IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia

Седанът излиза с три нива на оборудване

Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia

По време на автосалона в Женева компанията Alfa Romeo разкри част от двигателите, с които ще бъде оборудвано новото поколение на седана Giulia. Сега от италианския производител съобщиха подробности за моторите, с които моделът излиза на различните пазари.
Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia
От средата на април компанията започва да приема поръчки за версия с 2,0-литров бензинов мотор с 200 к.с. и 330 Нм, както и за две дизелови модификации. Те ще разчитат на 2,2-литров двигател в два варианта на мощност – 150 и 180 к.с.

През есента на пазара ще се появят варианти с бензинов агрегат, развиващ 280 к.с., както и дизел с 210 к.с. Те ще имат за задача да съкратят разиката между базовите версии на модела и модификацията Giulia QV, която се предлага с 2,9-литров V6 с две турбини и мощност 510 к.с.

Дизеловите вариант ще работят с 6-степенна механична скоростна кутия, но срещу заплащане клиентът ще може да получи и 8-степенна автоматична трансмисия. За модификациите с бензинов мотор се предлага единствено автомат.

На пазарите в Европа, Африка и Близкия Изток Alfa Rmeo Giulia ще бъде достъпна в три нива на оборудване – Standart, Supet и Quadrifoglio. В базовата версия са включени круиз-контрол, 16-цолови джанти, двузонов климатик и информационно-развлекателна система с 6,5-инчов дисплей.

Освен това в оборудването на седана влизат система за стабилизация и усилване на спирачките, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък с функция за автоматично спиране, както и система за разпознаване на пешеходците. Топ-версията – SV, разполага и с активен сплитер.

Снимка: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo giulia
0 от 500
  • #50
    11 rate up comment 4 rate down comment
    bmw e60 ( преди 8 години )
    Мен пък много ми харесва тази алфа. Очевидно няма да е като предишните ментета с предно. За сега всичко изглежда много добре надявам се да не се изложат от Фиат и да направят добра кола. Немога да разбера защо в БГ трябва да мразиш всички други марки различни от тази която караш?
  • #49
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Италия Алфите масово се карат от румънци Защото италианците НЕ СА ЛУДИ да си купуват БАРАКИ .Живях там 10 години от 30-35 познати италианци само 1 имаше алфа Другите масово бяха с немски коли .
  • #48
    6 rate up comment 7 rate down comment
    MoTo ( преди 8 години )
    Винаги красиви - отличаващи се от останалите,бих си купил-ако са я сглобили в Япония :)!
  • #47
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Al ( преди 8 години )
    Ехо киа от 2006/7 година я налазе ръждата вече,да не ти говоря пък за 15 годишните бабички,изгниха вече горките,по зле от опел са. Едно време старата ми алфа 146 98г точка ръжда нямаше,и много бягаше ей..
  • #46
    6 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    "КИА 2007ма бяха с дизайн на корейски легени"Хахааха, поредния разбирач. А колко са здрави алфите, айде нема нужда, карайте си ги и си ги хвалете между вас си. СектантитеКИА се проектира и произвежда от европейци. По точно немски дизайн и производство в Словакия
  • #45
    8 rate up comment 3 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    до Fenix:Аре моля ти се да не се зачждаме. Колата съм я взел под наем от Sixt и съм я карал една седмица. И това ми е мението, като не ти харесва, нали си имаш твое мение, защо трябва да се правиш на остроумен, вместо да си кажеш твоето мение и да стане дискусия?!??ПП:И аз мисля, че 159ката е уникална на външен вид, мног ми харесва.
  • #44
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Не копират бе! ( преди 8 години )
    Оризарите от КИА са краднали дизайна още от чертежа на Алфата!И сега макароните си го връщат обратно.
  • #43
    11 rate up comment 3 rate down comment
    FenIX ( преди 8 години )
    Пичове явно не съм толкова богат като вас да сменям всяка година различна кола и да говоря само от личен опит ;-) Интересно ми е всеки от вас колко коли е притежавал за да може да дава меродавно мнение за качество, поддръжка, цени на части и т.н.? Още малко и ще повярвам, че си купувате колите без преди това да сте се интересували за конкретния модел!? И пак казвам не съм противник на италианските коли, даже за мен 159-ката още си е една от най-красивите коли. Айде със здраве и безаварийно;-)
  • #42
    6 rate up comment 9 rate down comment
    ж-1 ( преди 8 години )
    2. Проблеми с електрониката. ПОстоянно даваше грешка, че е отворена някоя връта и пискаше (ужас). Спирам аз отварям, затварям вратите, същата работа.3. Като цяло качествоо на метериалите в салона беше на ниско ниво, спрямо конглокентите.Заключение: Алфите и фиатите са хубави коли (италианците правят страшен дизайн), но надежността е на много ниско ниво и вече дори корейците и французите са много по-напред в това отношение. Според мен за тази Алфа се шуми повече от ще и е реалният успех.
  • #41
    6 rate up comment 6 rate down comment
    v-1 ( преди 8 години )
    Не съм луд фен нито на италианските нито на неските коли, порсто обичам колите.От личен опит с фиат 500ХЛ (тези които са като джип). КОла 2014 година на 1 година:1. Вътре в салона, явно за дръжките на вратите не използват метал, а пластмаса с метално покритие. Е това покритие беше се прецакало вече и бяха се показали някъкви ръбове, на които човек спокойно може да си пореже ръката ако не гледа.