IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен

След дълго чакане, Audi най-после официално повдигна завесата пред изцяло новия модел A7 Sportback.

Audi официално представи A7 Sportback в Мюнхен
На специална вечер в музея „Pinakothek der Moderne" в Мюнхен, снощи фирмата от Инголщад показа най-новото си творение. 



Всъщност формулата е добре позната. Елегантен, издължен модел с пет врати и четири места, който да се конкурира с Mercedes-Benz CLS и BMW 5-Series Gran Turismo. Както се изразяват хората от маркетинга на Audi, „новият модел е обединил най-доброто от три сегмента – спортната елегантност на купе, комфортът на седан и практичността на комби”. 



Всъщност A7 Sportback в техническо отношение показва как ще изглежда новото поколение на A6. Външният дизайн на автомобила е останал почти непроменен в сравнение с концепцията показана през миналата година. Фаровете и задните светлини са по-големи от тези на концепцията, външните огледала са с различна форма, интериорът е станал по конвенционален. 



Автомобилът е получил заден спойлер с променлива форма, подобен на този който познаваме от Porsche Panamera. Купето с пет врати разположено в моделния ред на Audi между A6 и A8, има дължина 4970 мм и широчина 1910 мм Височината му е само 1420 мм. 



Елегантното купе предлага изненадващо обемен багажник – 535 литра, който може да се разшири до 1390 литра след сгъването на двете отделни седалки отзад. 

Както вече казахме, A7 Sportback използва архитектурата на новото поколение на A6, което ще се появи във версия седан и комби (Avant) през 2011. Първоначално Audi ще пусне на пазара A7 Sportback с два бензинови и два турбодизелови двигатели. 



Всички те ще бъдат със системата за директно впръскване на горивото, система за регенерация на използваната от спирачките енергия и stop & start технология. 



Бензиновите двигатели са 2.8 FSI и 3.0 TFSI. И двата се комбинират с трансмисията с два съединителя S-Tronic и системата 4х4 (quattro). По-слабият двигател е атмосферен и предлага мощност от 204 к.с. и максимален въртящ момент от 280 Nm. С него A7 ускорява от 0 до 100 km/h за 8.3 секунди и има максимална скорост 235 км/час. Средният разход на бензин при него е 8.0 литра на 100 км. и има вредни емисии от CO2 187 г/км. 



По-силният бензинов двигател V6 е с компресор и предлага максимална мощност от 300 к.с. и максимален въртящ момент от 440 Nm. При него ускорението от място до 100 км/час е за 5.6 секунди, а максималната му скорост е ограничена електронно до 250 км/час. Средният разход на гориво при комбиниран цикъл на управление е 8.2 литра на 100 км. и има вредни емисии СО2 от 190 г/км. 



При дизеловите двигатели Audi предлага две версии на трилитровия V6 TDI. По-силната предлага 245 к.с. мощност и 500Nm максимален въртящ момент, наличен между 1 400 и 3 250 об/мин. Както и бензиновите версии, силният дизел се комбинира със S tronic и quattro. Ускорението при него е за 6.5 секунди, а максималната му скорост е ограничена до 250 км/час. Средният комбиниран разход е 6.0 литра на 100 км, а вредните емисии СО2 да 158 г/км. 



По-слабият 3.0 TDI има мощност 204 к.с. и ще се предлага само с предно предаване и автоматична трансмисия multitronic. С този двигател A7 Sportback ускорява за 8.1 секунди и има максимална скорост от 234 км/час. Средният комбиниран разход на гориво е 5.3 литра на 100 км, а вредните емисии от СО2 са 139 г/км. На по-късен етап ще се появят и „горещи” версии S7 и RS7. 



В Европа новият A7 Sportback ще се продава от есента, като цените в Германия ще започват от 51 600 евро.
0 от 500
  • #75
    3 rate up comment 2 rate down comment
    AudiA4 ( преди 15 години )
    Нали като не е любимата марка трябва да се плюе, иначе няма да сме интересни
  • #74
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    Кирчо кирлив - кога бмф-то направят такава кола да пишат на арменския поп - ти също! А интериора на Ауди-то ще си го учат дъъълго за домашно, преди им светне, че брадвата не е дизайнерски инструмент, а ролбарите не трябва да заемат вътрешното пространство!
  • #73
    3 rate up comment 2 rate down comment
    AudiA4 ( преди 15 години )
    ХАХАХХАХАХАХАХА,нормално е да е сащата като А7 , нали е А7 ***
  • #72
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Смехурко ( преди 15 години )
    Оо ...*** тва ти ли си - известната обратна питанка!!? Не можеш се устиска, да не изкъкаш поредната си дивотия, нали?
  • #71
    3 rate up comment 2 rate down comment
    AudiA4 ( преди 15 години )
    Ако тази кола е ***,незнам твойта каква помия е
  • #70
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Kiril/BMW ( преди 15 години )
    Xaxa i mi plyexa BMW kolko sa grozni kato dizain ..... e pone nqma edin model na BMW koito da si prili4a s predi6en ili dryg model na bavarcite!Vijte jalkite AUDI edni i sa6ti xaxa
  • #69
    4 rate up comment 4 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    O tva Audi A7 Pedalback li e
  • #68
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Бай Григор ( преди 15 години )
    Стига с това Мяуди бре толкова реклама за това ***. Редактора като му е толкова любимо да опита да кандидатства за работа в АутоБилд там им трябват такива гъзолизници. Вие се посрахте вече с този *** бре , направо си губите редовни читатели с постоянните и повтарящи се статии за този *** с 4 -ри нули.
  • #67
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    В шоурум на Ауди един от посетителите попитал продовач консултанта...Как да разбера кое е новото А7 между всички Аудита...продавача му отговорил Господине те са номерирани А1 А2 А3...така докато стигнеш до търсеното от вас , по друг начин не става. Хахаха *** и умрелите *** само ги мащабират и хоп новото ***
  • #66
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Шарена и гиздава като *** катун с голям китайски отенък. Видяхте ли представянето не излезе нищо ново от към дизайн и технически решения. Един от журналистите каза ..наистина имах по-големи очаквания за тази кола но ъъъъ все пак са се справиликато визия за този сегмент... По-голям смях не бях чувал , но това все пак това е Джон Емилсон не безизвестен американски авто-журналист. Казах от самото начало на коментарите че китайското в тази кола просто блести от всякаде сега и журналиста го каза