IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford демонстрира новия Focus RS в България

Представянето се състоя на писта Дракон

Ford демонстрира новия Focus RS в България

Новото поколение Focus RS е вече у нас, като от българското представителство на Ford демонстрираха възможностите на спортния хечбек на писта Дракон. Моделът използва напълно нов двигател с 350 к.с., който задвижва четирите колела.
Ford демонстрира новия Focus RS в България
За тестово шофиране бе наличен само един екземпляр, като от компанията обясниха това със силния клиентски интерес и ограниченото производство на модела. Пробното шофиране представляваше три обиколки на сравнително късото трасе край Пловдив, но въпреки това наточеният Focus успя да покаже на какво е способен.

Основната разлика при новия Focus RS спрямо предишното поколение е системата за задвижване на четирите колела. Тя е способна да прати до 70% от въртящия момент към задния мост, а диференциалът може да го разпредели до 100% към всяко от задните колела. Това позволява на модела да стои буквално като залепен за асфалта, редуцирайки до голяма степен типичното за сегмента недозавиване.
Ford демонстрира новия Focus RS в България
Именно новата AWD система е дала възможност на инженерите на Ford да увеличат мощността до 350 к.с., което превръща Focus RS в един от най-мощните серийни хечбеци на пазара. Въпреки това обаче управлението на колата не изисква сериозни умения зад волана. Но само при условие, че системите за стабилност останат активирани. Автомобилът дава възможност за избор на няколко режима - Normal, Sport, Track и Drift, които променят характеристиките на двигателя, волана и дори окачването.

Предоставяният на пистата модел бе с активиран режим Sport, който позволява леки волности със задницата. Въпреки това обаче автомобилът остава предвидим и позволява лесна корекция при грешка на трасето. Впечатление ни направи и ускорението от място, което е осезателно по-добро в сравнение с конкурентите, които имат задвижване само към предния мост.

В България цените на Focus RS започват от внушителните за хечбек 79 990 лв. с ДДС. Въпреки това обаче всички налични бройки са продадени, като срокът за доставка е над 6 месеца, разкриха от представителството.

Моделът бе представен в компанията на новия Mustang и версиите на Mondeo с AWD задвижване.
Ford демонстрира новия Focus RS в България
Характеристики на Focus RS

Двигател: 2,3-литров с 4 цилиндъра
Мощност и въртящ момент: 350 к.с. и 440 Нм (470 Нм с функцията overboost)
Ускорение 0-100 км/час: 4,7 сек.
Максимална скорост: 266 км/час
Трансмисия: 6-степенна ръчна
Задвижване: AWD
Тегло: 1524 кг.

Тагове: ford focus rs
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не знам кой е зле и кой не е обаче едно е сигурно форд си е американска фирма Огромна част разработките са правят в америка, а разликата от този рс в европа и щатите е, че в САЩ нямат фар за мъгла между двата аспуха. Фиеста фокус мондео са едни и същи в Европа и САЩ
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мале това оризарите колко са зле , в Европейския Форд няма нищо Американско , както и Американския Фокус няма дори визуална прилика с Европейския...
  • #11
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Отначало човек казва улалу 80 бона, но реално ако се замисли човек един хот хеч астра меган гол сивик е около 65 хиляди. А тук имам 4х4 350 коня и т.н. Ако бях някое богато синче изобщо не бих се досетил за а8 с класи и подобни.
  • #10
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Хе-ха-хо! ( преди 7 години )
    Човекът им пише, че този модел на форд е разработен и произведен в Германия, а хаховците едно си знаят, едно си баят! Като баба на село ...
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Axaxa tva oznachava che shtom razvoiniqt tsentur na Kia e v Germaniq Kia sa germanski!Smeeex!
  • #8
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Почти всички марки имат развойни центрове и заводи навсякъде по света, но това не значи, че колите са им на съответната държава. Фолксваген имат огромни заводи и развойни центрове в русия. Там изпитват моделите и ги подготвят. по твоята тАпа и елементАрна логика Фолксваген са руски автомобили. Наистина си много пр0зд! Типичен фен на немското. Всички сте един дол дренки. Кажи го на някой немец, че форд са немски и ще видиш как ще ти се смее! То по-скоро е тъжно, а не смешно да си мозъчен инвалид.
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 7 години )
    Ако си чувал за град Кьолн - в ГЕРМАНИЯ се намира, не в оризария, не и в кравария!Та там има един развоен център на Форд и точно там е разработен този модел, тестван за настройките на Нюрбургринг - пак в ГЕРМАНИЯ.Иначе името хамериканско ...
  • #6
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    напушеното с дизелови сажди немско фенче бълнува че форд били нрмски. няма такова падение просто. защо направо не обявите че всичко е немско хахахахабедни, болни душици....
  • #5
    9 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А знаете ли защо модела се нарича Фокус?Не, нали!Сега ще ви кажа.Карали един политик с някакъв форд и го нарекли Ескорт.После си направили купон и го нарекли Фиеста.Станало зима и решили да запалят форда,макар всеки да знае,че няма да запали.Той обаче незнайно как запалил и го нарекли ФОКУС.Та от мен да го знаете,че фордовете дето понякога палят зимата са Фокус.Голям Фокус,нали!И от форд още се чудят как се е получило,но ей го на станал е някакъв Фокус.
  • #4
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ако имах парите, това щеше да е мое. за жалост трябва да събирам около 200 години за да си я позволя :(