IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI

Компенсации за европейските клиенти няма да има

Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI

Устройство за манипулиране на данните за вредните емисии е поставяно и на двигателя 3.0 TDI, призна Volkswagen of America. Американското подразделение на германския концерн обяви, че засегнатите в САЩ автомобили са най-малко 85 000.
Volkswagen призна за манипулиране на 3.0 TDI
Снимка: Volkswagen

Въпросният дизелов двигател се поставя на модели на Audi, Porsche и Volkswagen, като само преди месец Американската федерална агенция за защита на околната среда обяви, че е открила нередности и в този агрегат. Тогава от Volkswagen AG отрекоха информацията, но сега я потвърждават в официално съобщение.

Става ясно, че използваното при 3.0 TDI V6 устройство е различно от това, което е поставяно при 4-цилиндровите дизелови мотори от семейството EA189 - 1.2 TDI, 1.6 TDI, 2.0 TDI.

Към момента липсва допълнителна информация, не се съобщава нищо и за моделите с двигателя 3.0 TDI V6, които са продадени в Европа.

От Volkswagen обаче обявиха официално пред Automotive News Europe, че за клиентите със засегнати коли в Европа не се предвиждат бонуси. На американките си клиенти концернът предостави пакет "Добра воля", включващ предплатена карта с 500 долара, карта за безплатно обслужване на стойност 500 долара и 24-часова безплатна пътна помощ за срок от 3 години.

В Европа Volkswagen Group ще поеме разликата в данъците на засегнатите автомобили.

Още по темата:
Volkswagen призна за проблем при бензинови модели
VW изнесе лист със засегнатите коли

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #53
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Цвъки ( преди 8 години )
    Е гати и измамниците. По добре да ги затворят.
  • #52
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Немците изродиха автоиндустрията. Не може с големата баданарка, всяко нещо си има граница.
  • #51
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някои от проблемите на ФВ през годините: Скапващи се DSG-кутии във всеки 100 000 км. тест на АБ. Скапващи се мултитроник кутии при същите условия. Замръзващи бензинови 1.1 и 1.4 двигатели. Късащи се ремъци, водещи до основен. Прескачащи вериги водещи до основен. Дефектни ел. стъкла. Проблеми с фарове, електроника, окачване при определени модели и т.н. Отделно номерата с непризнаването на гаранциите и още, и още... Да им е само дизелгейт кусура, с мед да ги намажеш.
  • #50
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не ни пука че колите замърсяват... Но не колите боледуват от мръсния въздух.Не ни пука че изсичат горите... Но дърветата произвеждат въздуха, който дишаме.Не ни пука че бетонират природата... Но като идем на почивка искаме гледка.Странни сме ние, хората...
  • #49
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    До Анонимен Аз не карам дизел а бензин, просто обичам само и единствено големи двигатели. Дизела не ми харесва по принцип, дали замърсява е друг въпрос. Идеята ми е че не само у нас но и почти навсякъде на почти никой не му пука колко замърсява колата - всеки гледа да му излезе по евтино.... Единици са тези които биха взели кола която замърсява по малко
  • #48
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Майна ( преди 8 години )
    Айде моля ви се тука , разни разноообразни да не се обаждат много . Фолкс трябва сериозно да се наведе ! Те реално ти покриват (известно време) разходите които сами са ти причинили ! ? Бати фирмата И лъже до последно !!! Много разочарован . Вместо да се извиняват на всеки клиент влезнал в шоурума им и нарекъл ги "ЛЪЖЦИ" И забележете колко са долни - знаеше се че има проблем и в 3.0TDI ,ОБАЧЕ НАЩЕ ОТРИЧАТ , СЕГА КАТО ГО ОТКРИХА , ДА МОЖЕ И ТАКА ДА Е СТАНАЛО !
  • #47
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Поре, големи глупости си изписал, като гледам. Аз съм си взел колата Аурис хибрид заради екологията да. Няма как да не е екологична и да харчи много, нали. Та нещата са 4 в 1. Екологична, икономична, здрава и практична. Имам деца и мисля за тях. Ако повечето бяха с моето мислене, болните от респираторни заболявания щяха да са много по-малко. Мой роднина почина от рак на белите дробове. Имам още няколко почнати починали от това. Преди да навлязат така масово дизелите този рак беше голяма рядкост!
  • #46
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Осведомен ( преди 8 години )
    Искам да отбележа, че в този сайт, както и в други сайтове за автомобили пишат ***, на които им плащат от представителствата в България на някои марки автомобили. Тези ***, които пишат по автомобилните сайтове са същите като тези в коментарите под политическите новини.
  • #45
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз бирата съм изстудил и чакам новината за размера на санкцията, която ще наложат в САЩ на ВАГ. Европа е ясно, че бабичката ще ги защити по всякакви начини и европейците ще го д*хат.Пък вие обяснявайте как по-убаво и здраво от гоуфу нема, докато висите пред селския сервиз.Ай ще вдигна една наздравица за всички заблудени тикви и края на тяхната агония по възхваляването на Соцваген.
  • #44
    17 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно време не са карали дизели хората, а 90% бензини дори и руските камиони са бензинови.Едно време е имало по 0.1 автомобила на семейство в момента има по 2-3 автомобила в семейство.Едно време населението е било много по-малко, а горите много повече.Американските ГМО и подобни глупости не ти водят до рак на дробовете, а дизелите с NOx газовете и фините прахови частици, които полепват директно по дробовете.Едно време населението на света не е живеело над 50% в големите градове.