IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia

Седанът излиза с три нива на оборудване

Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia

По време на автосалона в Женева компанията Alfa Romeo разкри част от двигателите, с които ще бъде оборудвано новото поколение на седана Giulia. Сега от италианския производител съобщиха подробности за моторите, с които моделът излиза на различните пазари.
Alfa Romeo разкри двигателите на Giulia
От средата на април компанията започва да приема поръчки за версия с 2,0-литров бензинов мотор с 200 к.с. и 330 Нм, както и за две дизелови модификации. Те ще разчитат на 2,2-литров двигател в два варианта на мощност – 150 и 180 к.с.

През есента на пазара ще се появят варианти с бензинов агрегат, развиващ 280 к.с., както и дизел с 210 к.с. Те ще имат за задача да съкратят разиката между базовите версии на модела и модификацията Giulia QV, която се предлага с 2,9-литров V6 с две турбини и мощност 510 к.с.

Дизеловите вариант ще работят с 6-степенна механична скоростна кутия, но срещу заплащане клиентът ще може да получи и 8-степенна автоматична трансмисия. За модификациите с бензинов мотор се предлага единствено автомат.

На пазарите в Европа, Африка и Близкия Изток Alfa Rmeo Giulia ще бъде достъпна в три нива на оборудване – Standart, Supet и Quadrifoglio. В базовата версия са включени круиз-контрол, 16-цолови джанти, двузонов климатик и информационно-развлекателна система с 6,5-инчов дисплей.

Освен това в оборудването на седана влизат система за стабилизация и усилване на спирачките, система за предупреждение при опасност от челен сблъсък с функция за автоматично спиране, както и система за разпознаване на пешеходците. Топ-версията – SV, разполага и с активен сплитер.

Снимка: Alfa Romeo

Тагове: alfa romeo giulia
0 от 500
  • #10
    25 rate up comment 1 rate down comment
    Един там ( преди 8 години )
    топ версията, мисла че требе да е QV, а не SV... Q-uadrifoglio V-erde200 коньова бензинка със задно, ми звучи великолепно... Според мен, една ръчна кутия, нема на Й навреди ... Лично мнение..Ако имах възможност, за миг немаше да се замисля...Пък който му харесва повече, да си кара корейката...
  • #9
    7 rate up comment 25 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да беше BMW, друго щеше да е. Щом е Алфа, загубих интерес.
  • #8
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Германия ( преди 8 години )
    За толкова време само това ли измислиха???? ГАМАТА двигатели си е пьлна отживелица нищо ново...Алфа след 5 години ще струва 6000лв както всяка Алфа
  • #7
    20 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Алооо, влез в час! Субару и сега ползват италиански платформи и дизели.
  • #6
    10 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Имайте уважение, въпреки крадение дизайн. На тази платформа все пак ще се правят новия Honda Acord и Subaru Outback.
  • #5
    7 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ееее, KIA-та има по-хармоничен дизайн. Това е грозен клонинг.
  • #4
    9 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Четох, че топ-версията SV ще има серийно ABS и две въздушни възглавници. Тата не могат да им се намажат на малкия пръст.
  • #3
    11 rate up comment 25 rate down comment
    RRW ( преди 8 години )
    Пак грешка от ***. Поакзали са снимка на вече поостарелия модел на KIA Optima.
  • #2
    11 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ле ле, дизелите кртят...:))) Все едно са взето от 2005 г.
  • #1
    29 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дизайн, престиж, класа и вече стабилна надеждност. Браво на алфа запазиха качествата си от едно време и ги надградиха с подобряване на надеждността.Няма по-красив и по-спортен седан от този в света.