IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Audi представи най-мощния спортен автомобил в историята си

Новата версия на R18 има хибридно задвижване от различен вид

Audi представи най-мощния спортен автомобил в историята си

Спортното подразделение на марката Audi представи нова версия на прототипа си R18, като го определи за „най-мощния и ефективен състезателен автомобил в цялата история на германската марка”. Машината е предназначена за участие в клас LMP1 в световния шампионат по издържливост (WEC), който включва и „24 часа на Льо Ман”.
Audi представи най-мощния спортен автомобил в историята си
Задвижването на спортния прототип отново е хибридно, като в основата на агрегата е 4,0-литров дизелов мотор с 6 цилиндъра. Този път немците са се отказали от използване на система за рекуперация на кинетичната енергия с маховик в полза на схемата с литиево-йонни батерии, на която се залага при Porsche 919 Hybrid.
Audi представи най-мощния спортен автомобил в историята си
Засега от Audi не разкриват каква е мощността на силовия агрегат, но уточняват, че тя е по-голяма от тази на предшественика на R18, който развива 830 к.с. Машината е получила промени и в предната част на каросерията, която е преработена за подобряване на аеродинамичните показатели.
Audi представи най-мощния спортен автомобил в историята си
Новото Audi R18 ще дебютира на 17 април в състезанието от WEC на пистата „Силвърстоун”. През тази година Audi и Porsche ще участват в шампионата с по два автомобила, а не с по три, както бе досега. Това се прави за оптимизация на разходите.

Първият екипаж на R18 е в състав Анди Лотерер, Бенуа Трелуйе и Марсел Феслер, а във втория влизат Лукас ди Граси, Лоик Дювал и Оливие Джарвис.

Снимки: Audi

Тагове: audi r18
0 от 500
  • #21
    3 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Хайде изпий си млякото,избърши сълзите и си лягай.Лека нощ,Шваби,приятелче.
  • #20
    6 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Направиха най-бързата косачка на света.А Тойота пък се записа сред рекордьорите на Нюрбургринг с Приус.Направиха най-бавната и икономична обиколка на пистата.Виждаш ли и японците имат успехи.Е,не колкото 17-те победи на Порше и 13-те на Ауди на 24 часа на Ле Ман,но все е нещо.Радвай се и на малките неща,а за големите има време.Ще дойдат и те.....някой ден.
  • #19
    5 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Шваби,разбирам те и ти съчувствам,човек.Сериозно,не се бъзикам.Бруталното и потресаващо смазващо превъзходство на Порше и Ауди над японските марки във ВЕЦ са те довели до истеричен шок.Пази се човек.Ще се направиш нещо.Само вида на тоя инголщатски изтребител с вид на Дарт Вейдър и мисълта какви ли коварни подобрения замислят братчетата му от Цуфенхаузен като нищо ще те докарат да емоционален ступор.Ето например нещо позитивно.Миналата година Хонда направиха рекорд на Гинес.
  • #18
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Швабен, в класацията за хейтър се бориш с Дошо
  • #17
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Добре че са баба Меркел и Долна саксония да ги държат на изкуствено дишане.
  • #16
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Е то и Винтеркорн уж беше куклата на конци на дедо Фердо, ама кво се случи в един момент? дедо Фердо и детегледачката му, също член на борда, се наложи да си убират чукалата. ВАГ са бита карта отвсякъде. Поршеви са безгласна буква, имат да плащат милиарди глоби, технологично са супер изостанали - за батерии и силова електроника се молят на корейци и китайци. В едната пропаганда са силни, ама и за това ще им свършат парите скоро.
  • #15
    6 rate up comment 3 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    Ааааа,де да знам,ти ги разбираш нещата,ти кажи как е.Та Мюлер на кого е човек,че нещо не разбрах?И после Порше не командвали ВАГ,ама техен човек е изпълнителен директор.Миналата година Тойота си спечели заслужено титлата,няма спор.Аз поне признавам успехите на марки,които не харесвам,за разлика от вас феновете на японските коли.Но им остана горчивия вкус от боя който ядоха на Льо Ман,нали.Шампиони ама на най-великото състезание,което цял свят гледа пак греда.
  • #14
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Начи викаш от Порше назначават шефовете на ВАГ ама не управляват ВАГ"Тоочно така, затруднения ли имаш да го проумееш? Или смяташ че при всяко разногласие с изпълнителния директор, фамилията Порше го сменя? Последния път оня с рулетката доста време се задържа, пък и стана ясно че доста нелицеприятни ги е творил зад гърба на фамилията Порше/Пийх.
  • #13
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "То на приказки е лесно,ама на пистата японците дишат пушилката на Порше и на Ауди."А 2014 как беше на пистите, помниш ли? Или май предпочиташ да забравиш?
  • #12
    4 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 8 години )
    "но не го управлява, а само назначава ръководството му....а сега е Матиас Мюлер."Начи викаш от Порше назначават шефовете на ВАГ ама не управляват ВАГ.Интересна работа.А Мюлер на кого е човек?И кой го направи шеф на концерна?