IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов Дизелгейт с епицентър Франция?

Проверяват Renault, акциите на редица европейски компании се сринаха

Нов Дизелгейт с епицентър Франция?

Резултатите от проверката:
Колите на Renault покриват нормите

На хоризонта се задава нов Дизелгейт, като този път епицентърът е Франция. Службите в страната проверяват офиси на Renault във връзка с разследване за измама, свързана с емисиите вредни газове, съобщи Ройтерс.
Нов Дизелгейт с епицентър Франция?
Снимка: Ройтерс

Посочва се, че разследването е насочено към съоръженията на производителя, които отговарят за сертифицирането на двигателите. Marketwatch допълва, че са иззети личните компютри на няколко директори.

"Няколко офиса на Renault бяха претърсени от следователи, разследващи измами", посочи пред Ройтерс представителят на Общата конфедерация на труда (CGT) Флоран Грималди. "Засега не е потвърдено, че става дума за емисиите азотен оксид, но като се имат предвид проверените сектори, мислим, че може да има връзка с тях", допълни той.

От Renault заявиха, че следователите не са намерили никакви доказателства за измамни устройства в автомобилите на марката.

Въпреки това обаче информацията мигновено се отрази на производителя, като акциите на Renault сринаха в четвъртък с над 20 на сто - най-ниското ниво от 1994 година насам, а пазарната капитализация на компанията намаля с 5 милиарда евро.

Притесненията за нов скандал в Европа повлияха и на други производители. Спад от 6,8% отбеляза Peugeot, при BMW той е 4,6%, при Daimler - 5,7%, при VW - 4,4%, а при Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - 7,87%, допълва Marketwatch.

Припомняме, че само преди месец от
Renault обявиха, че ще инвестират 50 млн. евро, за да се уверят, че реалните вредни емисии на техните коли отговарят на регистрираните в лаборатория.


Тагове: renault
0 от 500
  • #15
    15 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Йарославчи,не се пъни толкова много моето момче, че нещо не ти се получават разсъжденията!Значи искаш да кажеш, че понеже имали много работници, били големи фирми и дай да ги оставим да тровят хората! Така ли? Значи по твоята логика всяка голяма фирма може да си прави каквото си иска и да нарушава всякакви закони и никой, нищо да не може да им каже и направи! Браво бе! То бива, то може, но чак такава мaлoyщина не съм очаквал да прочета! Не случайно сме най-бедните с подобни същества, като теб!
  • #14
    10 rate up comment 12 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Тъй ставало то.Слушайте Дошо и още 2-3 папагала във форума и лопайте кепенците на ВАГ и Рено.И после ще ядете на японците .... оризовата попара.Те "независимите" американски служби няма много да се забавят да острижат и японските фирми.Само да приключат с ВАГ.Те почнаха де,натиснаха Тойота с дела заради дефектите с *** за газта,надупиха и Хонда да плати 70 милиона долара глоби за разни измами уж,ама още ще има.Дано не съм прав,ама алчните янки няма да се спрат така лесно,само гледайте.
  • #13
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ей, много му пречи дизела на някой.
  • #12
    15 rate up comment 11 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    ...ше стане ако "независимите" органи на САЩ постигнат целта си.А тя е дестабилизация и разединение на Европа и поставянето и в подчинена позиция.Каквито и далавери и мушангии да са правили германци и французи нито едната от двете държави няма да си остави най-големите данъкоплатци и работодатели в батака.То да не е България бе.Да не е Литекс моторс.Американците като са толкова стриктни,защо не оставиха ГМ да фалира в кризата?А наляха милиарди там,щото 400000 работници остават на пътя....
  • #11
    15 rate up comment 11 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Абе какви далавери,какви мъгли са ви налегнали бе специалисти?Само Рено има 130000 работници.ВАГ има над 500000.Кой ненормален ще остави тези фирми да потънат?Кой,Меркел ли,или Оланд?А колко още фирми,които обслужват с всякакви услуги и доставки ще повлекат Рено и ВАГ ако фалират?Имате ли представа?Дори в нашата България има фирми,които произвеждат части за големите европейски марки.Милиони ще останат без работа,само в Германия и Франция.И после какво-революция.Това ще стане,ако .....
  • #10
    9 rate up comment 10 rate down comment
    Кънчо ( преди 8 години )
    Колега, няма да засегне косачките....те вече нямат никакви дизели..дотам се орезилиха .Нищо читаво не остана от джапанките..
  • #9
    12 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нисан да се спасяват, докато е време, че заради полудържавната фирма на Рендетата, могат и те да си отидат!
  • #8
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-накрая да започне да се разплита грандиозната eвроГeйска далавера на този умрял и прогнил стар континент в който само няколко държави могат да си развяват коня без последствия. Не, че сега ще има последствия де. Рендетата много добре, че не продават в САЩ, защото щяха да си заминат. В гeйропата нищо няма да има се случи. Ще има тайни договорки и задкулисието ще победи, а населението ще продължават да го тровят с тези нафтови печки за които е ясно, че убиват стотици хиляди на година.
  • #7
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Е тая простотия 70% от новите коли в Европа да са нафтови беше ясно че няма да свърши добре, нафтата че чудесно гориво... за камион. Като се има в пресвид че всички нафтови печки в Европа ползват същите системи на Бош като ВАГ, да се готвят Пежо, Мерцедес, БМВ и Фиат
  • #6
    16 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ще дойде ред и на японските производители на косачки. Няма да ги подминат спокойно.