IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota разкри разхода на Prius Prime

Хибридът е с 26% по-икономичен от предшественика си

Toyota разкри разхода на Prius Prime

Световната премиера на новото поколение на плъг-ин хибрида Toyota Prius Prime се състоя през март тази година, а сега компанията производител разкри неговите най-важни параметри – потреблението на гориво и пробег с едно зареждане.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
Новата Toyota Prius Prime се оказва с 26% по-икономична от своя предшественик. Заявеният от производителя среден разход на гориво в хибриден режим е 1,8 л/100 км., като от компанията твърдят, че това е най-доброто постижение сред всички аналогични превозни средства, предлагани в момента на пазара.

Освен това Toyota Prius Prime превъзхожда конкурентите си и по разход при движение само на бензин в градски условия – 4,3 л/100 км, в извънградски условия – 4,4 л, което прави средно постижение от 4,35 л/100 км.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
Максималното разстояние, което автомобилът може да измине с едно зареждане е 1030 км. Само на електричество пробегът на Prius Prime е над 40 км. при скорост до 135 км/ч. За сравнение стандартният Prius изминава едва 18 км. само на ток.
Toyota разкри разхода на Prius Prime
В агрегата на Toyota Prius Primе влизат 1,8-литров бензинов двигател с 97 к.с., електромеханичен вариатор и комплект литиево-йонни батерии с капацитет 8,8 кВт/ч. Зареждането от стандартната мрежа отнема 5,5 часа, а от специална зарядна станция – около 2 ч.

Снимки: Toyota

Тагове: toyota prius prime
0 от 500
  • #16
    22 rate up comment 7 rate down comment
    Prius 3 ( преди 7 години )
    Нещо са се объркали с разхода. Моя Приус, който не се зарежда в мрежата и който не е толкова икономичен, като новия в града харчи под 4/100, а зимата до 5/100. Извън града значи извънградски пътища, където максималната скорост е 90 км/ч карайки до 100 км/ч разхода ми е около 4/100. Зависи от натовареността на движение. А ако карам внимателно и с леко настъпване на газта без резки ускорения съм смъквал под 3/100 разхода. С един резервоар съм минавал 1200 км. Статията е с неверни данни.
  • #15
    8 rate up comment 27 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карам на дедо ми шкодата 120ка.Дойде един човек с една пластмасова тойота авенсис и ми вика даваш ли шкодичката за тоя дрънкулник?Викам му, че за да кара нещо по-различно от тойота трябва да стане първо мъж.Че даже и един апартамент ми подаряваше заедно с тойотата за шкодичката.
  • #14
    27 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Bmw С такъв разход има отдавна - i3"Нещо си се объркал - i3 харчи 6.7 л/100 км в хибриден режим, а това си е към 60% повече от тоя Приус. Няма място за равниение прото - японците са 2-3 поколения напред.
  • #13
    25 rate up comment 5 rate down comment
    thebrainless ( преди 7 години )
    Не знам дали феновете на BMW са пропуснали споразумението им с Toyota за обмен на технологии, германците се интересуват именно от хибридните и електрическите технологии на японците. Първата им обща рожба ще е Z5/Supra.
  • #12
    30 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "5.5ч зареждане за 40км пробег? уот дъ фак бе!"Ако искаш батерията да живее дълго, това е начина. Японците държат на тия неща, не са като немците да пускат партенки че щели да се зареждат 15 мин за 300 км пробег, но удобно спетявайки факта че батериите деградират много по-бързо при подобни скорости на заряд.
  • #11
    30 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз да ти кажа, че в природата на BMW е чалгата, кифлите и джигитството.......Това е таргет-групата на Баварците.От наблюденея, същото е в Германия и САЩ!!!!
  • #10
    25 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    не виждам кое е подигравка при положението, че това е плъг ин хибрид и е направен да се зарежда в дома на хората, когато се приберат без специални зарядни и допълнителни разходи за каквото и да е.99% от хората карат автомобила си до работа, там го паркират и той седи поне 7-8 часа, което е предостатъчно за зареждане. Ако няма от къдде пък в къщи през ноща се зарежда без проблем и напрактика, ще караш само на ток ако имаш такъв цикъл на живот, но без да се притесняваш от "свършили батерии"
  • #9
    16 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е хибрид! Дори не трябва да се очаква да върви само на ток. Но пък извънградско ме съмнява как ще постигне този разход, освен ако не се движи с 80. Хибридите извън града са си прости бензинки!
  • #8
    35 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хората развиват технологии за бъдещето, ние плюем ли плюем. Затова и си дишаме саждите.
  • #7
    28 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо бе?Някаква бърза работа ли имаш?прибираш се от работа и я бодваш в контакта.Сутринта е готова.То ако не става всичко на мига не може.Така ви научиха съвременните сополингери.