След дълго чакане, Audi най-после официално повдигна завесата пред изцяло новия модел A7 Sportback.

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен
На специална вечер в музея „Pinakothek der Moderne" в Мюнхен, снощи фирмата от Инголщад показа най-новото си творение. 



Всъщност формулата е добре позната. Елегантен, издължен модел с пет врати и четири места, който да се конкурира с Mercedes-Benz CLS и BMW 5-Series Gran Turismo. Както се изразяват хората от маркетинга на Audi, „новият модел е обединил най-доброто от три сегмента – спортната елегантност на купе, комфортът на седан и практичността на комби”. 



Всъщност A7 Sportback в техническо отношение показва как ще изглежда новото поколение на A6. Външният дизайн на автомобила е останал почти непроменен в сравнение с концепцията показана през миналата година. Фаровете и задните светлини са по-големи от тези на концепцията, външните огледала са с различна форма, интериорът е станал по конвенционален. 



Автомобилът е получил заден спойлер с променлива форма, подобен на този който познаваме от Porsche Panamera. Купето с пет врати разположено в моделния ред на Audi между A6 и A8, има дължина 4970 мм и широчина 1910 мм Височината му е само 1420 мм. 



Елегантното купе предлага изненадващо обемен багажник – 535 литра, който може да се разшири до 1390 литра след сгъването на двете отделни седалки отзад. 

Както вече казахме, A7 Sportback използва архитектурата на новото поколение на A6, което ще се появи във версия седан и комби (Avant) през 2011. Първоначално Audi ще пусне на пазара A7 Sportback с два бензинови и два турбодизелови двигатели. 



Всички те ще бъдат със системата за директно впръскване на горивото, система за регенерация на използваната от спирачките енергия и stop & start технология. 



Бензиновите двигатели са 2.8 FSI и 3.0 TFSI. И двата се комбинират с трансмисията с два съединителя S-Tronic и системата 4х4 (quattro). По-слабият двигател е атмосферен и предлага мощност от 204 к.с. и максимален въртящ момент от 280 Nm. С него A7 ускорява от 0 до 100 km/h за 8.3 секунди и има максимална скорост 235 км/час. Средният разход на бензин при него е 8.0 литра на 100 км. и има вредни емисии от CO2 187 г/км. 



По-силният бензинов двигател V6 е с компресор и предлага максимална мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm. При него ускорението от място до 100 км/час е за 5.6 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Средният разход на гориво при комбиниран цикъл на управление е 8.2 литра на 100 км. и има вредни емисии СО2 от 190 г/км. 



При дизеловите двигатели Audi предлага две версии на трилитровия V6 TDI. По-силната предлага 245 к.с. мощност и 500Nm максимален въртящ момент, наличен между 1 400 и 3 250 об/мин. Както и бензиновите версии, силният дизел се комбинира със S tronic и quattro. Ускорението при него е за 6.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена до 250 км/час. Средният комбиниран разход е 6.0 литра на 100 км, а вредните емисии СО2 да 158 г/км. 



По-слабият 3.0 TDI има мощност 204 к.с. и ще се предлага само с предно предаване и автоматична трансмисия multitronic. С този двигател A7 Sportback ускорява за 8.1 секунди и има максимална скорост от 234 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 5.3 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 139 г/км. На по-късен етап ще се появят и „горещи” версии S7 и RS7. 



В Европа новият A7 Sportback ще се продава от есента, като цените в Германия ще започват от 51 600 евро.
0 от 500
  • #35
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    samiq dizain na kolata govori za AGRESIQMOSHTSTIL
  • #34
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    koe e obshtoto m/u audito i drugite 2 marki osven che sa nemski?????ot kam dizain audi e kade kade nito skuchni kato bmw nito pak dosadni kato mercili s W-motorite si li??ili s prednoto predavane ili 4x4ama nishto obshto nqma m/u audi i ostanalite 2 kompaniipo koe moje bi si prelichat a ?imash ti haber kakvo govorish
  • #33
    18 rate up comment 3 rate down comment
    йок ( преди 15 години )
    Аз съм фен на Ауди и по презумпция ме кефят всичките им модели,иначе едва ли щях да съм им фен.Кефят ме много модели на БМВ и Мерцедес,мисля че има мого общо м/у трире марки,най-вече стремежа да са номер 1,което е повече от уважително.Това А7 не би могло да се казва Ауди,ако не приличаше на другите модели,това е марка с традиции и всякакви кардинални промени в дизайна,нямаше да се приемат с охота.Ако един ден имам тази кола ще бъда много щастлив.Ако обичате стига сте се дърлили под тези статии
  • #32
    5 rate up comment 0 rate down comment
    crus ( преди 15 години )
    не смятам да влизам в глупави дискусии кои кои е и за какво се бори..за твое сведение ще ти кажа че карам роувър... а за ефтината ти провокация ..без коментар ...остани си там в твоя свят ..;0))))братле...шизофрениите ти не ме вълнуват ...има лек за теб ...нарича се електрошок...хайде майната ти ;0)))
  • #31
    7 rate up comment 0 rate down comment
    пламен ( преди 15 години )
    колега дай ся по-леко с нападките нямам нищо общо с т`ва момче, което визираш. нито съм те плюл нито нищо.явно сме повече от двама дето пишем без главни букви и трите точки се наричат многоточие(за уточнение) нито съм фен на ауди нито на БМВ нито на мерцедес, да не кажа, че съм далеч от европейските марки(независимо,че карам европеиски макар и доста ста стар автомобил) живеем в демокрация всеки е свободен да пише каквото иска без нападки към съседния.ПОЗДРАВИ И СЪС ЗДРАВЕ!!!
  • #30
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    фенчетата на бмв много ги е яд на ауди и вяка тема става мазало....детски истории
  • #29
    2 rate up comment 7 rate down comment
    . ( преди 15 години )
    Миризма като не искаш да ти викат , спри да пишеш простотии от няколко имена, още повече когато караш най-евтиния модел на Хюндай е меко казано смешно да пишеш под 10 имена простотии за този автомобил който е поне 100 класи и нива над това което караш. И миризма като пишеш от името "Пламен" и "crus",не си мисли че заблуждаваш някой че сте двама. Първо едва ли има 2-***, които да пишат без главни букви и да завършат с три точки коментара си и то в рамките на 4мин. Май шизофренията е при теб ха ха
  • #28
    3 rate up comment 0 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Tuka ima 1 kele6 deto pi6e 1 i su6to,eto w4era w druga statiq pak su6toto be6e napisal,dori ne si e naprawil truda da smenq izre4eniq,dumi i t.n.Samo imeto si smenq,deba i pergi6a smotan!
  • #27
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Фен ( преди 15 години )
    Само едно не ми харесва - диодната лента на фаровете. Не знам що им щукна да я правят в тази форма, но сякаш се е рамекнала и разтекла във фара, което не ми се връзва с иначе стегнатия и строг дизайн на автомобила. Иначе задницата е убиец - падаща линия, сравнително къс надвес, които подчертават спортния характер.
  • #26
    8 rate up comment 6 rate down comment
    пламен ( преди 15 години )
    лично според мен, нищо ново под слънцето.то като им погледнеш моделния ред на Аudi от А1 до А8 са еднакви на външен вид само на размери са различни. интериора кажи речи същата работа. на тази ми харесва таблото интересно са го направили с количеството гориво и темепературата, ама просто сички са ми еднакви. малко като при BMW 5 и 7 серия. ама мое мнение да им е честита новата и кола и да се продава като хората не, че аз ще си позволя ама все пак...