IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дефектно съединение провалило Toyota на "Льо Ман"

Японците все още не знаят каква е причината за повредата

Дефектно съединение провалило Toyota на

Дефектно съединение между турбината и интеркулера е станало причина един от двата спортни прототипа на Toyota да се размине с победата в легендарното състезание "24 часа на Льо Ман", проведено миналата седмица. Това съобщи представите на тима пред изданието Motorsport.
Дефектно съединение провалило Toyota на
Болидът на японците водеше в надпреварата, но в последната обиколка се появи дефект в електронното управление на турбината. От отбора са реагирали незабавно и са променили настройките от разстояние, но вече е било късно и автомобилът не успя да завърши надпреварата. В момента отборът провежда вътрешно разследване, но се изключва възможността проблемът да е бил свързан с повредата, която болид на тима получи по време на състезанието на "Спа" през май.

По време на "24 часа на Льо Ман" прототипът Toyota TS050 Hybrid уверено вървеше към крайна победа, но в последната обиколка загуби мощност. Когато до финала на състезанието оставаха само 3 минути и 25 секунди, колата на екипажа Кадзуки Накаджима, Себастиен Буеми и Антони Дейвидсън спря на старт-финалната права и бе задмината от автомобила на Porsche, който в крайна сметка завърши на първо място в класирането.

Машината на Toyota така и не стигна до финала, а втори в състезанието финишира другият болид на тима, управляван от пилотите Стефан Саразен, Майк Конуей и Камуи Кобаяши.

Снимка: Toyota Motorsport

0 от 500
  • #16
    36 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То за това 24-часа е най-тежкото автомобилно състезание в света. Като се започне от там, че трябва машината да е перфектна 24 часа нон стоп коране и то на максимума на възможностите си. Пилотите трябва да имат супер психика въпреки, че се въртят на смени, все пак е супер уморително и тежко, особенно нощното каране, третия фактор са останалите отбори от всякакви класове на пистата, които понякога пречат топ класовете. Изобщо, състезанието е ненормално тежко.
  • #15
    34 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като не са участвали толкова пъти как да спечелят бе голфоджио. Ето започнаха да участват и са по-бързи от Ауди.
  • #14
    38 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    За последните 16 години, Ауди има няма са печелили 13 пъти....бря! А Тойота колко пъти спечели нещо, в което и да е състезание?!?Китайски жълтури, да си правят дървените сандали и ориза, и да не си мерят пишльока с големите батковци!
  • #13
    34 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как е възможно човек да сравнява блестящите японски автомобили с допотопните германски волги!Та японците задават посоката при автомобилите,жалките германци следват.всички започнаха да правят хибриди и електрички 20 години след японеца,така е и с водородните автомобили; Отново Тойота е пионер.Германските разработки се оказаха провал,БМВ на водород харчеше колкото ЗИЛ.Японците са най-добрите автомобилни инженери.
  • #12
    36 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Йори,Порше се завърна 2014та, която беше и развойна се 919. Тогава завършиха доста на зад в класирането. Но още 2015та бяха 1ви и 2ри. Аз също бях за Порше, но ми стана жал за Тойота, защо имаха добре подготвена кола. Не трябваше така да става. Имаха по-добра работа с гумите, и въпреки малкото предимство на Порше в бързината, водеха заради икономията на едно спиране в бокса...жалко...Браво на Порше!
  • #11
    34 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Остави другото но тоягите на германските занаятчии алуди завършиха дори след повредената Тойота хахахахаха Много са напред японците пред германските еднодневки.
  • #10
    34 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ауди отново след Тойота завършиха германските вурстаджии.
  • #9
    33 rate up comment 19 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Абе нормално се представиха Тоягите.Едната завърши,другата тотал щета.Цели 23 часа издържа оризарника преди да отпадне.А през 2014 едвам до 15 -я час добута и брактиса.Толкова си могат,ако можеха повече щяха да са като Ауди с 13 победи или като Порше с 18.На Ауди 7 му смениха турбото за 15 минути и от 59-та позиция колата завърши на 4-та,а тия жълтури гледаха като натровени с гъби 6 минути и не знаеха кой кър да хванат.Абе оризарска работа.
  • #8
    34 rate up comment 0 rate down comment
    Йори ( преди 7 години )
    На мен пък ми стана жал за Тойота, нищо че исках Порше да спечелят. Наистина е много гадно след 23:58 часа каране, накрая да отпаднеш в последната обиколка. Гледах поне 6-7 часа от състезанието и се ядосвах на АУДИ, че така лесно сдадоха флага на неизменни победители в последните години, после се впечатлих от Тойота за зверския труд и усилия само за 3-4 години да си сериозен фаворит за победител в LMP1, но Порше накрая направо убиха другите отбори с победа още в при завръщането си през 2015.
  • #7
    27 rate up comment 2 rate down comment
    Alien ( преди 7 години )
    Cologne,GERMANY