IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI

Компенсации за европейските клиенти няма да има

Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI

Устройство за манипулиране на данните за вредните емисии е поставяно и на двигателя 3.0 TDI, призна Volkswagen of America. Американското подразделение на германския концерн обяви, че засегнатите в САЩ автомобили са най-малко 85 000.
Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI
Снимка: Volkswagen

Въпросният дизелов двигател се поставя на модели на Audi, Porsche и Volkswagen, като само преди месец Американската федерална агенция за защита на околната среда обяви, че е открила нередности и в този агрегат. Тогава от Volkswagen AG отрекоха информацията, но сега я потвърждават в официално съобщение.

Става ясно, че използваното при 3.0 TDI V6 устройство е различно от това, което е поставяно при 4-цилиндровите дизелови мотори от семейството EA189 - 1.2 TDI, 1.6 TDI, 2.0 TDI.

Към момента липсва допълнителна информация, не се съобщава нищо и за моделите с двигателя 3.0 TDI V6, които са продадени в Европа.

От Volkswagen обаче обявиха официално пред Automotive News Europe, че за клиентите със засегнати коли в Европа не се предвиждат бонуси. На американките си клиенти концернът предостави пакет "Добра воля", включващ предплатена карта с 500 долара, карта за безплатно обслужване на стойност 500 долара и 24-часова безплатна пътна помощ за срок от 3 години.

В Европа Volkswagen Group ще поеме разликата в данъците на засегнатите автомобили.

Още по темата:
Volkswagen призна за проблем при бензинови модели
VW изнесе лист със засегнатите коли

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #23
    7 rate up comment 4 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Taka e kato ima6 klienti kuhi golfodjii nikakvi kompenasacii za fal6ivite folksvagen4eta deto sa si kupili,samo boi po kan4etata kuhi muhahahahahaha e na tova mu se vika hrani ku4e da te lae muhahahahahaha
  • #22
    22 rate up comment 5 rate down comment
    оня същия ( преди 8 години )
    ау тоя с мяудито пак изпълзя да разправя кой каква кола имал... Абе моя японски 3.5 V6 хибрид с почти 2 пъти повече коне от твойта спряла димяща тухла и той ли е на газ? Клоун...
  • #21
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    не не не мойто момче, объркал си се тотално... Един жалък комплексар има тука, дето се пъне че имал 220 коня/500нм каруца и плюе по колите на другите и това си ти, е честито, сипаха ти днес достатъчно.
  • #20
    16 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    нашичкия със двутонния бълващ сажди шлеп нов внос, си мисли че кара нещо много вървежно... да се смееш ли да плачеш ли
  • #19
    13 rate up comment 8 rate down comment
    и кой е комплексиран ( преди 8 години )
    "Тракай си там с "чистия дизел" и не се закачай с хората с истински коли че друго освен стоповете няма да им видиш..."Малък лигльо, аз много отдавна не се състезавам по пътищата,,за да ми правят впечатления задните стопове на автомобилите!Единствено се дразня, когато съм принуден по светофарите да търпя смесената миризма на газ и масло на "състезатели" като теб.
  • #18
    3 rate up comment 16 rate down comment
    до анонимен ( преди 8 години )
    Я дай сравнение с колко "по-главоломно" падат цените на V6TDI в сравнение с другите автомобили на едни исъщи години!Отвори малко сайтове с продажби - от официални дилъри,частни лица,големите борси в Европа/а ако искаш и тук/ и ми посочи как точно "главоломно" падат цените точно на 3 литровите немски дизелови двигатели/независимо дали са на ФВ,МБ или БМВ/.А колкото до ремонтите не ни бери грижа - все ще се оправим някак си.Просто защото си заслужава, а не като при някои деривати на автомобили!
  • #17
    5 rate up comment 19 rate down comment
    и какво от това!? ( преди 8 години )
    Какво ми пука,че са ги "хванали" в САЩ!? И в какво е "смъртния" им грях:-убиват хора с самоакселериращи се ***, или с горящи бензинопроводи,или с дефектни ключалки,или с аербекове!?С какво моята кола става по-лоша след всичко това?Не,въобще не се чувствам зле,че притежавам автомобил с мощен дизел с 220+к.с и 500Нм и среден разход от около 10/100.Щях да се чувствам зле с кола на газ и текстилни седалки,автомобил с леген отзад или лъскав "SUV" само с предно и грозна пластмаса по таблото.
  • #16
    5 rate up comment 22 rate down comment
    V6TDI ( преди 8 години )
    Друго си е викаш "италианка" или "японка" 1.4-1.8 на газ!!!.Само не разбирам,като сте толкова щастливи с 20-годишните ви барутници на газ,защо е тази злоба към тези,които нищо "не разбират" и са се "минали" с 3 литров дизелов немски двигател.Оставете ни да страдаме, а вие се радвайте на вашия "правилен" избор. В края на краищата не всички сме толкова умни и разбиращи,че да си купуваме 1.33 бензин или 1.8 с две свещи на цилиндър,или пък другия връх - стар дизелов Сивик с двигател на стара Астра.
  • #15
    22 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Аз пък съм клиент точно с такъв двигател и НИКОГА,ама наистина никога няма да се съглася да "подобряват" каквото и да е в него. Такива като теб,не могат и няма как да разберат какво е удоволствието и предимството да имаш автомобил с 3.0TDI/както и 350CDI u 3.0d/." Тънкия момент е, че мощни дизели правят и BMW, Daimler, Renault Nissan и Toyota, всички те продават в Америка и то добре, и не хванаха нито един в подобни долни помярски машинации.
  • #14
    21 rate up comment 4 rate down comment
    Бмв Фен! ( преди 8 години )
    За това Ви се смеем на талигите с предно, фалшиви мотори и трошащи се автоматици......с огледала, дръжки на вратите,двигатели и копчета от Пасат...... Набутай се ! Вземи си аЛуди !