IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен

След дълго чакане, Audi най-после официално повдигна завесата пред изцяло новия модел A7 Sportback.

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен
На специална вечер в музея „Pinakothek der Moderne" в Мюнхен, снощи фирмата от Инголщад показа най-новото си творение. 



Всъщност формулата е добре позната. Елегантен, издължен модел с пет врати и четири места, който да се конкурира с Mercedes-Benz CLS и BMW 5-Series Gran Turismo. Както се изразяват хората от маркетинга на Audi, „новият модел е обединил най-доброто от три сегмента – спортната елегантност на купе, комфортът на седан и практичността на комби”. 



Всъщност A7 Sportback в техническо отношение показва как ще изглежда новото поколение на A6. Външният дизайн на автомобила е останал почти непроменен в сравнение с концепцията показана през миналата година. Фаровете и задните светлини са по-големи от тези на концепцията, външните огледала са с различна форма, интериорът е станал по конвенционален. 



Автомобилът е получил заден спойлер с променлива форма, подобен на този който познаваме от Porsche Panamera. Купето с пет врати разположено в моделния ред на Audi между A6 и A8, има дължина 4970 мм и широчина 1910 мм Височината му е само 1420 мм. 



Елегантното купе предлага изненадващо обемен багажник – 535 литра, който може да се разшири до 1390 литра след сгъването на двете отделни седалки отзад. 

Както вече казахме, A7 Sportback използва архитектурата на новото поколение на A6, което ще се появи във версия седан и комби (Avant) през 2011. Първоначално Audi ще пусне на пазара A7 Sportback с два бензинови и два турбодизелови двигатели. 



Всички те ще бъдат със системата за директно впръскване на горивото, система за регенерация на използваната от спирачките енергия и stop & start технология. 



Бензиновите двигатели са 2.8 FSI и 3.0 TFSI. И двата се комбинират с трансмисията с два съединителя S-Tronic и системата 4х4 (quattro). По-слабият двигател е атмосферен и предлага мощност от 204 к.с. и максимален въртящ момент от 280 Nm. С него A7 ускорява от 0 до 100 km/h за 8.3 секунди и има максимална скорост 235 км/час. Средният разход на бензин при него е 8.0 литра на 100 км. и има вредни емисии от CO2 187 г/км. 



По-силният бензинов двигател V6 е с компресор и предлага максимална мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm. При него ускорението от място до 100 км/час е за 5.6 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Средният разход на гориво при комбиниран цикъл на управление е 8.2 литра на 100 км. и има вредни емисии СО2 от 190 г/км. 



При дизеловите двигатели Audi предлага две версии на трилитровия V6 TDI. По-силната предлага 245 к.с. мощност и 500Nm максимален въртящ момент, наличен между 1 400 и 3 250 об/мин. Както и бензиновите версии, силният дизел се комбинира със S tronic и quattro. Ускорението при него е за 6.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена до 250 км/час. Средният комбиниран разход е 6.0 литра на 100 км, а вредните емисии СО2 да 158 г/км. 



По-слабият 3.0 TDI има мощност 204 к.с. и ще се предлага само с предно предаване и автоматична трансмисия multitronic. С този двигател A7 Sportback ускорява за 8.1 секунди и има максимална скорост от 234 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 5.3 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 139 г/км. На по-късен етап ще се появят и „горещи” версии S7 и RS7. 



В Европа новият A7 Sportback ще се продава от есента, като цените в Германия ще започват от 51 600 евро.
0 от 500
  • #15
    11 rate up comment 13 rate down comment
    ATF ( преди 15 години )
    Не, човече! Просто някои марки като Ауди са в безпътица, защото големият им брат няма да им позволи да експериментират. Пък и те винаги са се мерили и са подражавали на по-големите - Мерц и БМВ. Затова и не се развиват, дизайнът им е замръзнал. И МЕРЦ и БМВ имат смели решения, а тия само сменят задните колонки и стъкло и презентират нов модел. Същото стана и с е-трон. Накрая сложиха ел.моторите в R8. Така е във ФВ - един и същи дизайн години наред. Мен ме дразни това - нямат смелост, нямат идеи!
  • #14
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Ти си луд бе пич. Това като го видиш на улицата и ако седнеш в него според мен ще си промениш мнението. Толкова крайно да се изказваш към тази красива кола според мен си е от завист и злоба, че такава кола няма да мижеш да си позволиш. Гроздето е кисело :)
  • #13
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Шарена и гиздава като *** катун с голям китайски отенък. Видяхте ли представянето не излезе нищо ново от към дизайн и технически решения. Един от журналистите каза ..наистина имах по-големи очаквания за тази кола но ъъъъ все пак са се справиликато визия за този сегмент... По-голям смях не бях чувал , но това все пак това е Джон Емилсон не безизвестен американски авто-журналист. Казах от самото начало на коментарите че китайското в тази кола просто блести от всякаде сега и журналиста го каза
  • #12
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като излезе "новото" А8 бях шокиран от липсата на промяна в дизайна. Все пак 3то поколение вече се върти една и съща дизайнерска тема. Очаквам А7 да е по-агресивна и не толкова консервативна алтернатива на А7. Нещо като CLS на Мерц. Обаче честно казано пак си е същата картинка. Харесва ми , че е практичен автомобил обаче. Все пак мошеха да вкарат още малко агресия.
  • #11
    12 rate up comment 6 rate down comment
    mrydni ( преди 15 години )
    Красота !!!
  • #10
    12 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    етол инк с повече снимки. http://***.autoevolution.com/news-g-image/2011-audi-a7-sportback-official-details-and-photos/29223.html#image
  • #9
    14 rate up comment 6 rate down comment
    Еххх мечтиииии ( преди 15 години )
    Кола мечта!
  • #8
    12 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    на мен задницата ми харесва. обичам големи задни светлини. и е приятна изненада че са сложили високотехнологичния спойлер от панамера. на снимките мястото на задните седалки изглежда уникално голямо. както се каза до тук добре ауди. сега чакаме истинските мотори :-).
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризма казах ти, хич не ги гледай Аудитата. Когато нямаш кола и цял ден да блееш като ***, пак никой не го интересува кво ти се върти в селската глава, не е нужно, като си се насрал от яд и завист пред този невероятен автомобил, да си въртиш калния *** във всички посоки, за да видят всички, колко много си се наакал от завист.
  • #6
    19 rate up comment 2 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Можеше задницата да е по-добре, но пък колко е функционална... лимузина, спортна, хечбек... чудо е! Невероятен автомобил! Вземаш го с 4х4 и 245 коня и ЗАБРАВЯШ!!!