IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Нов Дизелгейт с епицентър Франция?

Проверяват Renault, акциите на редица европейски компании се сринаха

Нов Дизелгейт с епицентър Франция?

Резултатите от проверката:
Колите на Renault покриват нормите

На хоризонта се задава нов Дизелгейт, като този път епицентърът е Франция. Службите в страната проверяват офиси на Renault във връзка с разследване за измама, свързана с емисиите вредни газове, съобщи Ройтерс.
Нов Дизелгейт с епицентър Франция?
Снимка: Ройтерс

Посочва се, че разследването е насочено към съоръженията на производителя, които отговарят за сертифицирането на двигателите. Marketwatch допълва, че са иззети личните компютри на няколко директори.

"Няколко офиса на Renault бяха претърсени от следователи, разследващи измами", посочи пред Ройтерс представителят на Общата конфедерация на труда (CGT) Флоран Грималди. "Засега не е потвърдено, че става дума за емисиите азотен оксид, но като се имат предвид проверените сектори, мислим, че може да има връзка с тях", допълни той.

От Renault заявиха, че следователите не са намерили никакви доказателства за измамни устройства в автомобилите на марката.

Въпреки това обаче информацията мигновено се отрази на производителя, като акциите на Renault сринаха в четвъртък с над 20 на сто - най-ниското ниво от 1994 година насам, а пазарната капитализация на компанията намаля с 5 милиарда евро.

Притесненията за нов скандал в Европа повлияха и на други производители. Спад от 6,8% отбеляза Peugeot, при BMW той е 4,6%, при Daimler - 5,7%, при VW - 4,4%, а при Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - 7,87%, допълва Marketwatch.

Припомняме, че само преди месец от
Renault обявиха, че ще инвестират 50 млн. евро, за да се уверят, че реалните вредни емисии на техните коли отговарят на регистрираните в лаборатория.


Тагове: renault
0 от 500
  • #35
    13 rate up comment 4 rate down comment
    я виж ти! ( преди 8 години )
    ярослявчу прописал и като джерману! и пак ганюфските теории за Големия Лош Вълк който все създава ядове на добрите европейски фирми!които кой знае защо (рено например) на 1 квалифициран работник/технолог/инженер назначават 4-5 адвоката, 3-4 маркетингови "суперспеца" и т.н. паразитивсичко разбира се в името на човека ...вимето бе! да се издои до кръв!докато накрая дотолкова се олеят, че капана щраква и почват големите писъци - накъде без супер-хипер чистия нефт/дизел!и това в 21 век !!!
  • #34
    6 rate up comment 7 rate down comment
    Germany ( преди 8 години )
    здравеите едно време пишех тука и аз не знам с кои акъл обаче сега поглеждам и виждам същите хора и същите спорове.японско -немски конфликт някакъв се вихри тука от години но как и да е.това което искам да ви кажа без да го натрапвам е че yaroslav_stanchev е прав в едно.америка не се интересува от живота и здравето ви.тя се интересува само от парите.и трепе наред.та тоиота хонда фв нисан...и още много не-щатски фирми ще го отнесат.що не си глобят техните фирми, aма сериозно? щото са супер???
  • #33
    5 rate up comment 11 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Няма масов екологично чист източник на енергия.За да е чиста енергията,която движи хибрида и водородната кола трябват 5 замърсяващи природата източника,които да добият,обработят и доставят чистата енергия.Разбрете го това.Някой ден сигурно ще има,но едва ли ще доживеем да го видим и да му се радваме.Дано поне децата ни да го доживеят.Всичко друго е ала-бала и заяждане на дребно.
  • #32
    9 rate up comment 13 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    За водородна кола какво трябва бе Дошо?Водород нали?А водорода от къде идва бе?От небето ли?За да го напълниш в бутилката трябва да се разложи вода,А това става с ток.А тока от къде е Дошо?От ТЕЦ,АЕЦ,ВЕЦ.Тоест трябва да се изкопае уран от земята,да се обработи,да се сложи в реактора.Трябват въглища,пак копаем,пак "обогатяваме" и пречистваме с вода и цапаме въздуха.Преграждаме реките и нарушаваме природните екосистеми.И караме "еко" водородни коли,нали?
  • #31
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Георги ( преди 8 години )
    До SosaКарам Ситроен С3 1.6 дизел модел 2010.Ауспухът му е поне толкова чист, колкото и този на снимката.Това беше първото нещо което ми направи впечатление когато я купих и сам го снимал.Мога да изпратя снимката на невярващите.
  • #30
    8 rate up comment 12 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Дошо,за производството на 1 батерия за хибрид знаеш ли какво е нужно?Около 10 грама литий.А за производството на 100000 хибрида?Хиляди аржентински и чилийски миньори се надишват с въздух пълен със скални прахови частици.Разкопават се и се замърсяват хиляди квадратни километри земя,стотици хиляди тонове вода и милиони кубици въздух.За да можеш ти и другите найвисокотехнологични папагали във форума кажете колко екологично чисти са хибридите.
  • #29
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 8 години )
    Да рено се опита да пробута един скапан дизел в Инфинити - най-загубения мотор в цялата история на компанията!И то при положение, че Инфинити му направиха над 30 подобрения ... Но си взеха поука!И сега ползват най-чистия(доколкото може да се каже) дизел на Мерцедес - 2.2CDI.Но само за най-евтините си модификаций!
  • #28
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "дизела може да върви с рапица или използвано олио от фритюрници"=====================================Да, ама засяването на рапицата и слънчогледа пак е свързано със замърсяване и отделяне на СО.
  • #27
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Xexe ( преди 8 години )
    Sega i Nissan shte gi izostavi shtoto na Reno shte im trugnat prodajbite nadolu.A bez Nissan shte svurshat za godina dve!
  • #26
    9 rate up comment 3 rate down comment
    е няма ... ( преди 8 години )
    в рено на 1 инженер се падат поне 4-5 адвоката!